quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:36 schreef Bob. het volgende:
En het is Halloween! Gaan er nog mensen iets speciaals doen?
Nee, vrachtwagen. Gebeurde nogiets heel grappigsquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Was het tom?
oei, daar kun je je vies aan snijden.. ik heb één keer iemand gezien die zn vingers tussen 2 platen staal kreeg.. dat was niet prettigquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:02 schreef Dangel het volgende:
Volgende keer als er aluminum word gebrachtdoe ik handschoenen aan btw
Bedankt Dangel, voor het welkom heten en voor dit persberichtje. Ik zal het vanavond even lezen en denk dat ik wel even van de partij zal zijn aankomende winter.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:43 schreef Dangel het volgende:
Kaheem, nu je er toch bent, ff een persbericht wat je interessant vindMisschienwist je t al, maarik had m gister pas in mn mailbox dus kon m niet eerder plaatsen
Omdat ik je een stuk beter ken dan jij denktquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:31 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Bedankt Dangel, voor het welkom heten en voor dit persberichtje. Ik zal het vanavond even lezen en denk dat ik wel even van de partij zal zijn aankomende winter.
Mag ik vragen hoe/waarom jij weet dat ik daar intresse voor heb
Is inderdaad een mooie cd hé, ben hem inmiddels weer kwijt helaas. Wat heb jij eigenlijk voor link met Groningen?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:33 schreef Dangel het volgende:
[..]
Omdat ik je een stuk beter ken dan jij denkt
Nog bedankt voor de Piter Wilkens CD btw, heb m ondertussen ook origineel gekocht voor in de auto
De toffe mensen die er wonen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:35 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Is inderdaad een mooie cd hé, ben hem inmiddels weer kwijt helaas. Wat heb jij eigenlijk voor link met Groningen?
Werk jij je profiel altijd meteen bij als je net verhuisd bent?quote:
Elke seconde dat ik bestaquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:57 schreef Dangel het volgende:
[..]
Werk jij je profiel altijd meteen bij als je net verhuisd bent?
Je maakt twee keer dezelfde typo... d=rquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:00 schreef freecell het volgende:
Tadaaa!
[ afbeelding ]
Edit:
En tadaaa!
[ afbeelding ]
Ow wat passen jullie leuk bij elkaar met die jassenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:00 schreef freecell het volgende:
Tadaaa!
[ afbeelding ]
Edit:
En tadaaa!
[ afbeelding ]
Nee, t stuk tuigquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:18 schreef KaheemSaid het volgende:
Het is aangepast hoor, woon er officieel ook nog maar op 1 dag na 4 maanden dus dan kun je zulke dingen vergeten he.
Haalt je stagiaire geen koffie?
Fruitquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:57 schreef Renesite het volgende:
Hmmmm, 2 blueband broodjes volkoren met eiersalade en een beker milk and fruit appel/peer
Kun je dit er niet op een pedagogisch verantwoorde manier inkrijgen?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:01 schreef Dangel het volgende:
[..]
Nee, t stuk tuig
Mn goede humeur is weer omgeslagen in een kutbui
Eensquote:
Mijn werk en pedagigisch verantwoord gaan niet samenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:12 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Kun je dit er niet op een pedagogisch verantwoorde manier inkrijgen?
Bilder bitte!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:05 schreef maok het volgende:
Ik ben een theedoos aan het maken en hij wordt heel leuk![]()
Als ie klaar is maak ik een foto, maar dat wordt niet meer vandaag. Ik zet hem vandaag in elkaar en dan moet ie ook nog geverft worden enzo.quote:
Oh...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Mn eerste hallwoeen zonder pompoen en alleen
JAAA!!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh...
Is het halloween? Wistik niet?
Ik heb me wel extra rood, oranje en groen gekleed vandaagquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik het niet had geweten wist ik het nu![]()
Samhian (oorspronkelijke keltische naam) is erg leuk. Maar niet als je alleen bent
Nah, ik ben niet iemand die gelooft ofzo, maar veel boeit het me ook niet dat er mensen zijn die geloven.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Het is het belangrijkste feest voor heidenen
je snapt het niet. Maar dat geeft niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, ik ben niet iemand die gelooft ofzo, maar veel boeit het me ook niet dat er mensen zijn die geloven.
Goede reden om veel snoep te krijgen als je een klein kind bent.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:35 schreef Renesite het volgende:
What the hell is er zo speciaal aan halloween?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |