weet je wel wat voor weer het is...quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
schoenen aan jas aan en ff lekker t bos in
quote:
Omdatquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:49 schreef Pavement het volgende:
[ afbeelding ]
WAAROM drukken we harder op de toetsen van de afstandsbediening als de
batterijen bijna leeg zijn ?
wat zal je dan goed kunnen horen!quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:46 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ga voortaan elke maand week mijn oren laten uitspuiten, het is zo`n aardige assistente.![]()
uhm, niet helemaal...quote:
Ik heb nog wel iets bij mijn anus, het voelt een beetje aan als een besje, dus volgens mij is het een aambei.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:15 schreef debuurvrouw het volgende:
misschien zijn er nog andere kwalen die je kan hebben die door de assistente opgelost moeten worden. Wratten bijvoorbeeld.![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel iets bij mijn anus, het voelt een beetje aan als een besje, dus volgens mij is het een aambei.![]()
Of is dit 'way to much information'.![]()
ik denk niet dat je die gaat vinden. Is volgens mij "gewoon" een zéér intelligente jongen die kiest wat hem gelukkig maakt, niet wat er door iedereen van hem verwacht wordt. Ik heb er diep respect voor!quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:21 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit nu naar Simek `s nachts te luisteren, over de jongen die geslaagd is voor zijn gymnasium met 4 negens en voor de rest tienen.
Maar hij wil perse buschauffeur worden.
Mooiste quote tot nu toe 'We weten best wel veel van de dienstregeling, mijn broer en ik'.
Ik probeer een psychiatrische diagnose te ontdekken.
Zijn omgeving hoopt dat hij natuurkundige wordt, maar het woordje 'bus' valt elke paar minuten.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik denk niet dat je die gaat vinden. Is volgens mij "gewoon" een zéér intelligente jongen die kiest wat hem gelukkig maakt, niet wat er door iedereen van hem verwacht wordt. Ik heb er diep respect voor!![]()
mocht hij het later alsnog anders gaan zien is er nog geen man overboord.
heel erg interessant! misschien gaat hij natuurkunde als hobby erbij doen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zijn omgeving hoopt dat hij natuurkundige wordt, maar het woordje 'bus' valt elke paar minuten.
Interessant.
Ik wou ook al beginnnen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:12 schreef Peter6000 het volgende:
Of zijn al die vragen soms retorisch, en juist niet bedoeld om te beantwoorden.![]()
Tenminste nog iemand vandaag die van me houdquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik hou van je.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tenminste nog iemand vandaag die van me houd![]()
En gister danquote:
Omdat je kastanjes had ?quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gisteren hielden veel mensen van me![]()
Vandaag ook hoorquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gisteren hielden veel mensen van me![]()
Duh je zit achter je PC wat kan het boeienquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:16 schreef ppi het volgende:
Tis echt gigantisch mistig hier, zicht zo'n 50 meter - kleine wereld.
Bovendien valt het wel mee, maar hij vergeet wel vaker dat hier nog iemand uit Groningen-Stad meeleestquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Duh je zit achter je PC wat kan het boeien![]()
Mistig dus ..quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Bovendien valt het wel mee, maar hij vergeet wel vaker dat hier nog iemand uit Groningen-Stad meeleest![]()
Ohh.. ach ik leef graag in het donkerquote:
Irl in ieder geval niet. Maar ik vind het leuk dat jullie zo dol op me zijnquote:
Wehehe, pwnagequote:Op maandag 29 oktober 2007 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Bovendien valt het wel mee, maar hij vergeet wel vaker dat hier nog iemand uit Groningen-Stad meeleest![]()
En allerlei andere dingen, maar ook gewoon omdat ik lief kan lachen denk ik.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:19 schreef ppi het volgende:
Omdat je kastanjes had ?
Fok is veel te tràhààg .....
Als het zover komt ga ik met mijn blote poten er in !!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:46 schreef Soury het volgende:
Als het zover komt ga ik met mijn blote poten er in !!!!!!!!!!!!!![]()
Sjesus .. 5 is ook goed hoor .. Had de tip van jouquote:
Jij gelooft wel dat hier ongeveer 50 meter mist is - ofniedan.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
En allerlei andere dingen, maar ook gewoon omdat ik lief kan lachen denk ik.
Fok is inderdaad traag.
Ik weet het, wist niet dat iemand het onthouden had.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:49 schreef Soury het volgende:
Sjesus .. 5 is ook goed hoor .. Had de tip van jou![]()
Omdat dat lekker is, geeft me het gevoel dat ik leef. Je voeten worden geactiveerd. Eerst krijgen ze het koud, loop je daarna naar binnen worden ze heerlijk warm.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:53 schreef debuurvrouw het volgende:
waarom zou iemand met blote voeten in de sneeuw willen lopen?![]()
Die kaart is dik een half uur oudquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:50 schreef ppi het volgende:
Jij gelooft wel dat hier ongeveer 50 meter mist is - ofniedan.
[ afbeelding ]
Ja maar jij bent een muis. Ik hou wel van de stilte en de duisternis, maar ik vind het niet eerlijk dat ze een uur daglicht van mijn avond hebben ingepikt.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh.. ach ik leef graag in het donker![]()
Je staat er verteld van wat iemand onthoud of bewaardquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik weet het, wist niet dat iemand het onthouden had.
Ik ook niet, me hele bioritme is verneuktquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:59 schreef Disana het volgende:
Ja maar jij bent een muis. Ik hou wel van de stilte en de duisternis, maar ik vind het niet eerlijk dat ze een uur daglicht van mijn avond hebben ingepikt.
Dat doe ik alquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:01 schreef Soury het volgende:
Je staat er verteld van wat iemand onthoud of bewaard![]()
Tja, dat is nu eenmaal de natuur.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:03 schreef Disana het volgende:
Dat zou rampzalig zijn voor de egels in onze tuinen. Van de week zag ik nog een jonkie.
Soms ben ik wel es overdag aanwezigquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een muis. Ik hou wel van de stilte en de duisternis, maar ik vind het niet eerlijk dat ze een uur daglicht van mijn avond hebben ingepikt.
Nee geloof ik niet. Sta soms versteld dat er nog een plaatje van maanden geleden gepost word. Dat je iets onthoud o.k.quote:
Ach je hersens zijn groot genoeg. Denk er maar eens aan wat je nog weet van toen je heel klein was.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:09 schreef Soury het volgende:
Nee geloof ik niet. Sta soms versteld dat er nog een plaatje van maanden geleden gepost word. Dat je iets onthoud o.k.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |