Nee, joh! Dit is Nederland, hier krijg je voor dit soort vergrijpen wél celstraf!!quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:15 schreef -_Tommy_- het volgende:
ja en je WA kun je vergeten hoor, plus denk ik dat je ook nog wel mag voorkomen om vervolgens een paar uur te gaan schoffelen!
ow er is nieman dood?quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, joh! Dit is Nederland, hier krijg je voor dit soort vergrijpen wél celstraf!!
mja het is ook wel kansloos.. maarja na een tijd geen fles te hebben aangeraakt...quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:34 schreef Sakura het volgende:
Als je zo achterlijk bent dat je zoveel zuipt dat je echt niet meer weet wat je doet, kan je mij niet hard genoeg gestraft worden.
looser![]()
![]()
't scheen gelukkig een crappy golfje te zijn...quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:20 schreef Dwan het volgende:
yup yup dat word een verplichte cursus AA en Anger Management.
lappen tot de laatste cent en nu maar hopen dat je er iets van geleert hebt.
ik zou alleen wel even checken wat voor ruit er in zat voordat je een super de luxe met getinte kleuren en antenne strip e.d. moet dokken kan een eurootje of 200 schelen
Wat heb je dan tegen meneer de agent gezegdquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:25 schreef FB-aight het volgende:
plus belediging van ambtenaar in functie
niets bijzonders..quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:28 schreef Strandstoel het volgende:
[..]
Wat heb je dan tegen meneer de agent gezegd![]()
Terecht dusquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:30 schreef FB-aight het volgende:
[..]
niets bijzonders..
''hypocriete kankerlul''
ook geen openbare dronkenschap...quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:25 schreef FB-aight het volgende:
hmmm ik moet die ruit dus dokken..
plus het strafbare feit van vandalisme..
plus geen ID
plus belediging van ambtenaar in functie
de agent zei dat ik niet hoefte voor te komen iig... dat is mijn geluk!
je had ook moeten zeggen ik vind u persoonlijk een .... dan is het je mening!quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:30 schreef FB-aight het volgende:
[..]
niets bijzonders..
''hypocriete kankerlul''
Drink dan maar nooit meer alcohol, als je jezelf zo slecht in de hand hebt ben je een gevaar voor jezelf en de samenlevingquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:26 schreef FB-aight het volgende:
[..]
mja het is ook wel kansloos.. maarja na een tijd geen fles te hebben aangeraakt...
kwam die slivovich toch iets te hard aan..
ik kan inderdaad ook maar beter blowen..quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Drink dan maar nooit meer alcohol, als je jezelf zo slecht in de hand hebt ben je een gevaar voor jezelf en de samenleving
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |