Schrik en huiver als je de uitleg hebt gekregen ....quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:57 schreef Nickelson het volgende:
[..]
Kun je uitleggen hoe dat precies werkt?
Ze zeggen het verkeerd, het is PAINT-time. Je pakt dan 2 captures van Dennisquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:57 schreef Nickelson het volgende:
[..]
Kun je uitleggen hoe dat precies werkt?
Ik verheug mij er al opquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Schrik en huiver als je de uitleg hebt gekregen ....
hj en l zeggen dat ze een extreem goede actie hebben tegen dennix... iemand een idee wat?quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:07 schreef lorence1 het volgende:
wat willen ze doen dan?
Dat belonen is in feite al gebeurt. Wat Japio nu heeft opgenomen is niet voor de internetshow. Zijn column in De Party is opgezegd. Gezien de eerste resultaten van de inetshow heeft Talpa besloten Japio een video-column te geven op tien.tv en dat is wat ze vanavond hebben gemaakt.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat Huub, Lieke en Jaap met deze internet talkshow echt iets aan het
programma gaan toevoegen, wordt tijd dat de FEBO dit eens gaat belonen !!
Typisch weer van de redactie.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
H en J gaan Dennix uitdagen. Ze wilden het filmpje in de slaapkamer afspelen - dat mag niet. Dus gaan ze nu Dennix ophalen in de slaapkamer om naar het kantoor te komen. "Dan weten we meteen of hij durft"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |