Gieren van het lachen is toch echt wel op TheVulture van toepassingquote:Op maandag 5 november 2007 17:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat TheVulture humor had...![]()
quote:-BonJovi-
-Hunter word gestopt door zijn prooi-
quote:-Gordon_Shumway-
-Huntelaar wordt met een enorme Vaart getorpedeerd.-
quote:-Luco-
-Arm Rafael kan elk moment aan de andere kant er weer uit komen-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Beschouw-
-De Hunter voor één keer zelf opgejaagd wild-
Alsnog, geen poedelquote:Op maandag 5 november 2007 20:58 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
jij was daarvoor tweedekeus.
zeg ik niet, anders wil je er nog doorheenstampen ook straksquote:Op maandag 5 november 2007 21:05 schreef Beschouw het volgende:
Wat is een poreleinkast?
Jezus Bays... vraag het vrouwtje even om een beurt, dan loop je misschien niet meer zo te mokken hierquote:Op maandag 5 november 2007 21:04 schreef Bayswater het volgende:
Wel een dramatische uitslag weer die duidelijk door een oververmoeide gebruikersnaam is opgesteld.
Het wemelt plots taalfouten voor mijn ogen zowel in de winnende onderschriften als het juryrapport.
Ik weet welke auto je hebtquote:Op maandag 5 november 2007 21:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
zeg ik niet, anders wil je er nog doorheenstampen ook straks
ziet er goed uitquote:Op maandag 5 november 2007 20:55 schreef gebruikersnaam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Matige rond met weinig inzendingen.
De poedel kon niet anders, aangezien die wel heelveel leek op die van BonJovi, en de andere inzendingen wel creatief genoeg waren.
Nu maar hopen dat die olifant niet door mijn poreleinkast komt stampen
Laatste plek, maandag, regen, wind, vroeg donker, daar word ik gewoon niet vrolijk van.quote:Op maandag 5 november 2007 21:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jezus Bays... vraag het vrouwtje even om een beurt, dan loop je misschien niet meer zo te mokken hier![]()
![]()
Denk dan maar aan Spartaquote:Op maandag 5 november 2007 22:14 schreef Bayswater het volgende:
[..]
...., maandag, regen, wind, vroeg donker, daar word ik gewoon niet vrolijk van.![]()
Jij had toch griep?quote:
quote:TheVulture
Vliegende Keep nog altijd populair in het hedendaagse voetbal
quote:Beschouw
Interesse NASA gewekt na ruimtereis Barthez
quote:Ruud_FR
Barthez vangt vliegje op de rug van Ronaldo
De opmaak is hier te vinden.quote:Bayswater
Lepe Ronaldo poogt de deksele Barthez van zijn voor het doel gespannen koord te trekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |