niet schoolquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Da's Foks voor school ontwijkend gedrag.
JD zocht de F5 knop maar kon 'm niet vinden. Ik weet niet of iedereen er mee overweg kanquote:
Oja, dat was het. Ik wist dat er iets niet klopte.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:08 schreef Memento-Mori het volgende:
niet schoolw studie ontwijkend gedrag
Mij een beetje op het verkeerde been zetten hequote:Op zondag 28 oktober 2007 14:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, dat was het. Ik wist dat er iets niet klopte.
Mja sorry.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:16 schreef DaMart het volgende:
Mij een beetje op het verkeerde been zetten he.
Da's lievquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:18 schreef DaMart het volgende:
En ik had je nog wel in mijn lijstje gezet.
Mij ook in jouw lijstje zetten?quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Da's liev.
Wat kan ik nu voor jou doen?
Is dat ook te voorkomen door de juiste voorbehoedsmiddelen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
WIj noemen dat altijd aan SOA. Studie Ontwijkende Aandoening.
Oh.. Nouja, ik kan wel een favo-Fok!ker lijstje aanmaken natuurlijk.quote:
Hehe.. Ja, dat is heel simpel: MSN en Fok! vermijdenquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Is dat ook te voorkomen door de juiste voorbehoedsmiddelen?![]()
Ja, die optie staat niet voor niets in het fobo hequote:Op zondag 28 oktober 2007 14:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh.. Nouja, ik kan wel een favo-Fok!ker lijstje aanmaken natuurlijk.
Hier is mex'en heel wat anders dan iets met een rijtje waar alle zevens uit zijn gelaten heurquote:
Maar niet iedereen past in dat regeltje.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:30 schreef DaMart het volgende:
Ja, die optie staat niet voor niets in het fobo he.
Word jij zo van leren / studeren ?quote:
Haha, dat klopt wel een beetje. Het klinkt arrogant, maar ik heb gewoon meer talent als ik zelf dacht en daar word ik vrolijk van, van zo'n ontdekkingquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:31 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij heb jij er weer vrolijkheid bijgekregen sinds gisterenavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |