Ik ben er van overtuigd datje het goed gedaan hebtquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:09 schreef Lyssa het volgende:
Zo weer thuis van mn tentamen.. Viel me mee, maar dat roep ik wel vaker onterechtff afwachten dus
Zo meteen van 11.15 tot 16.15 naar presentaties luisteren en discussie voeren enzulksGelukkig hoef ik zelf geen presentatie te houden

Even kort gekeken, zonder geluid, maar hij lijkt mij wel leuk.... Wel weer veel bekende gezichten die Tim Burton altijd kiest... En ik zag professor Snape!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Meer mensen die deze film leuk lijkt?
Hij lijkt me geweldig
Sweeney Todd

Ja, Alan Rickman idd!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:24 schreef teigan het volgende:
[..]
Even kort gekeken, zonder geluid, maar hij lijkt mij wel leuk.... Wel weer veel bekende gezichten die Tim Burton altijd kiest... En ik zag professor Snape!

Gisteravond Halloweenborrel van de studievereniging, maar te laat beseft, dus ik was helaas niet verkleed.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:36 schreef Bob. het volgende:
En het is Halloween! Gaan er nog mensen iets speciaals doen?

Helaas nietquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:36 schreef Bob. het volgende:
En het is Halloween! Gaan er nog mensen iets speciaals doen?

Ja, ze laat zich makkelijk overstuur maken momenteelquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:35 schreef teigan het volgende:
Ah, arme Jaina, eerst helemaal overstuur van een bloempje, en nu van een plastic tas..
Anisha begint zich duidelijk wat beter te voelen, ze joeg vanmorgen Bloem weg bij haar etensbakje..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |