Wat denk je dan, het zijn de lievelingetjes van Flens, zoveel is wel duidelijk geworden.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:25 schreef akveor het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEE geen gastspeler tegen Nadia of 0... geen verhaallijnen voor deze losers meer.
Vanavond onder de dekens, anders echt niet.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:28 schreef rooie3 het volgende:
Amanda houd alles weer tegen.Word tijd dat Brian haar eens aanpakt.
Ik eis gewoon een toneelhaak.... niks geen verhaallijnen meer...quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:27 schreef avonne het volgende:
[ afbeelding ] ik wil geen herhaling van de Nadia-is-zielig-want-dennis-is-een-klootzak-strategie [ afbeelding ]
ik wil een Nadia-is-een-achterbakse-leugenachtige-stelende-manipulerende-hoer-right-in-your-face-terror-actie [ afbeelding ]
Dat wil de rest ook , maar ik denk dat het hokje daar niet mee accoord gaat........quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:27 schreef avonne het volgende:
[ afbeelding ] ik wil geen herhaling van de Nadia-is-zielig-want-dennis-is-een-klootzak-strategie [ afbeelding ]
ik wil een Nadia-is-een-achterbakse-leugenachtige-stelende-manipulerende-hoer-right-in-your-face-terror-actie [ afbeelding ]
lijkt mij wel heel erg duidelijkquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik eis gewoon een toneelhaak.... niks geen verhaallijnen meer...
GENOEG IS GENOEG!!!
GENOEG IS GENOEG!!!
GENOEG IS GENOEG!!!
GENOEG IS GENOEG!!!
GENOEG IS GENOEG!!!
GENOEG IS GENOEG!!!
Genoeg zo?
TERROR TERROR TERRORquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:31 schreef akveor het volgende:
[..]
GENOEG IS GENOEG!!!
GENOEG IS GENOEG!!!
GENOEG IS GENOEG!!!
GENOEG IS GENOEG!!!
GENOEG IS GENOEG!!!
GENOEG IS GENOEG!!!
Genoeg zo?
Adem in, adem uitquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:33 schreef akveor het volgende:
Wedstemmen zal nooit lukken met die 0 en 1... er is maar 1 mogelijkheid en dat is deze losers keihard te breken en dat ze jankend de poort uitlopen met verleis van de borg..... EN SNEL EEN BEETJE.....
quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:33 schreef avonne het volgende:
[..]
TERROR TERROR TERROR
(hmm. .. klinkt een beetje als Tora, Tora, Tora. Misschien een leuk ideetje om bommenwerpers te gebruiken?)
Oeps, jij durft.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:33 schreef avonne het volgende:
[..]
TERROR TERROR TERROR
(hmm. .. klinkt een beetje als Tora, Tora, Tora. Misschien een leuk ideetje om bommenwerpers te gebruiken?)
het is serieus waar. Ik zet alleen de streams aan om te zien of Nadia al rondgebasht wordt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:33 schreef akveor het volgende:
Wedstemmen zal nooit lukken met die 0 en 1... er is maar 1 mogelijkheid en dat is deze losers keihard te breken en dat ze jankend de poort uitlopen met verleis van de borg..... EN SNEL EEN BEETJE.....
quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:31 schreef akveor het volgende:
[..]
GENOEG IS GENOEG!!!
GENOEG IS GENOEG!!!
GENOEG IS GENOEG!!!
GENOEG IS GENOEG!!!
GENOEG IS GENOEG!!!
GENOEG IS GENOEG!!!
Genoeg zo?
Kweenie.... DGK-redactie is behoorlijk hardleers, althans 1 persoon, mss Flensquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:31 schreef akveor het volgende:
[..]
GENOEG IS GENOEG!!!
GENOEG IS GENOEG!!!
GENOEG IS GENOEG!!!
GENOEG IS GENOEG!!!
GENOEG IS GENOEG!!!
GENOEG IS GENOEG!!!
Genoeg zo?
Wijsvingers en duimen aan beide oorlellen, zachtjes wrijven en oosa, oosa hummen..........quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Waar ik van baal dat er weer verhaallijnen komen om die losers weg te krijgen.... Ik word nu al gek als ik aan die zielige gesprekken tussen 0 en 1 denk.
Dat deed BQ laatst ook en toen miste zij een megabashquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:36 schreef avonne het volgende:
[..]
het is serieus waar. Ik zet alleen de streams aan om te zien of Nadia al rondgebasht wordt.
Zoniet, dan zet ik het weer uit.
Dus eh.... laterz
Het ziet er niet naar uit want ze zijn allemaal moequote:Op zondag 28 oktober 2007 20:39 schreef lorence1 het volgende:
gaan ze vanavond nog wat terror schoppen?
Wat maakt het nog uit...? Er is toch niemand meer die die losers volgt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:39 schreef rooie3 het volgende:
Kom op redactie gooi er effe boetes in .Ze fluisteren constant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |