quote:
En zit je bed er ook onderquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ga nooit meer zonder mijn make-up te verwijderen m'n bed in.
M'n ogen jeuken grandiooos!
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
BART HELP ME.
MIJN COMPUTER WILT GEEN GELUID MEER AFSPELEN!?!?!!!
Voor je broederst?quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:18 schreef liiszle het volgende:
pfooee, wat moet ik nou toch voorn surprice maken
JAwollllquote:
Doe een helm met een bontkraag makenquote:
t moet iets "uber geniaals zijnquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:34 schreef oshiro het volgende:
[..]
Doe een helm met een bontkraag makenOf een uitlaat met neon
Waarom vraag je het dan hierquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:38 schreef liiszle het volgende:
[..]
t moet iets "uber geniaals zijniets waarvan hij alleen weet wat de bedoeling drt achter is
ook al t gedicht... hij snapt wel wta ik bedoel maar andere msnen niet :p en das maar goed ook
Moedertje Lisquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:38 schreef liiszle het volgende:
[..]
t moet iets "uber geniaals zijniets waarvan hij alleen weet wat de bedoeling drt achter is
ook al t gedicht... hij snapt wel wta ik bedoel maar andere msnen niet :p en das maar goed ook
jullie kunnen me toch op ideen brengenquote:
Naja goed als hij de enige is die het 'mag' begrijpen dan kunnen wij dr niets van weten tochquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:43 schreef liiszle het volgende:
[..]
jullie kunnen me toch op ideen brengen
Hm, ik ken je broertje niet, das best lastigquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:38 schreef liiszle het volgende:
[..]
Hetquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
En ik heb ook geen zin om het te verbeteren.
Uuh ja, die grap maakte ik eerder vandaag ook alquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:50 schreef mash_ het volgende:
Seks hebben met fietsen is strafbaar
Het is nu zelfs al strafbaar om seks te hebben met fiets
Maak een zombie met een schepquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:38 schreef liiszle het volgende:
[..]
Ja ik ga niet alles terug lezenquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh ja, die grap maakte ik eerder vandaag ook al
En ik gisterquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh ja, die grap maakte ik eerder vandaag ook al
Ik zeg het ook alleen maarquote:
Uuh neequote:
HAHAHAHHAHAHAHAquote:
Hahahaquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:06 schreef liiszle het volgende:
Ik ga een Zombie met een Schep en een Bjorn Borg Nek tasje maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |