Op welke teletekstpagina kan ik ook alweer de huidige stand vinden?quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:35 schreef Malibu-06 het volgende:![]()
![]()
![]()
Als jullie al kans maakten op de titel, dan is ie nu weg.
Ik vind het totaal onbegrijpelijk. Had hij dat 3 maanden geleden niet aan kunnen geven? Dan had Ajax nog een vervanger kunnen halen. Nu kunnen ze tot de winterstop helemaal niets.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:34 schreef twi het volgende:
Ik vind 't wel begrijpelijk, maar als we nu ook niet meer op de woorden van Jaap aan kunnenZag hem vorige week in een interview nog zeggen dat hij het zo naar z'n zin had...
Persoonlijk vind ik het belachelijk dat er mensen zijn die Jaap niet meer de oude vonden. Hij was nog steeds gewoon veruit onze beste verdediger. Ook zulke spelers hebben wel eens een slippertje. Zeker als er drie jonge gasten om je heen staan die fout op fout stapelen. Niets dan lof voor Jaap, ook de Jaap van dit seizoen
Helemaal mee eens, hij naait hier Ajax zwaar mee. Was dan gestopt in de zomer of de aankomende winterstop.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:40 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Ik vind het totaal onbegrijpelijk. Had hij dat 3 maanden geleden niet aan kunnen geven? Dan had Ajax nog een vervanger kunnen halen. Nu kunnen ze tot de winterstop helemaal niets.
819quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:37 schreef Pritt het volgende:
[..]
Op welke teletekstpagina kan ik ook alweer de huidige stand vinden?![]()
Alsof hij de beslissende factor is.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:35 schreef Malibu-06 het volgende:![]()
![]()
![]()
Als jullie al kans maakten op de titel, dan is ie nu weg.
Vind ik echt niet de schuld van Jaap hoor. Ajax kan toch ook wel rekening houden met blessures.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:40 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Ik vind het totaal onbegrijpelijk. Had hij dat 3 maanden geleden niet aan kunnen geven? Dan had Ajax nog een vervanger kunnen halen. Nu kunnen ze tot de winterstop helemaal niets.
Ik wacht liever op de persconferentie dan dat ik aanneem dat het een gebrek aan motivatie is. Ajax ontbindt dat contract echt niet zomaar hoor. Er speelt wel meer dan alleen motivatie.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:39 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Het moet wel heel fout zitten door bij Ajax als je aanvoerder er eind oktober de brij aan geeft omdat hij zich niet meer kan motiveren.
3 maanden geleden waren die prive omstandigheden er misschien nog niet?quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:40 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Als Makaay of van Bronckhorst toch een dikke blessure krijgt ben ik niet meer uit het Feyenoord topic weg te slaan..quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:45 schreef Malibu-06 het volgende:
Nou Edgar, volg Jaaps voorbeeld!
Moet je in onderhandeling met Chelsea, misschien dat Ajax hem de tweede seizoenshelft kan huren als Sevilla geen rpijs meer op hem stelt?quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:46 schreef Wooldoor het volgende:
In de winterstop Bouhlarouz proberen weg te halen bij Sevilla, hij heeft gister weer de hele wedstrijd op de bank gezeten ik denk dat je nu wel een kans heb.
Misschien zo gek nog niet om hem in ieder geval te huren, als Boulahrouz nog naar het EK wil.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:46 schreef Wooldoor het volgende:
In de winterstop Bouhlarouz proberen weg te halen bij Sevilla, hij heeft gister weer de hele wedstrijd op de bank gezeten ik denk dat je nu wel een kans heb.
Hij is toch gewoon van Sevilla? Had voor 1 jaar getekend.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Moet je in onderhandeling met Chelsea, misschien dat Ajax hem de tweede seizoenshelft kan huren als Sevilla geen rpijs meer op hem stelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |