was ook mijn request destijds waarmee ik bij Gerard in de uitzending kwam.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Yup
Ik dacht, met een kleine erbij zal Gerard de komende tijd nog wel eens ondergespuugd worden.
gaat helaas niet lukken daarnaartoe te gaan, lijkt mij wel een toffe live act!quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:48 schreef Toad het volgende:
En Jack Penate staat a.s. zaterdag op London Calling!
morgen nietquote:
prettig nummer inderdaadquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:51 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa![]()
The Magic Numbers – Take A Chance
Goed man!
Goed he! fijne muziek en ook vaak niet de doorsnee platen die je de hele dag al kan horen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:54 schreef Againzender het volgende:
Toch jammer dat veel mensen afhaken na MetMichiel, vermaak mij prima met de muziewk dit uur
Wombats hoor je dan weer elke dag bij Stendersquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goed he! fijne muziek en ook vaak niet de doorsnee platen die je de hele dag al kan horen.![]()
Uitzonderingen nagelatenquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:11 schreef Againzender het volgende:
Wombats hoor je dan weer elke dag bij Stenders
Wij hadden laatst een discussie dat Stenders niet zo spannend draait. Uitzondering is dan die plaat van Wombats, die hij volgens mij echt elke dag draaitquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Uitzonderingen nagelaten![]()
Luister meestal pas 3FM vanaf MetMichiel want op het werk staat een andere zender op. Heb dus geen idee wat Stenders en de overige jocks allemaal aan muziek draaien.![]()
Heb Stenders tijdens mijn vakantie wel regelmatig gehoord en het was inderdaad een beetje de std. platen. Denk als je Stenders in de avond zet (dit tijdstip) dat het dan wel wat spannender is. 's avonds hebben de dj's volgens mij wat meer vrijheid t.o.v. overdag.quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:15 schreef Againzender het volgende:
Wij hadden laatst een discussie dat Stenders niet zo spannend draait. Uitzondering is dan die plaat van Wombats, die hij volgens mij echt elke dag draait
dat zal het zeker zijn hoor, Stenders is echt niet opeens van muzieksmaak veranderd lijkt mijquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb Stenders tijdens mijn vakantie wel regelmatig gehoord en het was inderdaad een beetje de std. platen. Denk als je Stenders in de avond zet (dit tijdstip) dat het dan wel wat spannender is. 's avonds hebben de dj's volgens mij wat meer vrijheid t.o.v. overdag.
Leuke remix van The Gossip - Standing in the way of control
Hehe lijkt mij ook niet.quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:27 schreef Againzender het volgende:
dat zal het zeker zijn hoor, Stenders is echt niet opeens van muzieksmaak veranderd lijkt mij
Oja, Soulwax was het! had even niet meegekregen wie de mix had gemaakt.quote:Leuke remix door soulwax idd
Heh ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
Jem [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Nou truste dan maarquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 02:07 schreef Glacier het volgende:
[..]
Bijna [afbeelding]
Ik ga nu slapen [afbeelding]
[afbeelding]
Heel veelquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Geen idee, het klinkt allemaal hetzelfde.
"Elevation".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |