ik had een 5kg zak gehad, dan moet ik aardig doorgegeten hebbenquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:44 schreef lynda het volgende:
Ik zeg dus ook niet meer dat het dood is.. spontaan de baas 5x aan de lijn![]()
Maarja alles wederom af voor vandaag.. nu nog de laatste 2 uur doorkomen
O en er zitten nog 10 pepernoten in die zak!
kappuh nou , tis maandag. !!quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo ik heb weer lekker gegeten, en mag hier nog wat uurtjes doorbrengen ... nog 3 uurtjes te gaan helaas.
iemand al plannen voor het weekend?
Om het nog leuker te maken, ik heb a.s vrijdag weer vrijquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kappuh nou , tis maandag. !!
uhh ik was niet degene met dat probleem. Ben ff vergeten wie dat wel was.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
aaj das minderdoet orange het al bij je thuis ?
Dat is zeker niet verkeerd!quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:18 schreef diertjuh het volgende:
ik zit ff te genieten van lekkere milka chocolade
* WhiteLightning doet de zuchtmodes aanquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Om het nog leuker te maken, ik heb a.s vrijdag weer vrij![]()
oh sorry, ja ik haal snel mensen doormekaarquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:08 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhh ik was niet degene met dat probleem. Ben ff vergeten wie dat wel was.
denk wel dat je in de buurt zit.quote:
oo vrouwen en chocolaquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:18 schreef diertjuh het volgende:
ik zit ff te genieten van lekkere milka chocolade
quote:
ok, Dr Droxz de vrouwen , en het chocladeavontuurquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogen mannen chocola dus niet lekker vinden ofzo ?!![]()
Dat is toch een bekend vrouwen "probleem"?quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:29 schreef diertjuh het volgende:
[..]
![]()
Ga me er eventjes beter van voelen. Kwam daar laatst ook pas achter.
Dr.Droxz en vrouwen, dat klinkt goed in 1 zin!quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok, Dr Droxz de vrouwen , en het chocladeavontuur
zo goed ?
misschien.... jij,vrouwen, chocola...... nee ik ga geen dubbelzinnige opmerking makenquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dr.Droxz en vrouwen, dat klinkt goed in 1 zin!![]()
uhu, maar ik wist niet dat het bij mij ook zo wasquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is toch een bekend vrouwen "probleem"?![]()
Nou eet ik geen chocola om me beter te voelen, maar omdat het gewoon zo DAMN lekker is!
Maar dan wel van die dure echt goede stukjes hequote:Op maandag 29 oktober 2007 14:39 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhu, maar ik wist niet dat het bij mij ook zo was.
Lekker is het zeker. Zo afentoe eventjes een stukje chocola kopen![]()
Je bent gewoon verwijfdquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mogen mannen chocola dus niet lekker vinden ofzo ?!![]()
precies, echte mannen eten nogaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |