Je moet het zelf weten hoor maar toen ik deze post deed was het laatste bezoek van meneer/mevrouw slechts 2 minuten en enkele seconden geleden Had ik moeten copy-pasten, ik weet het. En dat terwijl ze een half uur daarvoor meldt dat ze uitlogt om met een doodzieke baby naar het ziekenhuis te gaan. Als de FA\'s nu aangeven dat het wel goed zit wordt je echt niet serieus genomen hoor. Die domme kut zat geoon lekker gniffelend te f5'en en kwam er te laat achter dat ze vergeten was om uit te loggen en Yvonne dekt nu de laffe aftocht omdat ze wel van relletjes in het algemeen houdt en van relletjes in OUD in het bijzonder.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je hebt in principe helemaal gelijk.
Maar als ik na die melding van de (F)A\'s mee krijg dat het wel goed zit, zelf ook gezien heb Floripas ook rond 22.00 in het crew-meet topic melding doet van een zieke baby (waarom zou ze dat doen als het puur om OUD te zieken zou zijn geweest), de enige reden tot twijfel de melding van Milagro is (die zich daarna ook niet meer heeft laten zien, en waarvan ik hoor dat er \'iets\' speelt tussen Milagro en Floripas)...
Dan houdt het voor mij op. Dan ga ik er vanuit dat \'men\' er goed naar gekeken heeft. Ik heb geen andere mogelijkheden tot verder onderzoek zelf...
Volgens mij worden de drama's hier gemaakt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:52 schreef Re het volgende:
dan had je niet subtiel een nietszeggende post in een SC topic moeten plaatsen als je zo ongerust was... om er tig uur later via je side kick er alsnog een drama van te maken...
Je hebt het nog echt gedaan ook!quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:34 schreef yvonne het volgende:
OUD>>>BNW, hier past het beter.
Als de waarheid niet geloofd wordt gaan jullie maar lekker hier verder
Zei je nou W00t.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:43 schreef Maki-maki. het volgende:
Woot. Volgen!.
Schat, ik zal het je nog veel erger vertellen: ik heb helemaal uit eigen beweging Floripas gePM'd dat ik 't schandalig vond dat er zo doorgekeuteld werd in de SC. En dat ik daar een topic over wilde gaan openen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:59 schreef milagro het volgende:
ik moet pikkepas niet, klopt, doe ik ook niet moeilijk over en ga ik ook niet zelf via pm's bijval zoeken zoals pikkepas dat doet, ma
Dat vond ik ook wel wonderlijk onorigineel, ja.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:02 schreef Paramnesia het volgende:Goddamn en ik dacht dat wij ONZinners kinderachtig waren met verwensingen.
pikkepas
Foripik
![]()
Ben je nou en mannetje of een vrouwtje. De laatste toch.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wel wonderlijk onorigineel, ja.
Verder heb ik volgens mij alles uitgelegd wat er uit te leggen valt.
Tuurlijk. Maar dat maakt mij blijkbaar toch niet "beter met baby's".quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:06 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ben je nou en mannetje of een vrouwtje. De laatste toch.![]()
uhu, maar wat een stelletje zeikende huisvrouwen bij OUD dan als ik het zo hoor. Dat je daar nog komt dan.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar dat maakt mij blijkbaar toch niet "beter met baby's".
En straks natuurlijk weer zeuren dat Floripas je een ban heeft aangenaaidquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:11 schreef milagro het volgende:
Dat gun ik je , hoor, Floripik, je modschap is je zo lief, en het laatste woord is toch altijd aan de mod, desnoods post je ervoor door het slotje heen, he , schat
Alsof er ooit iets bewezen kan worden...het heeft niets te maken met dat soort zaken, maar met een gevoel/intuïtie. Believers en non-believers dus. Dat jij toch nog moeite neemt om hier iets te bewijzen of uit te leggen, is mij dan ook niet duidelijk. Laat het gewoon maar zitten.quote:
*Bevestigt dit als vervent Opera gebruiker.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:18 schreef Floripas het volgende:
Oh ja, ik vergat nog één ding: uit de OP, online zijn terwijl ik er niet was. Had ik wel aan Gronk gestuurd. die was het ook opgelevallen.
Mijn Opera ververst zichzelf automatisch iedere twee minuten, tenzij ik een reactie aan het typen ben. Dat is een vrij standaard progje. En mijn computer zet zichzelf na een half uur of een uur of zo uit. Ik heb geen idee hoe lang ik daarna online "leek", maar toen ik hier vanmiddag kwam stond de computer uit, dus ik gok een uutje of zo.
Ik ga niet helemaal de computer afsluiten terwijl ik een berg aan spullen bij de voordeur heb, inclusief ziek wurm, omdat ik de ambulance hoor aankomen, sorry internetdetectives.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |