Nou, ik wacht gewoon net zolang tot een podiumwinnaar van de vorige dag het doet. Ik ging er vanuit dat de nummer 2 en 3 wel aanwezig waren.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik zag het jaEn Beschouw en Shumway speelden allebei van den domme.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik zag het jaEn Beschouw en Shumway speelden allebei van den domme.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Stam: 'Jezus, wat is die Stank oh?'
quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een beetje woordgrapjes moe.
En nu zit Ricky bij julliequote:Op maandag 29 oktober 2007 22:03 schreef Blawh het volgende:
Bedankt voor de puntjes jury, was inderdaad een matige ronde.
Edit: Btw Beschouw, het is van Loo.
De man die Sparta (sorry sparta fans) van de titel af wist te houden door onder andere een briljante redding op het schot van Rick van de Bergh en mij zo de mooiste uitwedstrijd ooit bezorgde.
Ja, en dat te bedenken dat hij in dat seizoen nog voor de laatste speelronde alle spelers van Veendam belde om ze te zeggen dat ze extra hun best moesten doen tegen Heracles.quote:
quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:03 schreef Blawh het volgende:
Edit: Btw Beschouw, het is van Loo.
De man die Sparta (sorry sparta fans) van de titel af wist te houden door onder andere een briljante redding op het schot van Rick van de Bergh en mij zo de mooiste uitwedstrijd ooit bezorgde.
quote:- TheVulture-
-Stam: "Ja ik ben een beetje een zwartkijker geworden maar dat moet je niet persoonlijk opvatten"-
quote:-Beschouw-
-Stam: "Ober, één bier."
Sankoh: "Eén? Twee bedoel je?"
Van Loo: "Ik wil er ook wel één."
Blom, met notitiebloc al in de hand: "Ja, wacht eens effen. Zo kom ik er nooit uit."
-
quote:-ruud_fr-
-Jaap: "Jij bent het levende bewijs dat de mens af Stamt van de aap"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Luco-
-Blom moet Sankoh en Van Loo tegenhouden, anders was de carriëre van Stam nog vroeger ge-eindigd-
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Matige ronde weer, het moet genoeg zeggen dat Beschouw punten pakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |