Stres denk ik .. prive weer 1 en ander aan mijn hoofdquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:03 schreef WhiteLightning het volgende:
oh ja. kut man. migrainne ?
Doe mijn best, maar blijkbaar wil dat nog niet helemaal helpenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:22 schreef WhiteLightning het volgende:
kijk je uit ???
doe mij maar een biertje
bijna vergeten... ?!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:22 schreef WhiteLightning het volgende:
kijk je uit ???
doe mij maar een biertje
Toch niet dezelfde zooi als waar ik in zit he?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Doe mijn best, maar blijkbaar wil dat nog niet helemaal helpen![]()
Ach, daar kom(en) ik (en ... ) wel weer overheen hoor![]()
Nee, ik ben vrijgezellig ... maar oude liefde ....quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Toch niet dezelfde zooi als waar ik in zit he?
Trouwens, kwam er gisteravond weer achter dat tekenen helpt
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:16 schreef draculettetje het volgende:
yoehoe missen jullie me al? ik jullie wel!
NAast dat thuis internet nog steeds vervelend doet heb ik ook andere werktijden
ben nu maandag en donderdag vrij en werk de andere 2 dagen!
heb vast van alles weer gemist, zelfs heel deel 50 tis toch eigenlijk schandalig!
gelukkig was er hier iemand jarig en heb ik net een plakje op!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
ja je hebt alle cake gemist enzo. gelukkig ben ik in het bezit van pepernoten
lang verhaal, meer een combinatie van die 2 .. en iets met opnieuw beginnen ofzo ... maar dan inclusief puinruimen ed.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:13 schreef Bellerophon het volgende:
Mwah dat hoor je mij niet zeggenIk laat liever andere oordelen.
@Droxz, oude liefde als in gemis, of als in pijnlijk iets?
Natuurlijk missen we je! Welkom terug!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:16 schreef draculettetje het volgende:
yoehoe missen jullie me al? ik jullie wel!
NAast dat thuis internet nog steeds vervelend doet heb ik ook andere werktijden
ben nu maandag en donderdag vrij en werk de andere 2 dagen!
heb vast van alles weer gemist, zelfs heel deel 50 tis toch eigenlijk schandalig!
Ik help je wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
iemand pepernoten, nog +- 3,5 kg te gaan
Mooie tekeningen man!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:40 schreef Bellerophon het volgende:
@WhiteLightning;
Dergelijke dingen maak ik dus
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
@Droxz, hmm als het, het puinruimen waard is, en je wilt het beide, dan moet je het in mijn optiek ook doen
nou je kan beter tekenen als mij ieder gevalquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:40 schreef Bellerophon het volgende:
@WhiteLightning;
Dergelijke dingen maak ik dus
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
@Droxz, hmm als het, het puinruimen waard is, en je wilt het beide, dan moet je het in mijn optiek ook doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |