Mwah, de prijs is al scherp. Kostte vorig jaar December nog ¤95,- nieuw in de winkel. Dus biedenquote:
En nu nieuw 49,95 euro, dus zo raar is het niet.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:47 schreef Giantbiker_73 het volgende:
[..]
Mwah, de prijs is al scherp. Kostte vorig jaar December nog ¤95,- nieuw in de winkel. Dus bieden![]()
Knap dat jij er wel een hebt kunnen vinden. SMCshop.nl heeft ze zelfs helemaal niet meer, samen met de winkel waar ik heb gekocht heb. En zou je alsjeblieft uit mijn verkooptopics willen wegblijven als je geen aankoopinteresse hebt? Dankjewel.quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:10 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
En nu nieuw 49,95 euro, dus zo raar is het niet.![]()
Als ik geen intresse heb bied ik niet.....quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:09 schreef Giantbiker_73 het volgende:
[..]
Knap dat jij er wel een hebt kunnen vinden. SMCshop.nl heeft ze zelfs helemaal niet meer, samen met de winkel waar ik heb gekocht heb. En zou je alsjeblieft uit mijn verkooptopics willen wegblijven als je geen aankoopinteresse hebt? Dankjewel.
Je hebt PM.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:52 schreef T42 het volgende:
huiskamer speler en de 40 disks 40exl?
Mooi zo, heeft de postbode deze keer eens voorzichtig gedaan (al verwacht ik niet anders). Bedankt voor de terugmelding.quote:
heb nog vraagje. hij neemt op maar als ik em dan wil afspelen vind hij nix. als ik de disk dan eject en terug plaats is hij weer leeg?quote:Op maandag 12 november 2007 19:22 schreef Giantbiker_73 het volgende:
[..]
Mooi zo, heeft de postbode deze keer eens voorzichtig gedaan (al verwacht ik niet anders). Bedankt voor de terugmelding.
Na het opnemen wordt de TOC (Table Of Contents) geschreven, als er in deze fase iets mis gaat (TOC Edit knippert in het display en duurt best lang), dan houd je idd een lege disc over. Dus na het stoppen van de opname braaf wachten totdat TOC edit uit is. Anders zou ik het niet weten, heb begin vorige week nog een stukje proberen op te nemen en ging goed.quote:Op maandag 12 november 2007 22:29 schreef T42 het volgende:
[..]
heb nog vraagje. hij neemt op maar als ik em dan wil afspelen vind hij nix. als ik de disk dan eject en terug plaats is hij weer leeg?
Een afstandsbediening in de vorm van een hoofdtelefoon. Maar de walkman is al zo goed als zeker verkocht via MP.quote:Op maandag 12 november 2007 23:06 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
wat voor afstandsbediening zit er bij de sony minidisc walkman?
De hoogste bieder op MP zit er toch wel een eindje boven hoor.quote:Op maandag 12 november 2007 23:07 schreef jaapgvk het volgende:
Heb je ook álle minidisks verkocht? Anders had ik wel interesse in de minidisk walkman mét een paar schijfjes voor 25 euro incl (kan wel in een flinke envelop toch?)
O, ik dacht dat de vraagprijs 30 wasquote:Op maandag 12 november 2007 23:10 schreef Giantbiker_73 het volgende:
[..]
De hoogste bieder op MP zit er toch wel een eindje boven hoor.
hoe lang duurt het voor toc uitgaat? hij staat al uur te branden???quote:Op maandag 12 november 2007 23:03 schreef Giantbiker_73 het volgende:
[..]
Na het opnemen wordt de TOC (Table Of Contents) geschreven, als er in deze fase iets mis gaat (TOC Edit knippert in het display en duurt best lang), dan houd je idd een lege disc over. Dus na het stoppen van de opname braaf wachten totdat TOC edit uit is. Anders zou ik het niet weten, heb begin vorige week nog een stukje proberen op te nemen en ging goed.
zo te zien niet oude disk maar ga vandaag de disk proberen op me werk in een andere MD spelerquote:Op woensdag 14 november 2007 02:58 schreef Stinger666 het volgende:
Gare disk kan ook (zeker als het al een wat oudere is!) Andere MDtje proberen?! TOC is meestal in een minuut gebeurt!
diskjes werken in andere recorder wel gewoon.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:58 schreef Stinger666 het volgende:
Gare disk kan ook (zeker als het al een wat oudere is!) Andere MDtje proberen?! TOC is meestal in een minuut gebeurt!
Bullshit!quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:23 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Dat nep xenon in je andere topic, daar heb ik geen intresse in dus daar blijf ik weg.
Ik ben wel van mening dat imitatie xenon verboden moet worden, zwaar hinderlijk voor de andere weggebruikers.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:05 schreef Giantbiker_73 het volgende:
Heb jouw mails niet ontvangen? Was trouwens ook ziek en dus niet op het forum.
Heb antwoord op je PM gegeven.
Als de auto stilstaat zie idd geen verschil met het orgineel. Als jij over een drempel rijd verlicht je de hemel.quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bullshit!
Het ligt er maar niet aan wat voor set je koopt en of je het goed inbouwt.
Hier (Audi A4) geen verschil waarneembaar tussen origineel Audi en imitatie. Alleen ruim 1000 euro prijsverschil![]()
Daar merk je op de snelweg/provinciale wegen (waar ik 90% van de tijd rijd) geen zak van.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:30 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als de auto stilstaat zie idd geen verschil met het orgineel. Als jij over een drempel rijd verlicht je de hemel.![]()
Touwens je ziet wel verschil, orgineel xenon heeft koplampreinigers.![]()
Jij niet, ik wel als je mij tegemoet rijd.quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daar merk je op de snelweg/provinciale wegen (waar ik 90% van de tijd rijd) geen zak van.
Deze Audi A4 heeft toevallig wél koplampsproeiers![]()
Geen idee of het een pakket is. Het zit er gewoon opquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:46 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Jij niet, ik wel als je mij tegemoet rijd.![]()
Heb je een winterpakketje op je Audi.![]()
Zonder nivoregeling is perfectie niet mogelijk.quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:04 schreef leolinedance het volgende:
Jij hebt er ook geen last van op een provinciale/snelweg hoor. Staan perfect afgesteld
True. Dan maar iets minder perfect, en die +1000 euro in mijn zak houdenquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:07 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zonder nivoregeling is perfectie niet mogelijk.![]()
En dan andere mensen hinderen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
True. Dan maar iets minder perfect, en die +1000 euro in mijn zak houden![]()
99% van de tijd hinder ik niemand. Maar dat wil je blijkbaar niet zien.quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:27 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En dan andere mensen hinderen.![]()
In Duitsland is het verboden.![]()
Het is net zo hinderlijk als onnodig mistlampen voeren.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
99% van de tijd hinder ik niemand. Maar dat wil je blijkbaar niet zien.
Het rijgedrag van een groot deel van de Nederlandse bevolking, dát hindert / irriteert pas echt.
quote:Op woensdag 21 november 2007 09:27 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Het is net zo hinderlijk als onnodig mistlampen voeren.![]()
Zal ik ff een Poll maken?quote:Op woensdag 21 november 2007 14:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
![]()
Daar heb je altijd last van, ook al liggen er geen drempels.
Daar ga jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |