Het is altijd makkelijker om de rest van de wereld aan te wijzen als schuldige!quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:43 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Had je dat ontwijkingsgedrag altijd al?
Het is wel typisch.quote:
Schuldig aan wat?quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is altijd makkelijker om de rest van de wereld aan te wijzen als schuldige!
Ja, ik wilde wel eens weten hoe dat zat, waarom hij stil bleef hangen. Nooit eerder meegemaakt. En ja, gezien mijn interesse hier ligt, wil ik er wel even het mijne van weten. Dus heb het halve week later nog een keer geprobeerd.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:39 schreef AirwiN het volgende:
Ah, je hebt het nog een keer geprobeerd?
Het is graag of niet.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:48 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik denk dat we nog een hoofdstuk over huishoudelijke taken moet schrijven voor het huwelijkscontract, straks gaat ie daar ook dat gedrag vertonen.
Zou Plato Aphex twin leuk vinden denk je?quote:
Ontwijkingsgedrag is een eigenschap die bij WM heel erg sterk is ontwikkeld.quote:
Als je niet wil meehelpen in het huishouden, dan maar niet he.quote:
Ik gok op niet.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou Plato Aphex twin leuk vinden denk je?
Ik doe al jaren mijn huishouden.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:53 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Als je niet wil meehelpen in het huishouden, dan maar niet he.
Op die manier.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:52 schreef TwistedDarling het volgende:
Ontwijkingsgedrag is een eigenschap die bij WM heel erg sterk is ontwikkeld.
Zelfde studie als die jij al achter de rug hebt.
Ik mijn huishouden ook, maar volgens mij zijn nog altijd zat mannen die opeens niet helpen in het huishouden na het trouwen.quote:
Volgens mij heeft WM het vele malen erger dan jij hoor.quote:
Ik ken ook vrouwen die al niet hielpen voor het trouwen...quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:55 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik mijn huishouden ook, maar volgens mij zijn nog altijd zat mannen die opeens niet helpen in het huishouden na het trouwen.
Maar dat zijn dan doorgaans de types die vanuit het ouderlijk huis direct zijn gaan samenwonen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:55 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik mijn huishouden ook, maar volgens mij zijn nog altijd zat mannen die opeens niet helpen in het huishouden na het trouwen.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ken ook vrouwen die al niet hielpen voor het trouwen...
Het contract begint onderhand op een wetboek te lijken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:59 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Plato, je mag van mij ook eisen wat ik van jou eis he. Dat hebben we al eens besproken.
Die krijgt een mooie plek in de boekenkast om mee te pronken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het contract begint onderhand op een wetboek te lijken.![]()
Als we op iedere pagina een paraafje moeten zetten dan wordt het een verdomd lange huwelijksceremonie.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:05 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Die krijgt een mooie plek in de boekenkast om mee te pronken.
We moeten wat over hebben voor een leven lang plezier.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als we op iedere pagina een paraafje moeten zetten dan wordt het een verdomd lange huwelijksceremonie.![]()
Het is alleen de vraag of de gasten het kunnen waarderen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:13 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
We moeten wat over hebben voor een leven lang plezier.!
Parafen!quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als we op iedere pagina een paraafje moeten zetten dan wordt het een verdomd lange huwelijksceremonie.![]()
Precies, je kunt ook een van de getuigen een videocamera in zijn handen drukken en het filmpje op youtube zetten!quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:16 schreef Plato1980 het volgende:
Waarom zouden we eigenlijk gasten uitnodigen? Dat kost alleen maar geld.![]()
Precies.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:16 schreef Plato1980 het volgende:
Waarom zouden we eigenlijk gasten uitnodigen? Dat kost alleen maar geld.![]()
Ik kan geen enkele reden verzinnen waarom iemand dat laat opnemen en ook nog teostemming geeft om het op tv uit te zenden.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
de bevallingen blijven toch het ergst.
Voor privé: ok, leuk voor later ofzo.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik kan geen enkele reden verzinnen waarom iemand dat laat opnemen en ook nog teostemming geeft om het op tv uit te zenden.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:29 schreef CherryLips het volgende:
hoe je ongeschoren wollen muts explodeert:
Opeens heb je het: je wordt veganist.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:29 schreef CherryLips het volgende:
hoe je ongeschoren wollen muts explodeert
Sterke beeldspraak en humor doen het bij mij in ieder geval goed hoor. Dus ik zou hem dan zeker kopenquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou m'n boek goed verkopen als ik dit soort uitspraken erin zet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |