quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
![]()
Dat publiek , ff naar de overkant lopen.
Tja, ruimte zat daar in dat stadion.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
![]()
Dat publiek , ff naar de overkant lopen.
denk niet dat er iemand een gifje heeft, zul je moeten wachten op de herhalingenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:50 schreef Prosac het volgende:
iemand die een gifje ervan heeft? ging zappen
Same here, alleen was het daar onterecht.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:42 schreef Messenga het volgende:
Mijn god.
Herinneringen aan RJC - Ajax.
en voor de 2de keer de latquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
oei ....de lat.
Iddquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:11 schreef DarkShine het volgende:
Komen ze bij RTL7 nu voor de 2de keer met de mededeling dat wij er vorig jaar in de halve finale uitvlogen in Amsterdam...
Ze moeten hun bronnen maar eens controleren daar!
Vind de beslissing om Bot erin te gooien voor vidarson ook wel iets wat de Jonge zich maar aanrekenen. Tarvajärvi heeft nu 40 minuten te lang voorin gelopen zonder wat te kunnen doen (wissels waren op). Bij een 1-2 stand uit moet je toch wel in je achterhoofd houden dat een verlenging tot de mogelijkheden behoort. Zeker gezien het spel de tweede hellft.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:06 schreef Opgezwollenlever het volgende:
De graafschap velt zichzelf met dat defensieve spel na de 0-2
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:11 schreef DarkShine het volgende:
Komen ze bij RTL7 nu voor de 2de keer met de mededeling dat wij er vorig jaar in de halve finale uitvlogen in Amsterdam...
Ze moeten hun bronnen maar eens controleren daar!
jup want de graafschap trekt kijkersquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:12 schreef detulp050 het volgende:
Hoor ik nou de 500 aanwezige Roda JC'ers zingen dat de boeren stil zijn?Ik begrijp niet dat er maar zo weinig mensen op dit duel zijn afgekomen.
Ik ken het gevoel...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:14 schreef Sensation89 het volgende:
wat een verschrikkelijke klotezooi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |