Zitten die nog in de beker dan?quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:09 schreef TC03 het volgende:
Ik neem aan dat het Feyenoord is, en geen buurtelftal uit Feijenoord?
Wegens een hekel hebben aan al die opgelegde regeltjes ben ik er niet bij..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:22 schreef Prosac het volgende:
Wegens werkverplichtingen ben ik er zelf helaas niet bij.
Ik denk in de schitterende voetbaltempel in den Haagquote:Op donderdag 1 november 2007 09:09 schreef MaxPower het volgende:
is ADO - Jong Heerenveen ook nog ergens te zien?
Ook dat heeft er mee te maken inderdaad, met vrij vervoer is voor mij de drempel ook een stuk lager. Dan hoef je niet te wachten in het uitvak, niet met 80 km/u naar huis en kun je je eigen route bedenken.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:09 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Wegens een hekel hebben aan al die opgelegde regeltjes ben ik er niet bij..
Omdat ze die Feyenoord supporters niet in bedwang kunnen houden worden wij weer in zo'n bus gepropt. Waar is die tijd dat we gewoon op vrij vervoer konden komen.. ja dat was vorig jaar.![]()
Hoi, ja ik ben gefrustreerd.![]()
ben benieuwd ....quote:
Ik vrees ook het ergste..quote:Op donderdag 1 november 2007 20:08 schreef detulp050 het volgende:
We doen het traditioneel goed in de Kuip (vorig jaar 0-4), maar dit jaar in de beker vrees ik dat het 3-0 wordt
We zullen het zien vanavond. BOEREN!
Nu met van Loo in het doelquote:Opstelling FC Groningen
1 Van Loo; 2 Hiariej, 3 Svejdik, 4 Kruiswijk, 5 Stenman; 6 Lindgren, 7 Meerdink, 8 Levchenko, 10 Lovre; 9 Berg, 11C Nevland.
Bank: 16 Luciano, 12 Sankoh, 13 Veldmate, 14 Van de Laak, 15 Matavz, 17 Metaj, 18 Rozema.
Opstelling Feyenoord
31 Timmer; 4 Bahia, 5 De Cler, 6 Lucius, 7 Buijs, 8 Van Bronckhorst, 9 Makaay, 17 Sahin, 18 Greene, 22 Bruins, 33 De Guzman.
Bank: 37 Mulder, 14 Mols, 16 Lee, 23 Buijs, 25 Wijnaldum, 27 Biseswar.
Na feyenoord - groningen.quote:Op donderdag 1 november 2007 20:58 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Wanneer is de loting?
Lees het Feyenoord topic even door! Morgen tentamen bedrijfseconomie. En aangezien ik niet echt in de buurt van Rotterdam woon leek het me niet verstandig om te gaan vanavond.quote:Op donderdag 1 november 2007 20:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Na feyenoord - groningen.
Moet jij niet in het stadion zitten als echte supporter zijnde??
Succesquote:Op donderdag 1 november 2007 21:02 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Lees het Feyenoord topic even door! Morgen tentamen bedrijfseconomie. En aangezien ik niet echt in de buurt van Rotterdam woon leek het me niet verstandig om te gaan vanavond.
Ik zal wel een zeikerd zijn maar als ik ze soms hoor zingen: Alle joden aan het gas, of als ik dan een spandoek bij Ajax zie over Bloody Sunday dan vraag ik me af of ze uberhaupt wel weten waar ze het over hebben. Spotten met iets waar miljoenen(!) mensen bij zijn overleden en dan gaan roepen dat alle joden nog maar eens aan het gas moeten(lees:dood moeten)quote:Op donderdag 1 november 2007 20:59 schreef Hertog_Martin het volgende:
'Hamas Hamas alle joden aan het gas' en ' wie niet springt die is een jood' bij een wedstrijd tegen groningen notabene typeert weer waarom ik Feyenoord weinig gun.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |