Griepquote:Op zondag 4 november 2007 03:08 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ten eerste waar was je bij de Stones
Je bent al snel tevreden.quote:Op zondag 4 november 2007 12:35 schreef Rumille het volgende:
Geen slechte jury.
Ook al uitgebroken bij olifanten?quote:
Lach maar. Baal er enorm van dat ik gisteren niet naar Merz kon. Was het leuk?quote:Op zondag 4 november 2007 12:37 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ook al uitgebroken bij olifanten?
Ach, net als de Doors ben ik ook geen liefhebber van the Stones. Maar denk als je er wel van houdt een hele goede avond hebt gemist, speelden erg goed en gezellig druk. Ik had het prima naar mijn zin.quote:Op zondag 4 november 2007 12:39 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Lach maar. Baal er enorm van dat ik gisteren niet naar Merz kon. Was het leuk?
quote:-Blawh-
-Ploeg Wouters bij de kraag gevat.-
quote:-ruud_fr-
-"Zit die Koeman daar nou op de tribune?"-
quote:-gebruikersnaam-
-oude club koeman is net als een sinterklaasfilm, tegen november is die zijn staf kwijt-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Rumille-
-Jan, Janssen en de kinderen.-
Fifa 99 rulez ik vond Fifa1998 een van de beste Fifa's ooit die heb ik nog veel gespeeld de eerste FIFA die 3d wasquote:Op zondag 4 november 2007 20:12 schreef Rumille het volgende:
Ook het enige positieve van vandaag.
Scoor net met FIFA 99 trouwens een goal vanaf de aftrap.
Fifa 99 was echt koning. Met het dodemansknopje, schwalbes. En je hoefde de middenlijn maar te passeren en op schieten te drukken en je had een doelpuntquote:Op zondag 4 november 2007 20:20 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Fifa 99 rulez ik vond Fifa1998 een van de beste Fifa's ooit die heb ik nog veel gespeeld de eerste FIFA die 3d was
Regel dit soort dingen ff via PM, graag. Want nu doe je net alsof 'wij' dit hebben gedaan, terwijl dit door een individu is beslist. Klote dat je een poedel had, en iemand had de uitslag kunnen overnemen. Ik heb nu een ronde niet mee kunnen doen omdat er geen uitslag was. Big Deal. Het is een spel!quote:Op maandag 5 november 2007 09:38 schreef ZoneKill het volgende:
Wat is dat voor een onzin, mij de poedel geven terwijl ik niet eens mee doe!?
Ja, ik weet heb idd niet laten weten dat ik bij eventuele winst niet kan jureren maar dit gaat wel ver.
Zo, krijg je de deelnemers wel weg hier.
Hou je alleen jullie vrienden clubje over.
Begrijp me niet verkeerd ik doe graag mee hier, en ik probeer nog steeds zonder internet aansluiting thuis, nog mee te doen.
Het was meer een ludieke actie, sorry als ie verkeerd is gevallen!quote:Op maandag 5 november 2007 09:38 schreef ZoneKill het volgende:
Wat is dat voor een onzin, mij de poedel geven terwijl ik niet eens mee doe!?
Ja, ik weet heb idd niet laten weten dat ik bij eventuele winst niet kan jureren maar dit gaat wel ver.
Zo, krijg je de deelnemers wel weg hier.
Hou je alleen jullie vrienden clubje over.
Begrijp me niet verkeerd ik doe graag mee hier, en ik probeer nog steeds zonder internet aansluiting thuis, nog mee te doen.
Tof van onze puntenteller. ZoneKill verdient geen poedel. Eerder een schoothondje.quote:Op maandag 5 november 2007 15:21 schreef Bayswater het volgende:
De poedel van Zonekill zal ik bij deze ongedaan maken in de puntenstand. Sowieso was het al een hele matige jurering.
Maar ik dacht dat TheVulture humor had...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |