Ah je mag hem wel bij mij kwijt mocht hij je in de weg staan.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:56 schreef CasB het volgende:
Ik heb sinds zaterdag een Marshall JCM 900 (4100) High Gain Dual Reverb
Alleen ben ik geen gitarist
een punkgitaar is een rechtshandige strat die linkshhandig gebruikt wordt en helemaal afgeragd isquote:
Met stickers voor de ware poseur.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:30 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
een lelijke SG of afgeragde LP junior ofzo
negatieve gevoelensquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:44 schreef Witchfynder het volgende:
Voor de songwriters hier: waar halen jullie je inspiratie uit? (muzikaal en tekstueel).
Muzikaal... gewoon beginnen met pielen en dan komt er op een gegeven moment iets leuks langs...quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:44 schreef Witchfynder het volgende:
Voor de songwriters hier: waar halen jullie je inspiratie uit? (muzikaal en tekstueel).
Punk en eyeliner? Dat gaat niet samen manquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:59 schreef ikheetmartijn het volgende:
Let wel even op of de stickers matchen bij je sokjes en je eyeliner
Stickersquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:46 schreef Witchfynder het volgende:
Met veel stickers er op!
(kom maar Dean, kom maar)
In Klazienaveen (die ja)quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:15 schreef ikheetmartijn het volgende:
@Cynic: Cool. En waar bevind zich dat podium?
Maar zit er bepaalde lijn in je teksten? (zoals bij Ares blijkbaar)quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:06 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Muzikaal... gewoon beginnen met pielen en dan komt er op een gegeven moment iets leuks langs...
Tekstueel... meestal verzin ik een verhaal en trek daar teksten uit...
yup, wel dus. hoewel daar niks op de website staat (ik verwacht dan ook dat het immens druk gaat worden). Ik had begrepen dat er ook een band uit Friesland komt en nog een band, maar daar weet ik ook niks van. Ik moet het meer van mijn spelen hebben dan van mijn organisatorische talenten.quote:
Dat is een Amuse, geloof me, die valt niet te stemmenquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:15 schreef Cynic het volgende:
Een echte punkgitaar is er één die je helemaal niet kan stemmen. En waar maar 5 frets op zitten.
Hm en je weet toevallig niet welke bands? Metal avondje waarschijnlijk?quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:27 schreef Cynic het volgende:
yup, wel dus. hoewel daar niks op de website staat (ik verwacht dan ook dat het immens druk gaat worden). Ik had begrepen dat er ook een band uit Friesland komt en nog een band, maar daar weet ik ook niks van. Ik moet het meer van mijn spelen hebben dan van mijn organisatorische talenten.![]()
nee helaas weet ik dat niet. Ik gok erop dat het wel allemaal wat metalig is. Wij gaan in ieder geval geen salsa spelen ofzo. Aan de andere kant: onze bassist heeft het geregeld en je weet hoe dat gaat met die luiquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:35 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Hm en je weet toevallig niet welke bands? Metal avondje waarschijnlijk?
Het lijkt erop dat we volgend jaar in Februari naar Zwolle komenquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:36 schreef Aresdreams het volgende:
en nog steeds veel te ver weg @ cynic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |