abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 januari 2009 @ 20:13:03 #51
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_64623246
Klopt, en Aronofsky is zowel een goede regisseur als een fan van dit soort films en comics. Dit zal ongetwijfeld goed komen, en kan wellicht zelfs in de buurt komen van Verhoeven's origineel.
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 20:44:30 #52
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_64624597
Nou, als ik terug denk aan de plannen die Aronofsky had voor Batman weet ik dat nog niet zo zeker.
pi_64625412
Wat voor plannen waren dat dan?
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:09:04 #54
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_64625620
quote:
Before Christopher Nolan took over, director Darren Aronofsky was attached to make a Batman movie based on the graphic novel "Batman: Year One" and have the author Frank Miller write the screenplay. By 2003 there was a first draft screenplay with story boards, which are properties of AOL Time Warner. Warner's decision for not producing the film is unknown, but based on the details that have since leaked out, it would probably have to do with the screenplay, which strayed a considerable amount from the source material, making Alfred an African-American mechanic named "Big Al," the Batmobile being a souped-up Lincoln Towncar, and Bruce Wayne being homeless, among other things
pi_64625733
Klinkt gedurfd in elk geval. Had best interessant kunnen zijn. Kan me toch moeilijk voorstellen dat hij het echt verknald zou hebben.
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
  zaterdag 3 januari 2009 @ 22:07:09 #56
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_64628003
Inderdaad, je weet niet wat er van geworden is. Als je voor het eerst iets hoort over Nolan's versie denk je ook 'dat kan toch nooit werken?' Overigens zou de Lincoln Town Car iets meer in de trant van onzichtbaarheid van een ninja zijn dan de tank van Christopher Nolan, maar dat terzijde.
  zondag 28 juni 2009 @ 00:02:57 #57
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_70437828
Will Smith en Steven Spielberg hebben laten weten dat ze terug aan het nadenken zijn over de Oldboy remake.

Het nieuws werd overal op gejuich onthaald.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_70440374
Een Evil Dead remake?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 30 juni 2009 @ 15:04:18 #59
67640 SaintOfKillers
pi_70515289
Eigenlijk was deze ontzettend voorspelbaar, maar de Let the Right One In remake zit in de pijplijn.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_70597889
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 15:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Eigenlijk was deze ontzettend voorspelbaar, maar de Let the Right One In remake zit in de pijplijn.
Had ik ook al vernomen ja. Ben benieuwd, maar eigenlijk verwacht ik er weinig van
  dinsdag 1 september 2009 @ 08:49:25 #61
67640 SaintOfKillers
pi_72332027
Er komt een remake van Das Leben der Anderen ( ), Rob Zombie gaat de zoveelste versie van The Blob maken en (dit is eigenlijk meer een reboot dan een remake) er komt waarschijnlijk een nieuwe interpretatie van Fantastic Four, logisch aangezien de oude alweer 4 jaar oud is.
  Moderator dinsdag 1 september 2009 @ 11:48:24 #62
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_72336205
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 08:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er komt een remake van Das Leben der Anderen ( )
...

Ok, ik ben uitgelachen.

WAT?!?!?!?
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 1 september 2009 @ 12:05:12 #63
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_72336721
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:48 schreef Mike het volgende:

[..]

...

Ok, ik ben uitgelachen.

WAT?!?!?!?
IDD, wtf!?!? Die film zou je over 100 jaar nog kunnen kijken en goed zijn....

En er komt een remake van Anne Frank... door Disney... en die hebben aangegeven het verhaal wat te veranderen... duuus we krijgen anne frank met twee grappige side kicks en aan het eind gaat er niemand dood
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  dinsdag 1 september 2009 @ 12:07:20 #64
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_72336789
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:48 schreef Mike het volgende:

[..]

...

Ok, ik ben uitgelachen.

WAT?!?!?!?
Volgens mij was dat al erg oud nieuws...
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 1 september 2009 @ 12:10:25 #65
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_72336880
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 12:05 schreef Ps2K het volgende:

[..]

IDD, wtf!?!? Die film zou je over 100 jaar nog kunnen kijken en goed zijn....

En er komt een remake van Anne Frank... door Disney... en die hebben aangegeven het verhaal wat te veranderen... duuus we krijgen anne frank met twee grappige side kicks en aan het eind gaat er niemand dood
Het Anne Frank-verhaal is al diverse malen op film verschenen, zelfs in een anime-versie . Dus echt schokkend is het niet dat opnieuw een versie gemaakt wordt.

Verder valt het allemaal wel mee met de remakes. Of ze worden uitgesteld of komen niet verder dan de development-fase. Of op een paar goede remakes na, zijn ze gewoon niet goed genoeg en geraken al snel in de vergetelheid. Bij het horen van de titel "The Day the Earth Stood Still" denk ik in ieder geval aan de jaren '50-versie.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 1 september 2009 @ 12:28:51 #66
94617 Ps2K
pi_72337387
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 12:10 schreef Falco het volgende:

[..]

Het Anne Frank-verhaal is al diverse malen op film verschenen, zelfs in een anime-versie . Dus echt schokkend is het niet dat opnieuw een versie gemaakt wordt.

Verder valt het allemaal wel mee met de remakes. Of ze worden uitgesteld of komen niet verder dan de development-fase. Of op een paar goede remakes na, zijn ze gewoon niet goed genoeg en geraken al snel in de vergetelheid. Bij het horen van de titel "The Day the Earth Stood Still" denk ik in ieder geval aan de jaren '50-versie.
Goede remakes? Die zijn erg schaars. De texas chainsaw massacre en halloween remakes waren wel aardig. Maar dat betekent niet dat ik zit te wachten op een remake van escape from new york oid.
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  dinsdag 1 september 2009 @ 12:30:56 #67
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72337448
Heeft iemand de nieuwe Pelham 123 gezien? was het wat?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 1 september 2009 @ 12:35:39 #68
94617 Ps2K
pi_72337566
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 12:30 schreef One_conundrum het volgende:
Heeft iemand de nieuwe Pelham 123 gezien? was het wat?
Films met Denze lWashington kijk ik niet meer. Het is iedere keer hetzelfde, die gast is altijd pissig op iets. En na een tijdje begint dat te vervelen.
  dinsdag 1 september 2009 @ 12:58:31 #69
67640 SaintOfKillers
pi_72338258
Het probleem is gewoon dat ze niet weten wat ze moeten remaken. Ze proberen altijd bekendere (en buitenlandse) succesfilms te kopiëren in de hoop dat ze het succes dan ook kunnen herhalen, maar doorgaans worden die dan met de voorganger vergeleken, schieten ze heel veel te kort en draait het uit op niets omdat het gewoon erg moeilijk is om de essentie of het hart van een film zomaar even te imiteren.

Er zijn genoeg B en C-films die potentie hebben (een goed idee, interessante personages), maar waarbij de uitwerking te wensen over liet. Daar moet je een remake van maken, daar zit een uitdaging in.
  dinsdag 1 september 2009 @ 13:43:05 #70
94617 Ps2K
pi_72339628
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 12:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het probleem is gewoon dat ze niet weten wat ze moeten remaken. Ze proberen altijd bekendere (en buitenlandse) succesfilms te kopiëren in de hoop dat ze het succes dan ook kunnen herhalen, maar doorgaans worden die dan met de voorganger vergeleken, schieten ze heel veel te kort en draait het uit op niets omdat het gewoon erg moeilijk is om de essentie of het hart van een film zomaar even te imiteren.

Er zijn genoeg B en C-films die potentie hebben (een goed idee, interessante personages), maar waarbij de uitwerking te wensen over liet. Daar moet je een remake van maken, daar zit een uitdaging in.
Bloodcar bijvoorbeeld, enorme low budget film met de juiste humor, goed verhaal en degelijk camera werk.
  dinsdag 1 september 2009 @ 21:18:57 #71
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_72353936
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 12:58 schreef SaintOfKillers het volgende:

Daar gaat het de studiobazen niet om, die willen een veilige manier hebben om geld te verdienen. En dat doe je door remakes, vervolgen en verfilmingen te maken van dingen die al succesvol geweest zijn.
  woensdag 9 december 2009 @ 23:52:13 #72
67640 SaintOfKillers
pi_75467013
Uiteraard blijft men remakes aankondigen en ga ik die hier niet allemaal blijven melden, maar dit is toch een opmerkelijke.

Een remake van Death at a Funeral. Op zich al vreemd aangezien die maar 2 jaar oud is, maar ook omdat zowel het origineel als de remake in het Engels zijn. Er zouden ook weinig plotveranderingen zijn. Alleen doen er nu irritante homeboys (Martin Lawrence, Tracy Morgan, Chris Rock) mee. Het meest bizarre is dat uberdwerg Peter Dinklage in het origineel meedeed en nu in de remake exact dezelfde rol gaat spelen.

Tja.
  maandag 15 februari 2010 @ 18:35:36 #73
67640 SaintOfKillers
pi_78025613
quote:
Scorsese & Von Trier Remake Taxi Driver?
Starring... Robert De Niro?!?

WT and, if you have the time, F? Reports – unconfirmed reports, but reports nonetheless – are emerging from the Berlin Film Festival, suggesting that Martin Scorsese may be about to team up with Lars von Trier to remake Taxi Driver. With – and this is where it gets really weird – Robert De Niro once again playing the lead role.

Now, bear in mind that this is just a rumour at the moment, but Danish film magazine Ekko sounds pretty sure of its facts, while von Trier’s producing partner, Peter Aalbak, would neither confirm or deny the reports, but did say that an official announcement would soon be made.

Now, let’s not dismiss this out of hand. Great directors have revisited movies before – Alfred Hitchcock made The Man Who Knew Too Much twice, while Michael Haneke, to name another, had two goes at Funny Games, one in German, one in English – and the prospect of Scorsese revisiting the scene of, arguably, his greatest triumph is fascinating.

Of course, von Trier’s involvement would seem to indicate that he, and not Scorsese, would direct if – IF – this happens. But again, we’d love to see what von Trier’s rough and ready, bleak style could bring to the source material (assuming, of course, that they would be working from Paul Schrader’s screenplay); his sensibilities should blend in impeccably with Bickle's diseased mindset; and it would virtually guarantee that this wouldn’t be a remake that slavishly recreates Scorsese’s visual style.

But the big question mark here is De Niro. He’s 66 now – although he doesn’t look it – so what would that mean for Travis Bickle? Would Travis’ disaffection and rage make sense coming from someone in their Sixties? Or would this actually be a remake, or a semi-sequel? After all, De Niro and Scorsese have been talking about the possibility of another Taxi Driver for years now, without anything ever progressing beyond the ‘wouldn’t it be cool if…?’ stage. Could this be their way of finally continuing Travis’ story?

We know that we should be mobilising the pitchforks and torches army and seeking to stamp this out immediately, but there's something about this that makes us sort of hope that it's true. You know that moment in sci-fi movies where the hero says, "This is a crazy idea, but it might just work?" Well, this is that moment.
Kijk eens aan.
  maandag 15 februari 2010 @ 19:21:53 #74
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_78027221
Wat haat ik het toch als ze buitenlandse films remaken, ze gooien er bij 99 % een Hollywood sausje op en toch slikt het Amerikaanse publiek het, echt verschrikkelijk. Nu maar hopen dat ze nooit aan films als Amelie, der Untergang of andere Europese pareltjes komen. Al hoeft Nederland niet bang te zijn met films als Simon, Antonia of Zwartboek, alhoewel fenomenaal, daar is Amerika toch nog de preuts voor.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:56:58 #75
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_79036607
Ze gaan ook Bonnie and Clyde remaken. Met Hilary Duff en Kevin Zegers. Ik kan wel huilen.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  donderdag 11 maart 2010 @ 22:01:26 #76
94617 Ps2K
pi_79036883
Als Michael Bay een remake gaat doen van der Untergang dan weet je zeker dat er vliegdek schepen in zullen zitten en dat de amerikanen Berlijn bevrijden
  vrijdag 12 maart 2010 @ 23:23:31 #77
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_79082615
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:01 schreef Ps2K het volgende:
Als Michael Bay een remake gaat doen van der Untergang dan weet je zeker dat er vliegdek schepen in zullen zitten en dat de amerikanen Berlijn bevrijden
En dan komt er gegarandeerd veel oranje in voor
pi_79102700
Er komt trouwens een spiderman reboot. Lijkt me ook vallen onder de remakes. Staat voorlopig gepland voor 2012 zónder Sam Raim en Tobey Maguire .
  woensdag 7 april 2010 @ 13:22:28 #79
67640 SaintOfKillers
pi_80040680
Er is sprake van een remake van Rosemary's Baby.

Door Michael Bay.

En 't zou niet eens een aprilgrap zijn.

Verder wordt de leuke Franse comedy Le dîner de cons opnieuw gemaakt als Dinner for Schmucks (met Steve Carell).

Er zijn er uiteraard nog, maar deze vielen me op.
  woensdag 7 april 2010 @ 13:57:21 #80
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_80041985
Hmm.. hoe valt een exploderende helicopter te verwerken in Rosemary's Baby? Ben benieuwd!
  woensdag 7 april 2010 @ 14:21:52 #81
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_80042859
Elke keer als ik zie dat dit topic gekicked is loopt het dun me door de broek
  woensdag 7 april 2010 @ 22:15:41 #82
67640 SaintOfKillers
pi_80063724
Een remake van The Toxic Avenger! En hij is PG-13, dus vrij braaf! Eindelijk!
  dinsdag 13 april 2010 @ 20:57:32 #83
67640 SaintOfKillers
pi_80279884
Men wil een remake maken van de Kurosawa-klassieker High and Low. Het script zal geschreven worden door Chris Rock.

Men wil een remake maken van de Kurosawa-klassieker High and Low. Het script zal geschreven worden door Chris Rock.

.

Kleine nuancering is dat Mike Nichols zou regisseren.

Desalniettemin.

woensdag 14 april 2010 @ 10:01:20 #84
25301 Gorro
Reject False Icons
  woensdag 14 april 2010 @ 10:49:31 #85
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_80296529
quote:
Op woensdag 14 april 2010 10:01 schreef Gorro het volgende:
Er komt ook een Nederlandse remake van de Vlaamse film Loft

http://www.imdb.com/title/tt1606789/
Een Nederlandse remake maken van een film waar al Nederlands wordt gesproken.

Moderator woensdag 14 april 2010 @ 11:31:33 #86
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_80298032
Het gebeurt vaker.

Zo was Team Spirit ( http://www.imdb.com/title/tt0242024/ ) een succesvolle Vlaamse remake van All Stars.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  woensdag 28 april 2010 @ 17:06:18 #87
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_80810436
  woensdag 19 januari 2011 @ 09:50:40 #88
67640 SaintOfKillers
pi_91551480
Er komt ook nog een remake van de leuke Spaanse thriller Los Cronocrimenes (Timecrimes). Dat heeft eigenlijk nog verrassend lang geduurd. Hij zal worden geschreven door Steve Zaillian, die zich daarna gaat bezig houden met een andere remake, namelijk van de vrij succesvolle Red Riding Trilogy (je kan toch niet van Amerikanen verwachten dat ze naar iets Brits gaan kijken).
  woensdag 19 januari 2011 @ 11:32:06 #89
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_91554478
Iemand de nieuwe True Grit al gezien?

Is het wat tov de oude? Ik hoor in de oude dat meisje nog zetten dat ze John wil omdat hij true grit heeft.
  donderdag 20 januari 2011 @ 08:32:46 #90
67640 SaintOfKillers
pi_91600428
Warner overweegt remakes van Lethal Weapon, The Wild Bunch en Westworld.
  maandag 11 juli 2011 @ 22:44:43 #91
67640 SaintOfKillers
pi_99343744
Dan denk je dat je alles al hebt gehoord...

Er komt een remake van een docu :{.

Ze willen The King of Kong remaken, maar deze keer met acteurs als mockumentary.

Ik ga voor |:(
pi_99360451

Niet echt een remake maar een prequel op de 'The Thing' uit 1982.. waar je in het begin die hond ziet rennen vanuit een Noorse basis.. daar gaat deze over. Het heet wel The Thing.
  Moderator dinsdag 12 juli 2011 @ 12:00:01 #93
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_99360701
En geregisseerd door een Nederlander...dat maakt het dan nog wel extra interessant. :P
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:03:02 #94
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_99370132
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 12:00 schreef Mike het volgende:
En geregisseerd door een Nederlander...dat maakt het dan nog wel extra interessant. :P
In de HP (dacht ik, kan ook de elsevier zijn) stond laatst een interview met hem. Ben benieuwd.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 22:33:36 #95
67640 SaintOfKillers
pi_122693093
Er zou een remake komen van het best wel sterke Koreaanse (melo)drama A Moment to Remember.

Met Katherine Heigl! Woohoo!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')