Whahahhaaa.. Volgens mij heb ik je wel es naar die bezum verwezenquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah joh, ik heb zelfs nog zo'n takkenbezem.
Heksalert! Heksalert!
Beter 4 goeie dan 8 slechtequote:Op maandag 29 oktober 2007 22:02 schreef debuurvrouw het volgende:
jong en lui, ik ga lekker sloap'n...![]()
ben al een paar nachten aan het spoken. die pokkeallergie![]()
maar goed, het lijkt goed te gaan nu. dus misschien slaap ik eens een beetje langer dan 4 uurtjes.![]()
Wat doe je er allemaal tegen?quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:02 schreef debuurvrouw het volgende:
jong en lui, ik ga lekker sloap'n...![]()
ben al een paar nachten aan het spoken. die pokkeallergie![]()
maar goed, het lijkt goed te gaan nu. dus misschien slaap ik eens een beetje langer dan 4 uurtjes.![]()
Pokke zooiquote:
Eeeeh?quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:33 schreef Polonium-120 het volgende:
do you ever take drugs so that you can have sex without crying, yeah yeah![]()
![]()
![]()
Have sex and drugs and fun ..quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:33 schreef Polonium-120 het volgende:
do you ever take drugs so that you can have sex without crying, yeah yeah![]()
![]()
![]()
En het plan was... boerenkool? Nou ja, in elk geval: eet smakelijk.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:51 schreef Soury het volgende:
OHH.. Sorry !! Ik heb een andijvie stampot gmaakt![]()
Dank jequote:Op maandag 29 oktober 2007 22:55 schreef Disana het volgende:
[..]
En het plan was... boerenkool? Nou ja, in elk geval: eet smakelijk.
Het zal evengoed wel lekker smakenquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:51 schreef Soury het volgende:
OHH.. Sorry !! Ik heb een andijvie stampot gmaakt![]()
Ik gooi verdomme niet overal kaas in ...quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het zal evengoed wel lekker smaken![]()
Met kaas?
en stampot...quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Have sex and drugs and fun ..[ afbeelding ]
Kaasquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gooi verdomme niet overal kaas in ...![]()
en dat op een laptop gejat van een voormalige sovjet generaalquote:
Ja?quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:08 schreef Pavement het volgende:
Veulen
Format C .. Is beterquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:22 schreef Polonium-120 het volgende:
moet alleen al die plaatjes van de C-schijf verwijderen![]()
Ik denk die wil wat vragen... Maar toen was het stilquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja.
had een 14.gif voor je voor die antwoordenquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik denk die wil wat vragen... Maar toen was het stil![]()
Mooi. Een stem zei mij vanochtend dat ik de tandarts voor morgen moest afbellen. Ook een puik advies dat ik heb opgevolgd.quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:58 schreef Soury het volgende:
Geen paniek..Dat is het eerste zinnige advies wat is krijg vandaag![]()
![]()
Breek me de bek niet open .. Ik haat de tandats.. Ga ook niet meerquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi. Een stem zei mij vanochtend dat ik de tandarts voor morgen moest afbellen. Ook een puik advies dat ik heb opgevolgd.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:55 schreef Pavement het volgende:
had een 14.gif voor je voor die antwoorden![]()
Ook muizen kunnen gaatjes krijgen, dus toch maar weer eens proberen, joh.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open .. Ik haat de tandats.. Ga ook niet meer![]()
Nah doe maar met je mee ......quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:11 schreef Pavement het volgende:
zeau traag denk dat ik mn nest maar ga opzoeken morgen weer rise and shine
Stel dat de aarde opeens uit zijn baan schiet?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:24 schreef Soury het volgende:
Is er echt een antwoord ? Op het leven het heelal en al de rest?
Gaan we lekker zwevenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Stel dat de aarde opeens uit zijn baan schiet?
Of dat de zwaartekracht plotsklaps opgeheven wordt...
Voor de 2e keer, vorige kwam er niet door..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:14 schreef Disana het volgende:
Hallo Lob, welterusten Pav.
Dan hou je nog geen seconde vol, zonder zuurstof en de onbekende krachten van het heelalquote:
Eens kijken of dit erdoor komt....quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Voor de 2e keer, vorige kwam er niet door..
Alweer een beetje opgeknapt?
Truste Paverman!
Jaaaaaaaaaaahhh zeg...ik ben de vorige keer ook braaf gegaan...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Eens kijken of dit erdoor komt....
Gaat beter, maar geen zin om bij de tandarts te liggen snotteren en hoesten.
En jij, heb je al een headset? Wil ik wel eens horen hoor![]()
Altijd leuk als je iets na lang zoeken terug vindt. Is wel een oudje zeg, maar ik ken het ook nog.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaahhh zeg...ik ben de vorige keer ook braaf gegaan...Met een kwartiertje sta je weer buiten, uurtje van te voren een ibuprofen innemen...jekannut
![]()
Nee, niet meer aan die headset gedacht ook btw...morgen..![]()
En ik heb vandaag eindelijk een nr op youtube gevonden..houdt mijn volgende post in de gaten..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |