Neen. AT5 en TV Noord-Holland zijn twee verschillende zenders.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:48 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Help me even, is dat hetzelfde als TV Noord-Holland?
Thanks.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Neen. AT5 en TV Noord-Holland zijn twee verschillende zenders.
AT5 is de stadszender van A-Dam.
Och dan nog, ik hoor vaak genoeg gejank over de verdedigers. Maar als ze dan ineens weg kunnen moeten ze minstens 12 miljoen opleveren...quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Daar doelde ik niet op dipshit. Nashje had het wel door![]()
Daar is het na 1 kut en 1 redelijke wedstrijd nog te vroeg voor hoor. Gisteren vond ik de taktiek na de 0-1 ook niet best, Ajax ging leunen en gaf Utrecht de kans om gevaarlijk te worden. En op het einde moest Ajax gewoon de bal rondtikken ipv blind naar voren pompen met balverlies als gevolg.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:49 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
En tactisch op het veld komt hij ook leuk, en succesvol, uit de hoek.
Wanneer was dit weekend je depressieve dip het grootst? Na het verlies tegen het oppermachtige Twente, of na de winst van Ajax op Utrecht?quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:45 schreef Malibu-06 het volgende:
Nou Edgar, volg Jaaps voorbeeld!
Laat ik het zo zeggen: het tactische strijdplan klopte. Voor NEC had Koster een keer met de groep getraind, die toen nog half onder de jetlag zat. En dat Ajax het op het einde niet helemaal goed deed, heeft op zich niet zoveel met de uitgestippelde strategie te maken. Die was goed. Alleen was de uitvoering de laatste minuten niet optimaal.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar is het na 1 kut en 1 redelijke wedstrijd nog te vroeg voor hoor. Gisteren vond ik de taktiek na de 0-1 ook niet best, Ajax ging leunen en gaf Utrecht de kans om gevaarlijk te worden. En op het einde moest Ajax gewoon de bal rondtikken ipv blind naar voren pompen met balverlies als gevolg.
Martin Jolquote:Jol besteedt tijd voorlopig aan reizen
29 oktober 2007
Martin Jol gaat op korte termijn niet bij een andere club aan de slag. De door Tottenham Hotspur ontslagen coach vult de komende periode vooral met reizen. "Ik heb tien jaar lang onafgebroken bij clubs gewerkt, het lijkt me aardig om nu eerst eens een paar reizen te maken naar Italië, Spanje en Brazilië", zegt Jol tegen het AD.
"Daarna is alles mogelijk. Een andere club in Engeland, een ander buitenland. Of terug naar Nederland. Of ik stap straks ergens in om het helemaal vanaf de grond op te bouwen. Of ik kies een gevestigde ploeg met ervaren spelers, omdat je met hen nou eenmaal het makkelijkst iets wint", houdt Jol zijn opties open.
De Scheveninger blikt ook terug op zijn periode bij de Spurs: "Door de constante druk word je hier in een wat sneller tempo ouder, maar ik ben als coach ook harder geworden door die druk en door het werken met topspelers. Vier spitsen in de Engelse top tevreden houden vraagt heel wat meer van je dan bij RKC Waalwijk.
Leg hem vast vanaf het volgende seizoen, kan hij tot die tijd nog wat reizen.quote:
Prima hoorquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:07 schreef Triptamine het volgende:
Doet de AT5 site het bij jullie?
En natuurlijk volgend seizoen met al dat europeese voetbalquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Leg hem vast vanaf het volgende seizoen, kan hij tot die tijd nog wat reizen.![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:52 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Doos, kunnen toch twee verschillende zenders zijn?![]()
Nee hoor. Hij stond op Ajax Headliner. Vond het opmerkelijk.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:40 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Dat jij op zulke sites kijkt. Volgens mij ben jij stiekem voor Feyenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |