Dan moet Sjon rood krijgenquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:36 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Nog een blessure in de verdediging erbij (Ogararu, VD Wiel, Heitinga) en je bent de lul. Met een beetje pech mist Sjon Feyenoord-uit door een schorsing, dan blijft er niet veel over.
Slijngard, maar dat is meer een linksback dan centrumverdedigerquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:37 schreef Cheiron het volgende:
Had het fijn gevonden als hij zich beschikbaar had gehouden als backup dit seizoen. Vermealen is vaak geblesseerd en centraal hebben we niet veel keus. Kan er iemand vanuit de jeugd doorstromen?
Anyway, toch fijn dat hij een tijd bij Ajax heeft gezeten!
Als iemand met tegenzin en zonder motivatie dagelijks naar z'n werk gaat, heeft dat ook wel invloed op collega's hoor. De sfeer wordt er niet beter door.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik blijf het een beetje zuur vinden, ongeacht z'n reden. Hij had dit seizoen, ook geblesseerd, nog wel wat kunnen betekenen voor spelers als Van der Wiel en Vermaelen.
Maar goed, Jaap Stam bedankt.
1. Mols is flink overdatum vergeleken met Makaayquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:35 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
1. Vd Wiel is nog lang geen Stam
2. Wat als Heitinga, Vd Wiel of Vermaelen geblesseerd raakt? No Backup
Oh, dacht dat ie inmiddels wel al een kaartje of vier had gehad.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan moet Sjon rood krijgen![]()
Maargoed het is niet best nee maar het kan niet anders he![]()
3 stond in beeld gister dusquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Oh, dacht dat ie inmiddels wel al een kaartje of vier had gehad.
Wat een kutopmerking. Ik ben blij dat het kiezen voor geld hem deze afsluiting van zijn carriere heeft opgeleverd. Natuurlijk niet de priveomstandigheden, maar de sportieve prestaties van Ajax waar hij ruim een jaar aan mee heeft mogen werken. De uitschakelingen tegen Kopenhagen, Slavia en Zagreb zijn dingen die ik niet snel zal vergeten.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:26 schreef Cyberia18 het volgende:
''Ik ben blij dat ik bij de mooiste club van Nederland heb mogen voetballen''
![]()
Scheelt weer, geen tv gezien gisterenquote:
quote:Stam: 'Motivatie en drive zijn weg'
Wat verschillende bronnen eerder vandaag al wisten te melden is nu officiëel: Jaap Stam levert zijn contract bij Ajax in en stopt per direct met voetbal. Op een door Ajax ingelaste persconferentie vertelde een zichtbaar aangedane Stam al aan het eind van vorig seizoen te hebben willen stoppen. Hij liet zich echter overhalen nog een jaar door te voetballen.
Ajax Netwerk
Stam miste de motivatie en drive om zich nog 100% te kunnen opladen voor de wedstrijden: "Ik kan niet op 50 à 60% spelen. Iemand die het van zijn kracht moet hebben, moet 100% zijn om te kunnen voetballen, hierdoor was ik meer met mezelf bezig dan met het team of met de tegenstander."
Ajax Netwerk
Verder gaf hij aan dat zijn beslissing weinig met randzaken als het missen van de Champions League en de trainersperikelen te maken heeft. Stam wil binnenkort afscheid nemen van het publiek, waar hij naar eigen zeggen veel steun en plezier aan heeft gehad. Wanneer is nog niet bekend.
Edgar Davids gaat het ook niet halen zeker? En Maarten Stekelenburg? Leonardo?quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:43 schreef Cyberia18 het volgende:
11 november komt dus te vroeg voor Vermaelen?
Wat een onzin zeg.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
1. Mols is flink overdatum vergeleken met Makaay
2. Wat als jullie enige spits geblesseerd raakt? No backup.
Oftewel:![]()
1 2 3 4 5 6 | -Ogararu--Van der Wiel-Vermaelen--Emanuelson- -------------------Heitinga------------------ -------------Gabri---------Davids------------ -------------------Leonardo------------------ -----------Huntelaar------Suarez------------- |
Buijs, Mols en Lucius. NUFF SAID!!quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:54 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg.
Ajax beschikt over genoeg financiele middelen.
Feyenoord was vorig seizoen op sterven na dood.
Steek wel volgens mij...quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Edgar Davids gaat het ook niet halen zeker? En Maarten Stekelenburg? Leonardo?
warom niet vertonghen als linksback? die vidn ik daar een stuk beter als furby...quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:56 schreef M0NTANA het volgende:
Als iedereen fit is, hoop ik dat Adrie Koster zo gaat spelen:
[ code verwijderd ]
Dat kan je op je (bier)buik schrijven, want Koster wil 4-3-3 spelen en prefereert het om Heitinga centraal in de verdediging op te stellen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:56 schreef M0NTANA het volgende:
Als iedereen fit is, hoop ik dat Adrie Koster zo gaat spelen:
[ code verwijderd ]
Ga in discussie of zeg helemaal niets. Want wat je nou zegt slaat nergens op. Het heeft niets met de discussie te maken.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:57 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Buijs, Mols en Lucius. NUFF SAID!!
Als ik Adrie moet geloven moet er een wonder gebeuren wil Davids volgende week zijn rentree maken.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Edgar Davids gaat het ook niet halen zeker? En Maarten Stekelenburg? Leonardo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |