daarom wordt er ook wat info bijgezet hequote:Op maandag 5 november 2007 13:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Maar te weinig mensen kennen die spelers, dus bij een stemronde lig je er zo uit....
Ook een beetje het probleem hiervan. Voor 1990 zijn er zo ontzettend veel geweldige voetballers geweest. Op dit forum zitten echter mensen die helemaal niets weten van voetbalgeschiedenis. Er zitten teams bij met spelers die alleen de afgelopen 10 jaar hebben gespeeld. Maar omdat de mensen hier die spelers wel kennen, zullen betere teams sneuvelen.quote:Op maandag 5 november 2007 15:04 schreef Fides het volgende:
Daarom vind ik ook dat voor het stemmen iedereen een beetje reclame mag maken voor zijn team.
Het moet niet zo zijn dat een team met F. de Boer, Zanetti en Kaka (=wat random bekende namen) sterker geachtzou worden dan Krol, C. Alberto en Zico omdat die 'onbekender' zijn.
lol 3 vd 6 die je noemt heb ik in mn teamquote:Op maandag 5 november 2007 15:04 schreef Fides het volgende:
Daarom vind ik ook dat voor het stemmen iedereen een beetje reclame mag maken voor zijn team.
Het moet niet zo zijn dat een team met F. de Boer, Zanetti en Kaka (=wat random bekende namen) sterker geachtzou worden dan Krol, C. Alberto en Zico omdat die 'onbekender' zijn.
Ik hoop het welquote:Op maandag 5 november 2007 17:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zouden we trouwens nog spelers onderling mogen ruilen?
als ik reiziger kies, wil iemand hem dan ruilen tegen pele, cruyff of maradona ?quote:Op maandag 5 november 2007 18:00 schreef RayMania het volgende:
Ruilen geeft wel een extra 'dimensie aan het spel'. Zou leuk zijn als iedereen maximaal drie keer mag ruilen oid.
Ik heb toen Maradona gehouden; die werd door mijn voorganger gekozen, maar nu ik zo wat verder ben, heb ik er eigen compleet niets mee en past hij nergens echt goed.quote:Op maandag 5 november 2007 17:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik hoop het wel![]()
Is nog wel een speler uit de eerste ronde die ik wil
tegen messi?quote:Op maandag 5 november 2007 18:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb toen Maradona gehouden; die werd door mijn voorganger gekozen, maar nu ik zo wat verder ben, heb ik er eigen compleet niets mee en past hij nergens echt goed.
Ik zou hem graag tegen Rijkaard, Messi of Keane willen ruilen.
En Zubizarreta tegen Schmeichel, maar dat gebeurd nooit.
Ik wil Gaizka. Voor Neeskens ofzo, gewoon gescoord in een WK finale.quote:Op maandag 5 november 2007 18:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb toen Maradona gehouden; die werd door mijn voorganger gekozen, maar nu ik zo wat verder ben, heb ik er eigen compleet niets mee en past hij nergens echt goed.
Ik zou hem graag tegen Rijkaard, Messi of Keane willen ruilen.
En Zubizarreta tegen Schmeichel, maar dat gebeurd nooit.
Nou, je mag best discussiėren en suggesties doen. Taribo West.quote:Op zondag 4 november 2007 21:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Euhm, kan dat roepen om spelers achterwege gelaten worden.
Suggesties doen is stomquote:Op maandag 5 november 2007 19:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, je mag best discussiėren en suggesties doen. Taribo West.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |