Zo hé wat stoer..... dat ik met jou op hetzelfde forum zit zeg....quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:36 schreef remlof het volgende:
Toen ik zo oud was als die gozert meldde ik me gewoon ziek vanuit de kroeg.
En moet je zien waar het jou gebracht heeft!quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:36 schreef remlof het volgende:
Ik heb m'n HAVO diploma wel gehaald hoorquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zo hé wat stoer..... dat ik met jou op hetzelfde forum zit zeg....
quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb m'n HAVO diploma wel gehaald hoor
quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:42 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
En moet je zien waar het jou gebracht heeft!
quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zo hé wat stoer..... dat ik met jou op hetzelfde forum zit zeg....
Ziek melden,wat is datquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:36 schreef remlof het volgende:
"Ja, hoi, ik ben ziek"quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:36 schreef remlof het volgende:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:48 schreef Dangel het volgende:
[..]
"Ja, hoi, ik ben ziek"
" Wat heb je?"
*ding ding * De trein naar Amersfoort vertrekt vanaf spoor 3. *ding ding*
" Griep!"
" Oh, ok, beterschap!"
sweet memories
En vervolgens kon jij naar huis vanwegen incontinentie???quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:57 schreef snarfbreda het volgende:
Gozer op school vroeger die voor mij stond bij de schoolbalie gaf als reden op dat hij ziek was dat hij naar chemokuur moest.echt ik piste in me broek van t lachen.
Nee ik had een "normale" reden om te spijbelen en de coffeeshop in te duiken.quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En vervolgens kon jij naar huis vanwegen incontinentie???
schooier, beetje 3 maand stufie opvragen en niets uithalen....quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:47 schreef RealZeus het volgende:
Ik belde , toen ik het op KMBO zat ,niet eens af.
Daar was het normaal dat de halve klas leeg was. Pas na 3 maanden belde mijn mentor om te vragen of het niet een beter idee was dat ik er mee stopte.
wat is kmbo? kloteMbo?:Pquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:47 schreef RealZeus het volgende:
Daar was het normaal dat de halve klas leeg was. Pas na 3 maanden belde mijn mentor om te vragen of het niet een beter idee was dat ik er mee stopte.
Dat niet alleen, ik heb in die 3 maanden mijn ov ook nog eens gigantsich misbruikt. En toen hadden we nog geen week of weekend OV. Toen was het ding altijd geldig.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:07 schreef bloodacolyte het volgende:
[..]
schooier, beetje 3 maand stufie opvragen en niets uithalen....
Dat MBO was inderdaad het klote MBO.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ik heb in die 3 maanden mijn ov ook nog eens gigantsich misbruikt. En toen hadden we nog geen week of weekend OV. Toen was het ding altijd geldig.![]()
Zoiets heb ik ook meegemaakt, kwam er na een maand achter dat MEAO toch niks was voor mij dus ik wou me netjes uitschrijven van die school. Maar dat hadden ze liever niet, want dan kwamen ze onder hun "leerlingenquotum" ofzo...quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ik heb in die 3 maanden mijn ov ook nog eens gigantsich misbruikt. En toen hadden we nog geen week of weekend OV. Toen was het ding altijd geldig.![]()
OMGquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:50 schreef MarkyB het volgende:
Ja, hoi, ik ben ziek"
" Wat heb je?"
" Ja ik heb net een hond liggen neuken!"
" Een hond liggen neuken?!"
"Ja een hond liggen neuken, dan ben je toch ziek of nie?!"
Weheheh wtf!quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook meegemaakt, kwam er na een maand achter dat MEAO toch niks was voor mij dus ik wou me netjes uitschrijven van die school. Maar dat hadden ze liever niet, want dan kwamen ze onder hun "leerlingenquotum" ofzo...
Dus die directeur tegen mij "je houdt gewoon je stufi en je OV kaart en je hoeft niet meer op school te komen. Je mag verder doen wat je wilt, als je maar niet onder schooltijd wit gaat werken".
Goeie deal!
quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:50 schreef MarkyB het volgende:
Ja, hoi, ik ben ziek"
" Wat heb je?"
Ik verzoek je om mijn foto nu, per direct te verwijderen uit dit topic!quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:27 schreef thloreg het volgende:
Ben je even bij de Free Recordshop staat niet ver van je een goser zijn telefoon aan te nemen en een beetje erg hardop het volgende te zeggen:
[ afbeelding ]
" Hoi met Marcel... Ja?.. Nou.. ik ben ziek en was vanmorgen ook niet op school dus ik kan vanmiddag ook niet komen werken. Wat zeg je?... Oh...ja dat is mijn muziekinstallatie muziek bij de Free Recordshop stond nogal luid die een beetje hard staat,maar ik zet um zo uit. Ja,goed, ik zal weer bellen als ik herstelt ben. Hoi! "
Sukkel praat dan zachtjes mongoal en ga als je zogenaamd ziek bent niet diezelfe ochtend lekker shoppen in de stad. Zooooo vragen om vervelende aandacht!
en nu ben je forummodquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb m'n HAVO diploma wel gehaald hoor
Hehehequote:Op maandag 29 oktober 2007 17:50 schreef MarkyB het volgende:
Ja, hoi, ik ben ziek"
" Wat heb je?"
Ja, hoi, ik ben ziek"
" Wat heb je?"
Maareh.. heb je daar niet jezelf mee? die maanden recht op studiefinanciering ben je dan toch kwijt als je een andere opleiding gaat doen?quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:06 schreef remlof het volgende:
Dus die directeur tegen mij "je houdt gewoon je stufi en je OV kaart en je hoeft niet meer op school te komen. Je mag verder doen wat je wilt, als je maar niet onder schooltijd wit gaat werken".
Goeie deal!
Gelukkig heb je het nu wel helemaal gemaakt!!quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:47 schreef RealZeus het volgende:
bij ons was het 25% en dan mocht je maar 10/15% van je exames missen oidquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 02:03 schreef Niek. het volgende:
Ik mag 15% afwezig zijn, valt ziek zijn ook onder maar zoveel ben ik nooit ziek, zo af en toe dus lekker dagje vrij nemen zonder gezeur achteraf. Al heb je dat eigenlijk nooit, school maakt het weinig uit of ik er wel of niet ben, het is vrijwillig hedus ze gaan je echt niet straffen of dwingen als je niet komt.
Zowel jij als hij zijn vrachtwagenchauffeur?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Gelukkig heb je het nu wel helemaal gemaakt!!![]()
Herkenbaarquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:48 schreef Dangel het volgende:
"Ja, hoi, ik ben ziek"
" Wat heb je?"
*ding ding * De trein naar Amersfoort vertrekt vanaf spoor 3. *ding ding*
" Griep!"
" Oh, ok, beterschap!"
sweet memories
Ja, hoi, ik ben ziek"
" Wat heb je?"
Zegt genoeg toch, niet echt iets om trots op te zijn!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:39 schreef Dangel het volgende:
Zowel jij als hij zijn vrachtwagenchauffeur?!
quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:27 schreef thloreg het volgende:
Ben je even bij de Free Recordshop staat niet ver van je een goser zijn telefoon aan te nemen en een beetje erg hardop het volgende te zeggen:
[afbeelding]
" Hoi met Marcel... Ja?.. Nou.. ik ben ziek en was vanmorgen ook niet op school dus ik kan vanmiddag ook niet komen werken. Wat zeg je?... Oh...ja dat is mijn muziekinstallatie muziek bij de Free Recordshop stond nogal luid die een beetje hard staat,maar ik zet um zo uit. Ja,goed, ik zal weer bellen als ik herstelt ben. Hoi! "
Sukkel praat dan zachtjes mongoal en ga als je zogenaamd ziek bent niet diezelfe ochtend lekker shoppen in de stad. Zooooo vragen om vervelende aandacht! [afbeelding]
Whehe!quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:50 schreef MarkyB het volgende:
Ja, hoi, ik ben ziek"
" Wat heb je?"
Ik melde me ziek op de begravenis van mijn moedervaderomaenopaquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:36 schreef remlof het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |