Nee, joh! Dit is Nederland, hier krijg je voor dit soort vergrijpen wél celstraf!!quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:15 schreef -_Tommy_- het volgende:
ja en je WA kun je vergeten hoor, plus denk ik dat je ook nog wel mag voorkomen om vervolgens een paar uur te gaan schoffelen!
ow er is nieman dood?quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, joh! Dit is Nederland, hier krijg je voor dit soort vergrijpen wél celstraf!!
mja het is ook wel kansloos.. maarja na een tijd geen fles te hebben aangeraakt...quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:34 schreef Sakura het volgende:
Als je zo achterlijk bent dat je zoveel zuipt dat je echt niet meer weet wat je doet, kan je mij niet hard genoeg gestraft worden.
looser![]()
![]()
't scheen gelukkig een crappy golfje te zijn...quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:20 schreef Dwan het volgende:
yup yup dat word een verplichte cursus AA en Anger Management.
lappen tot de laatste cent en nu maar hopen dat je er iets van geleert hebt.
ik zou alleen wel even checken wat voor ruit er in zat voordat je een super de luxe met getinte kleuren en antenne strip e.d. moet dokken kan een eurootje of 200 schelen
Wat heb je dan tegen meneer de agent gezegdquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:25 schreef FB-aight het volgende:
plus belediging van ambtenaar in functie
niets bijzonders..quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:28 schreef Strandstoel het volgende:
[..]
Wat heb je dan tegen meneer de agent gezegd![]()
Terecht dusquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:30 schreef FB-aight het volgende:
[..]
niets bijzonders..
''hypocriete kankerlul''
ook geen openbare dronkenschap...quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:25 schreef FB-aight het volgende:
hmmm ik moet die ruit dus dokken..
plus het strafbare feit van vandalisme..
plus geen ID
plus belediging van ambtenaar in functie
de agent zei dat ik niet hoefte voor te komen iig... dat is mijn geluk!
je had ook moeten zeggen ik vind u persoonlijk een .... dan is het je mening!quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:30 schreef FB-aight het volgende:
[..]
niets bijzonders..
''hypocriete kankerlul''
Drink dan maar nooit meer alcohol, als je jezelf zo slecht in de hand hebt ben je een gevaar voor jezelf en de samenlevingquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:26 schreef FB-aight het volgende:
[..]
mja het is ook wel kansloos.. maarja na een tijd geen fles te hebben aangeraakt...
kwam die slivovich toch iets te hard aan..
ik kan inderdaad ook maar beter blowen..quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Drink dan maar nooit meer alcohol, als je jezelf zo slecht in de hand hebt ben je een gevaar voor jezelf en de samenleving
Je moet gewoon aan de Coke gaan en dan op de zolder helemaal trippen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:40 schreef FB-aight het volgende:
[..]
ik kan inderdaad ook maar beter blowen..
quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:47 schreef FB-aight het volgende:
ik zal dit zeker niet snel vergeten..
me hand is ook nog gebroken plus gehecht
oja en een blauw oog.. waarvan weet ik niet ..
Dat je dat spul wegkrijgt, ik vind het echt niet te zuipen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:53 schreef FB-aight het volgende:
mja..
simpele mixjes en bier gaat altijd goed..
tot die verdomde eigen stook slivovich weer om de hoek kwam kijken..
ach tja.. weer een ervaring rijker.. en wat euro's armer!
Agent ; ''Hoe kom je aan dat blauwe oog?''
moi; ''Heb ik een blauw oog dan?''
En daar hebben we miss perfect.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Drink dan maar nooit meer alcohol, als je jezelf zo slecht in de hand hebt ben je een gevaar voor jezelf en de samenleving
*pffff, ik word zo moe van al die moraalridders hier. Jij bent natuurlijk Moeder theresaquote:Op maandag 29 oktober 2007 04:11 schreef TheChemeng het volgende:
Ik hoop dat je dacht lollig te zijn toen je dit topic startte... anders ben je een echte aanwinst voor deze maatschappij.
Dat niet maar ik sla geen autoruiten in en scheld geen agenten uit simpelweg omdat ik mijn grenzen met alcohol niet ken.quote:Op maandag 29 oktober 2007 04:33 schreef Morwen het volgende:
*pffff, ik word zo moe van al die moraalridders hier. Jij bent natuurlijk Moeder theresa![]()
Moeder Theresa dus, man ben je tachtig ofzo? LEEF! Je kan je hele leven nog braaf en calvinistisch zijnquote:Op maandag 29 oktober 2007 05:10 schreef TheChemeng het volgende:
[..]
Dat niet maar ik sla geen autoruiten in en scheld geen agenten uit simpelweg omdat ik mijn grenzen met alcohol niet ken.
Ik zie er echt de lol niet van in om een agent uit te schelden of mijn pols te breken door een ruit in te slaan...quote:Op maandag 29 oktober 2007 05:20 schreef Morwen het volgende:
Moeder Theresa dus, man ben je tachtig ofzo? LEEF! Je kan je hele leven nog braaf en calvinistisch zijn![]()
*oudrebel spreekt
Mietjequote:Op maandag 29 oktober 2007 05:26 schreef TheChemeng het volgende:
[..]
Ik zie er echt de lol niet van in om een agent uit te schelden of mijn pols te breken door een ruit in te slaan...![]()
Kampwijfquote:
Ja dat zal het zijn....quote:
Er is wel een heel verschil tussen lichte baldadigheid en ruiten inslaan en vervolgens een politieagent uit te schelden ipv op een leuke manier te dissen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 04:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
*pffff, ik word zo moe van al die moraalridders hier. Jij bent natuurlijk Moeder theresa![]()
Tja.. toch heb ik bij 'LEEF' een ander idee dan mensen in elkaar rammen en hun spullen vernielen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 05:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Moeder Theresa dus, man ben je tachtig ofzo? LEEF! Je kan je hele leven nog braaf en calvinistisch zijn![]()
*oudrebel spreekt
Hela!!quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:15 schreef Dromer het volgende:
[..]
Tja.. toch heb ik bij 'LEEF' een ander idee dan mensen in elkaar rammen en hun spullen vernielen.
Ik denk niet dat die van toepassing is bij opzettelijk vandalismequote:Op maandag 29 oktober 2007 16:52 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Uhh, je hebt daar toch speciale verzekering voor, of ben ik nou zo gek?
Een verzekering dekt alleen risico's. Doelbewust een ruit inslaan is geen risico, maar een zekerheid.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:52 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Uhh, je hebt daar toch speciale verzekering voor, of ben ik nou zo gek?
Voor de rechtbank verschijnen kun je wel vanuit gaan. Iedere crimineel had tenslotte ook ooit een politie-vrij verleden.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:45 schreef FB-aight het volgende:
ik hoop dat ik met mijn voorheen politie-vrije verleden niet voor de rechtbank moet verschijnen en een strafblad krijg
quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:14 schreef Cracka-ass het volgende:
!!
*Topic van de dag nominatie!*![]()
Kan een keer gebeuren. Ze zullen het wel uitgelokt hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |