Zitten die nog in de beker dan?quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:09 schreef TC03 het volgende:
Ik neem aan dat het Feyenoord is, en geen buurtelftal uit Feijenoord?
Wegens een hekel hebben aan al die opgelegde regeltjes ben ik er niet bij..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:22 schreef Prosac het volgende:
Wegens werkverplichtingen ben ik er zelf helaas niet bij.
Ik denk in de schitterende voetbaltempel in den Haagquote:Op donderdag 1 november 2007 09:09 schreef MaxPower het volgende:
is ADO - Jong Heerenveen ook nog ergens te zien?
Ook dat heeft er mee te maken inderdaad, met vrij vervoer is voor mij de drempel ook een stuk lager. Dan hoef je niet te wachten in het uitvak, niet met 80 km/u naar huis en kun je je eigen route bedenken.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:09 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Wegens een hekel hebben aan al die opgelegde regeltjes ben ik er niet bij..
Omdat ze die Feyenoord supporters niet in bedwang kunnen houden worden wij weer in zo'n bus gepropt. Waar is die tijd dat we gewoon op vrij vervoer konden komen.. ja dat was vorig jaar.![]()
Hoi, ja ik ben gefrustreerd.![]()
ben benieuwd ....quote:
Ik vrees ook het ergste..quote:Op donderdag 1 november 2007 20:08 schreef detulp050 het volgende:
We doen het traditioneel goed in de Kuip (vorig jaar 0-4), maar dit jaar in de beker vrees ik dat het 3-0 wordt
We zullen het zien vanavond. BOEREN!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |