quote:It's called a "widget" by the company. It makes some aspect of the bubble carbonation take place when the can is opened. This thing is not in bottled Guinness.
Ik wed dat het door die bal komtquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:57 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Guinness is geen bier, Guinness is vies.
Dat zou goed kunnen! Jij vindt het dus ook smerig? (Y)quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:58 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ik wed dat het door die bal komt [afbeelding] .
Bij eten met heel veel smaak vind ik het best te doen, maar zo gewoon voor de lol drink ik het niet.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:59 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen! Jij vindt het dus ook smerig? (Y)
Nee, ik heb het gevonden!quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:42 schreef Nico35 het volgende:
Is een soort tap systeem (in dat blik ja)
Guinness is Stout. Dat betekent: voor échte mannen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:57 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Guinness is geen bier, Guinness is vies.
Volgens mij zitten die balletjes ook in de flesjes. In ieder geval 2 jaar geleden wel toen ik er eentje uit de minibar van de hotel pakte.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:56 schreef detulp050 het volgende:
It's called a "widget" by the company. It makes some aspect of the bubble carbonation take place when the can is opened. This thing is not in bottled Guinness.
Ik kan daar ook ontzettend van genietenquote:
ik ookquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:58 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ik kan daar ook ontzettend van genieten
Daarom zegt Guinness ook dat het bijna 2 minuten kost om een perfecte Guinness te tappenquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:24 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Nee, ik heb het gevonden!
Het zorgt ervoor dat het slomer uit het blik komt, en dat zou stimuleren dat pub's eerder een fust kopen.
Klaar.
hier in nederland heb ik nog geen enkele keer een fatsoenelijk getapte guiness gekregen... altijd te snel getapt en niet tot het randjequote:Op maandag 29 oktober 2007 20:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daarom zegt Guinness ook dat het bijna 2 minuten kost om een perfecte Guinness te tappen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |