abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 oktober 2007 @ 17:13:39 #1
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_54226631
En verder:

In het vorige FB topic was een discussie gaande naar aanleiding van een topic van gisteravond. Dit is vanaf hier te volgen:
[OUD] Mod-FB-topic

Mijn bijdrage
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 13:23 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Je hebt in principe helemaal gelijk.
Maar als ik na die melding van de (F)A\'s mee krijg dat het wel goed zit, zelf ook gezien heb Floripas ook rond 22.00 in het crew-meet topic melding doet van een zieke baby (waarom zou ze dat doen als het puur om OUD te zieken zou zijn geweest), de enige reden tot twijfel de melding van Milagro is (die zich daarna ook niet meer heeft laten zien, en waarvan ik hoor dat er \'iets\' speelt tussen Milagro en Floripas)...
Dan houdt het voor mij op. Dan ga ik er vanuit dat \'men\' er goed naar gekeken heeft. Ik heb geen andere mogelijkheden tot verder onderzoek zelf...
Je moet het zelf weten hoor maar toen ik deze post deed was het laatste bezoek van meneer/mevrouw slechts 2 minuten en enkele seconden geleden Had ik moeten copy-pasten, ik weet het. En dat terwijl ze een half uur daarvoor meldt dat ze uitlogt om met een doodzieke baby naar het ziekenhuis te gaan. Als de FA\'s nu aangeven dat het wel goed zit wordt je echt niet serieus genomen hoor. Die domme kut zat geoon lekker gniffelend te f5'en en kwam er te laat achter dat ze vergeten was om uit te loggen en Yvonne dekt nu de laffe aftocht omdat ze wel van relletjes in het algemeen houdt en van relletjes in OUD in het bijzonder.
Life is what you make it.
pi_54226809
Het geeft wel weer het nodige vermaak op de saaie zondag
Saartje
pi_54226999
Nou ja, doorgaans lees ik over de posts van Floripas heen, want ondanks dat hij/zij vindt dat hij/zij zeer intelligent is en boven het gepeupel staat, vind ik niet dat er iets lezenswaardig uit de posts blijkt.
Jammer dat er dit keer in OUD werd gepost, zo heerlijk dat we van dat soort mensen meestal gevrijwaard blijven.

Als er een zieke baby was (wat ik betwijfel), vind ik dat Floripas daar maar op een rare manier mee omspringt, intussen discussierend en ginnegappend terwijl de baby bijna dood ligt te gaan, naar zijn/haar eigen idee. En anders is het gewoon een triest grapje.

Einde aandacht voor Floripas lijkt me eigenlijk de beste remedie.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Admin zondag 28 oktober 2007 @ 17:34:18 #4
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_54227018
OUD>>>BNW, hier past het beter.
Als de waarheid niet geloofd wordt gaan jullie maar lekker hier verder

[ Bericht 1% gewijzigd door yvonne op 28-10-2007 17:45:10 ]
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_54227206
Woot. Volgen!.
Horikita Maki, O+.
pi_54227277
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 16:52 schreef Re het volgende:
dan had je niet subtiel een nietszeggende post in een SC topic moeten plaatsen als je zo ongerust was... om er tig uur later via je side kick er alsnog een drama van te maken...
Volgens mij worden de drama's hier gemaakt.
Waarom zou je niet kunnen posten naast een slapend ziek kind?
Moet je er naar blijven staren? Er naast zitten en een oogje in het zeil houden lijkt me prima.
Stoppen met posten en wat tijd nodig hebben om spulletjes bij elkaar zoeken (in een vreemd huis) tot het vervoer komt opdagen lijkt me ook al niet onwaarschijnlijk.
Of het waar is kan je alleen weten als je de persoon in kwestie wat beter kent, zoals met alles op internet.

Door de floripas-allergie van sommigen hier wordt er al bij voorbaat vanuit gegaan dat dit hele verhaal alleen maar als rel bedoeld is en Gronk in dezen haar sidekick is.

--edit-- Dat hier doelde dan op OUD.

[ Bericht 3% gewijzigd door svann op 28-10-2007 17:54:59 ]
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zondag 28 oktober 2007 @ 17:46:59 #7
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_54227285
OUD is zo een leuk subforum altijd, zodra er in het FB topic wordt gepost wéét je dat er wat aan de hand is. .
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zondag 28 oktober 2007 @ 17:47:30 #8
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_54227294
T punt V punt Fokking P

* Paramnesia pakt de popcorn
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
pi_54227331
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 17:34 schreef yvonne het volgende:
OUD>>>BNW, hier past het beter.
Als de waarheid niet geloofd wordt gaan jullie maar lekker hier verder
Je hebt het nog echt gedaan ook!
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zondag 28 oktober 2007 @ 17:55:01 #10
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_54227436
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 17:43 schreef Maki-maki. het volgende:
Woot. Volgen!.
Zei je nou W00t.

SMH
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
  zondag 28 oktober 2007 @ 17:55:23 #11
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_54227440
Maak er eens wat van. Saaie zondag is het. Damnit.
pi_54227534
grappig ook dat BE meteen afgaat op de achterderug roddels via pm "dat er iets zou spelen" tussen mij en die pikkepas en dat ik verder ook niets meer heb laten horen en dus enkel die pik dwars wilde zitten.

ik ging gewoon naar bed , BE, filmpje kijken ... en wel eens van hoor en wederhoor gehoord, mag ik zelf ook nog uitmaken of er iets speelt tegen die engnek en mij, of niet uuh niet dus, hè, dat die gek mij in zijn vizier heeft kan ik niets aan doen.

ik moet pikkepas niet, klopt, doe ik ook niet moeilijk over en ga ik ook niet zelf via pm's bijval zoeken zoals pikkepas dat doet, maar ik zag gewoon een boel dames in de verdediging schieten over iets dat duidelijk gewoon verzonnen was, omdat meneer gelijktijdig in FB zat te grappen over die oh zo zieke baby, en dat die meneer nu toevallig pikkepas is, maakt mij geen reet uit, je gaat niet met zoiets je suffe punt proberen te maken, dat kan ook op een andere manier.

dat OUD kliekerig is, dat er af en toe gruwelijk gemutst wordt, dan vind ik ook, en dat ik dat vind, weet vrijwel iedereen die er post, en af en toe wat stangen is best vermakelijk, maar niet op deze manier, misselijkmakend gewoon.

wie mij mag of niet mag op fok , zal me aan mijn reet roesten, ik zit hier niet om vrienden te maken, maar gewoon om slap te kunnen ouwehoeren en soms botst dat wel eens, ja, maar dat duurt zolang het topic duurt hooguit, dus "er speelt" nooit wat tussen mij of wie dan ook, ik zoek niemand op via pm's of mail, men zoekt mij soms op, en dan reageer ik al naar gelang of die persoon mij boeit, het gros boeit me geen reet, dus ik ben geen fervent pm-er,, mijn inbak zal niet snel vollopen en ik pm al helemaal niet om ongevraagd mijn gelijk te halen bij derden, zoals Floripik wel doet.

Floripas is gewoon betrapt, maar wil niet toegeven, klaar, en hij kan het nu zo gaan draaien dat zij die dat door hebben samenspannnen , issues hebben met hem , of wat dan ook, het is zoals het is, there is no spoon, cause there is no baby... iig niet eentje die op sterven na dood was .
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 28 oktober 2007 @ 17:59:53 #13
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54227551
Ik vind 't wel aandoenlijk dat sommige mensen zich *ontzetttend* laten kennen in hun floripas-fobie.

En wel lekker doorkeutelen over rosee en wintertijd, en 'hoe het hoort', maar haal het niet in je hoofd om daar iets van te zeggen. We hebben een H, een Y een P...., nou maak de rest zelf maar af.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zondag 28 oktober 2007 @ 18:02:06 #14
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_54227599
Goddamn en ik dacht dat wij ONZinners kinderachtig waren met verwensingen.

pikkepas
Foripik

zondag 28 oktober 2007 @ 18:03:09 #15
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54227616
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 17:59 schreef milagro het volgende:

ik moet pikkepas niet, klopt, doe ik ook niet moeilijk over en ga ik ook niet zelf via pm's bijval zoeken zoals pikkepas dat doet, ma
Schat, ik zal het je nog veel erger vertellen: ik heb helemaal uit eigen beweging Floripas gePM'd dat ik 't schandalig vond dat er zo doorgekeuteld werd in de SC. En dat ik daar een topic over wilde gaan openen.

Maar goed, ik zit blijkbaar *zwaar* onder de knoet van floripas, dat ik me zo daar haar laat manipuleren. Dat kan niet anders!
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zondag 28 oktober 2007 @ 18:05:51 #16
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54227664
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 18:02 schreef Paramnesia het volgende:
Goddamn en ik dacht dat wij ONZinners kinderachtig waren met verwensingen.

pikkepas
Foripik

Dat vond ik ook wel wonderlijk onorigineel, ja.

Verder heb ik volgens mij alles uitgelegd wat er uit te leggen valt.
  zondag 28 oktober 2007 @ 18:06:50 #17
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_54227678
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 18:05 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dat vond ik ook wel wonderlijk onorigineel, ja.

Verder heb ik volgens mij alles uitgelegd wat er uit te leggen valt.
Ben je nou en mannetje of een vrouwtje. De laatste toch.
  zondag 28 oktober 2007 @ 18:10:30 #18
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54227740
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 18:06 schreef Paramnesia het volgende:

[..]

Ben je nou en mannetje of een vrouwtje. De laatste toch.
Tuurlijk. Maar dat maakt mij blijkbaar toch niet "beter met baby's".
pi_54227752
Gewoon stug volhouden dat het waar was, heren, ja en Floripas hoort daar ook bij dus, er valt immers niet te bewijzen dat het niet waar is, dat er geen baby is, dus gewoon volhouden, de langste adem hebben, en die heeft Floripas altijd, en dan het aftaaien van de ander afserveren als "zie je wel, de argumenten zijn op, ze is klemgeluld".

Dat gun ik je , hoor, Floripik, je modschap is je zo lief, en het laatste woord is toch altijd aan de mod, desnoods post je ervoor door het slotje heen, he , schat

Prettige avond, verder, heren en dus ook Floripas, de dames zie ik wel weer in OUD tzt
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 28 oktober 2007 @ 18:12:42 #20
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_54227780
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 18:10 schreef Floripas het volgende:

[..]

Tuurlijk. Maar dat maakt mij blijkbaar toch niet "beter met baby's".
uhu, maar wat een stelletje zeikende huisvrouwen bij OUD dan als ik het zo hoor. Dat je daar nog komt dan.
Kom naar ONZ. Absurditeit is altijd het terrein van de intellectueel.

* Paramnesia promoot ONZ
  zondag 28 oktober 2007 @ 18:15:12 #21
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54227824
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 18:11 schreef milagro het volgende:
Dat gun ik je , hoor, Floripik, je modschap is je zo lief, en het laatste woord is toch altijd aan de mod, desnoods post je ervoor door het slotje heen, he , schat
En straks natuurlijk weer zeuren dat Floripas je een ban heeft aangenaaid
  zondag 28 oktober 2007 @ 18:18:28 #22
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54227890
Oh ja, ik vergat nog één ding: uit de OP, online zijn terwijl ik er niet was. Had ik wel aan Gronk gestuurd. die was het ook opgelevallen.
Mijn Opera ververst zichzelf automatisch iedere twee minuten, tenzij ik een reactie aan het typen ben. Dat is een vrij standaard progje. En mijn computer zet zichzelf na een half uur of een uur of zo uit. Ik heb geen idee hoe lang ik daarna online "leek", maar toen ik hier vanmiddag kwam stond de computer uit, dus ik gok een uutje of zo.
Ik ga niet helemaal de computer afsluiten terwijl ik een berg aan spullen bij de voordeur heb, inclusief ziek wurm, omdat ik de ambulance hoor aankomen, sorry internetdetectives.
pi_54227965
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 18:18 schreef Floripas het volgende:
internetdetectives.
Alsof er ooit iets bewezen kan worden...het heeft niets te maken met dat soort zaken, maar met een gevoel/intuïtie. Believers en non-believers dus. Dat jij toch nog moeite neemt om hier iets te bewijzen of uit te leggen, is mij dan ook niet duidelijk. Laat het gewoon maar zitten. .
The real is always way ahead of what we can imagine.
  zondag 28 oktober 2007 @ 18:23:09 #24
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54227981
Nou zeg, op die manier haal je iedere suspense uit een prachtige complottheorie.

Maar goed, misschien kunnen we verder gaan over waarom sommige OUD-posters liever een complot zien dan dat ze iemand van advies willen voorzien.
  zondag 28 oktober 2007 @ 18:23:49 #25
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_54227994
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 18:18 schreef Floripas het volgende:
Oh ja, ik vergat nog één ding: uit de OP, online zijn terwijl ik er niet was. Had ik wel aan Gronk gestuurd. die was het ook opgelevallen.
Mijn Opera ververst zichzelf automatisch iedere twee minuten, tenzij ik een reactie aan het typen ben. Dat is een vrij standaard progje. En mijn computer zet zichzelf na een half uur of een uur of zo uit. Ik heb geen idee hoe lang ik daarna online "leek", maar toen ik hier vanmiddag kwam stond de computer uit, dus ik gok een uutje of zo.
Ik ga niet helemaal de computer afsluiten terwijl ik een berg aan spullen bij de voordeur heb, inclusief ziek wurm, omdat ik de ambulance hoor aankomen, sorry internetdetectives.
*Bevestigt dit als vervent Opera gebruiker.

En als ICTér kan ik zeggen dat dit niks zeg over 'Online' zijn. Als je haar in een actie hebt gezien is het de auto-refresh. Als je haar online met icoontje hebt gezien kan de sessie niet afgetimed zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')