dr frustraties wegpraten....quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:19 schreef misslady83 het volgende:
Wat is lieke gaan doen daar dan?
Zie jij het verschil tussen kop of kont bij die gozer?quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:20 schreef misslady83 het volgende:
waarom staat er een cam op 0 zijn kont
quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:57 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ik wel omdat het een beetje laat zien wat de fam echt vind
huub en z'n familie zijn zo'n goed geoliede publiciteits machine
dat ik zo'n slip van de tong heel grappig vind
Ik denk het wel... ze ging iets aantrekken direkt nadat de 'juf' rechtstreeks in haar kruis had kunnen kijken.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:20 schreef lorence1 het volgende:
zal naad daar echt zonder slip hebben gelegen
quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie jij het verschil tussen kop of kont bij die gozer?
quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:20 schreef lorence1 het volgende:
zal naad daar echt zonder slip hebben gelegen
iemands relatie is net uit...... hij geeft, imo, oprecht om haar.... logisch toch dat je daar mee zit... niet alles is spel.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:25 schreef Nomrc2 het volgende:
huubje is aan het miepen
wat een mietje
hij is gewoon bang dat ze wegloopt
Omdat ze iedere keer de verkeerde aandacht vraagt?quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:26 schreef beequeen het volgende:
Het is wel duidelijk, N kan ook al nix. Die meiden besteden ook geen enkele aandacht aan haar, alleen aan Amanda.
Juist om alles goed te kunnen verwerken, moet je praten met elkaarquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:28 schreef Nomrc2 het volgende:
huub wil alles in de villa houden
waarom ??
btw
waarom moet lieke met hem praten ?
het is toch uit ?
maar het spel/tv show staat bij onze hubert voorop
Het was ook pure machtsstrijd van haar volgens mij om niet direkt te willen praten (=gevoelens uiten).quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:29 schreef Desii het volgende:
[..]
Juist om alles goed te kunnen verwerken, moet je praten met elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |