Ga ik nu opmaken, maar tis zo traag als dikke stront.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:58 schreef Beschouw het volgende:
Uitslag?
Dat komt door die vorige fotoquote:Op donderdag 1 november 2007 20:01 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ga ik nu opmaken, maar tis zo traag als dikke stront.
quote:-vrolijke-frits-
-Ronald Koeman tracht hier een nieuwe bijnaam te verkrijgen: The Godfather van Spanje-
quote:-Beschouw-
-"Gelukkig voor jou heb ik nog een Philishave mee kunnen jatten uit Eindhoven."
quote:-gebruikersnaam-
-koeman:laat eens voelen, ben jij het echt? de enige trainer in 120 jaar voetbal die sparta liet degraderen?-
De opmaak is hier te vinden.quote:--EnGCatjuh
-Koeman regelt meet-en-greet voor Addo met z'n grote idool.-
Hier ook, meest waardeloze trainer die we ooit hebben gehad. Heeft 7 spelers aangetrokken waar we nooit meer wat van gehoord hebben.quote:
Er staat ergens te lezen dat er tot nader orde bepaald is dat iedereen ind e 'text-only'-lay-out zit. Omdat dit minder drukte op de servers geeft. Het moet wel heel bar gesteld zijn met die dingen dusquote:Op donderdag 1 november 2007 20:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Helaas, geen punten.
En begrijp nu dat ik niet de enige ben die het met een soort Wordbestand moet doen.
quote:Op donderdag 1 november 2007 20:28 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Hier ook, meest waardeloze trainer die we ooit hebben gehad. Heeft 7 spelers aangetrokken waar we nooit meer wat van gehoord hebben.
Jij ookquote:Op donderdag 1 november 2007 20:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
PuntenEn dat in deze heerlijke simpele lay-out
Jij ook gefeliciteerd Beschouw![]()
Ik begrijp hem niet.quote:
Addo = Lamaquote:
Shit ja, ik miste die lamaconnectie met Addo. Heb dat niet zo gevolgd. Sorry.quote:Op donderdag 1 november 2007 21:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Addo = Lama
Rijkaard = Lama
Rijkaard is idool van Addo.
Niet zo moeilijk toch?
Ach, geeft niet.quote:Op donderdag 1 november 2007 21:09 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Shit ja, ik miste die lamaconnectie met Addo. Heb dat niet zo gevolgd. Sorry.
omdat ik die van jouw eerst niet zagquote:Op donderdag 1 november 2007 21:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ach, geeft niet.
Onder me stond ook nog een lama-onderschrift, maar die is nog ge-edit zie ik nu.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:59 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
Ich bin sehr funny friTsch
Het was mij meer als geintje bedoeld, dat je refereert naar mijquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:15 schreef Rumille het volgende:
Dat bedoelde ik. Kut t.
Snapte ik wel meteenquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het was mij meer als geintje bedoeld, dat je refereert naar mij![]()
Keurig Beschouw, had ook niets anders verwacht van jou!quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:30 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Snapte ik wel meteen [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |