abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 oktober 2007 @ 02:21:10 #1
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_54215541
quote:
In De Bilt is een meisje uit een auto geknipt nadat ze van haar paard was gevallen.

Het meisje viel zaterdagmiddag aan de Berlagelaan van haar paard. Omstanders hielpen haar in een auto om bij te komen. Maar ambulancepersoneel besloot vervolgens dat het meisje door de brandweer uit de auto geknipt moest worden omdat ze mogelijk nekletsel had.

Het meisje is uiteindelijk met de ambulance naar het UMC in Utrecht gebracht.
Bron: RTV Utrecht
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_54215552
En ?
pi_54215554
eh...wat klopt er niet in dit topic?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_54215707
Nou, degene die gezegt heeft "ga maar even in mijn auto zitten" zal zich in het vervolg ook wel even bedenken.
pi_54215728
Het zal je auto maar zijn.
pi_54215739
nou dat paard zal ook wel vermoord worde nu
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_54215770
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 02:34 schreef zhe-devilll het volgende:
nou dat paard zal ook wel vermoord worde nu
paarderookvlees
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_54215774
Hoor je weleens vaker, krijgt met een verkeersongeluk gaat men toch maar ff weer in de auto zitten omdat je zo pijn aan je rug hebt.
pi_54215780
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 02:35 schreef Homdeck het volgende:

[..]

paarderookvlees
maffioso
  zondag 28 oktober 2007 @ 02:43:21 #10
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_54215852
Leuk topic
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_54215854
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 02:36 schreef Knoekie het volgende:
Hoor je weleens vaker, krijgt met een verkeersongeluk gaat men toch maar ff weer in de auto zitten omdat je zo pijn aan je rug hebt.
Is ook gewoon ontzettend dom. Regel nummer 1: De patient stabiliseren, totdat de ambulance er is. Dat is goed voor het slachtoffer en ook goed voor jou, tbv eventuele schade claims als je iets verkeerd doet!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_54216154
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 02:43 schreef existenz het volgende:

[..]

Is ook gewoon ontzettend dom. Regel nummer 1: De patient stabiliseren, totdat de ambulance er is. Dat is goed voor het slachtoffer en ook goed voor jou, tbv eventuele schade claims als je iets verkeerd doet!
Zeker niet verstandig. Moet toch betere voorlichting voor zijn. Een tijd terug was er iemand aangereden op z'n brommer en die wilden ze gelijk z'n helm aftrekken, maar gelukkig stak een maat van me daar een stokje voor
Dus gewoon laten liggen (tenzij er brandgevaar of iets dergelijks is)
Ehm... ok
pi_54216243
da's balen je zou net een nieuwe auto gekocht hebben en dan iemand te hulp schieten
  zondag 28 oktober 2007 @ 05:55:56 #14
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_54217128
lol,

Nu nieuw, help iemand en krijg gratis een cabrio
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_54217187
Zelf 8 jaar werkzaam bij Brandweer Breda en dit al paar keer meegemaakt.Mooiste was een politieauto openknippen. Slachtoffer had al rondgelopen en al.

In Oosterhout (NB) hebben ze een 911 mogen openknippen vanwege zelfde reden.

Als het ambulancepersoneel de verantwoording op zich neemt bij aankomst kunnen zij aan de hand van de toestand overwegen dat de wervelkolom recht moet blijven om schade te vermijden en dan wordt besloten tot rechstandig verwijderen uitvoertuig. Dit is methode ' Kusters' waarbij de auto rond het slachtoffer wordt verwijderd,

Komt voor een leek allemaal krom over maar dit is werkelijkheid.
pi_54217294
zoiets zou ik dus ook nooit doen, heb zo'n verhaal al eens eerder gehoord:

vriendelijke man na aanrijding: ga maar even in mijn auto zitten
slachtoffer tegen ambu personeel: ja heb wel beetje last van mijn nek.
ambu personeel: ok blijf maar zitten dan halen we er de brandweer bij
vriendelijke man na aanrijding: euh??
brandweer: knip knip
vriendelijke man na aanrijding:

ik zou zeggen: ga maar even op een stoeprandje zitten wachten.....
  zondag 28 oktober 2007 @ 07:44:48 #17
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_54217296
Dat gebeurt vaker.... Brandweer is het daar niet mee eens (vooral als het een auto van de brandweer zelf betreft!), maar ambulance-personeel is een beetje achterlijk enthousiast over knip-acties wat dat betreft... Als je er zelfstandig IN kan, dan kan je er prima ook UIT zonder je nek te buigen!
censuur :O
pi_54217306
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 07:44 schreef RemcoDelft het volgende:
Dat gebeurt vaker.... Brandweer is het daar niet mee eens (vooral als het een auto van de brandweer zelf betreft!), maar ambulance-personeel is een beetje achterlijk enthousiast over knip-acties wat dat betreft... Als je er zelfstandig IN kan, dan kan je er prima ook UIT zonder je nek te buigen!
Wij balen als we niet mogen knippen! We weten precies welke broeders snel overgaan tot knippen en welke vinden dat het slachtoffer er via de deur uit kan.
pi_54217360
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_54217380
Van die spuitgasten zijn inderdaad erg blij als ze weer eens een auto open mogen slopen. Deze verhalen zijn echt niet nieuw, gebeurt best wel regelmatig. De onwetende aardige man krijgt zo inderdaad een cabrio en de brandweermannen mogen hun speeltjes er bij pakken
pi_54219858
Je zal dan als eigenaar van de auto haast hopen dat ze ook echt nekletsel heeft, zodat je auto niet voor niks total-loss gesloopt is

Heb zoiets wel es eerder gehoord, maar toen hebben ze het dak toch maar niet opengeknipt, omdat de patient het zelf ook wel wat rigoureus vond Al blijft nek-/rugletsel wel iets waar je serieus mee om moet gaan....
pi_54221093
Hoe zit dat dan met de auto? Krijgt de goedwillende eigenaar de schade (=total loss) vergoed?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_54227587
Lijkt me wel he. En ws. kun je het 'wrak' ook nog wel voor een redelijk bedrag kwijt.
pi_54227804
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 18:01 schreef Palomar het volgende:
Lijkt me wel he. En ws. kun je het 'wrak' ook nog wel voor een redelijk bedrag kwijt.
bij total loss doe je afstand van het wrak.
En het wordt gedekt door de WA polis.
  zondag 28 oktober 2007 @ 19:27:50 #25
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_54229199
Je moet dus goed nadenken voor je iemand in je auto laat zitten
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')