quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dizer heeft weer een nieuwe scharreltje
Ik ken er nog eenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dizer heeft weer een nieuwe scharreltje
OMGHolyShit, die sms was zo lang dat hij in fasen binnenkwam en ik voortdurend meer oude smsjes moest verwijderen om hem in zijn geheel te kunnen lezen!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 07:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
FTW!! Stuur ik je een fucking geil en zeer lange () sms en ik heb nog niks terug
Meneer is weer jaloers dat ik leuke vriendinnen heb hoorquote:
Dat zullen we nooit weten als jij steeds maar zonder ons gaatquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:00 schreef Zhenar het volgende:
Wéér geen eerste geworden met de pubquizEn wéér met een heel andere teamsamenstelling
Ik krijg het idee dat ik de zwakste schakel ben
Ben benieuwd hoe het SHO-team er vanaf brengt...
![]()
We kunnen een keer naar die in Boom Chicago gaan; die is op woensdag, dat komt beter uit. Ik ben wel benieuwd naar die variant...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat zullen we nooit weten als jij steeds maar zonder ons gaat![]()
Die is in het Engels! Extra barrière (voor mij danquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
We kunnen een keer naar die in Boom Chicago gaan; die is op woensdag, dat komt beter uit. Ik ben wel benieuwd naar die variant...![]()
Die is wel leuk jaquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
We kunnen een keer naar die in Boom Chicago gaan; die is op woensdag, dat komt beter uit. Ik ben wel benieuwd naar die variant... [afbeelding]
Dan wil ik ook meequote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
We kunnen een keer naar die in Boom Chicago gaan; die is op woensdag, dat komt beter uit. Ik ben wel benieuwd naar die variant...![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja ik heb tijd, het is woensdag.
Morgen bier in de vijzel dan?quote:
Dat zou op zijn vroegst dinsdag kunnenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Morgen bier in de vijzel dan?
Lijkt me gezellig 7 oktober 2067.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:38 schreef Re het volgende:
7 oktober dus
dizer, MB, G_H, Zhenar, D_A en Re
Das op zondag.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:38 schreef Re het volgende:
7 oktober dus [afbeelding]
dizer, MB, G_H, Zhenar, D_A en Re [afbeelding]
dat lijkt mij wel, zo'n verschijning!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:37 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dat zou op zijn vroegst dinsdag kunnenMaar ben ik er op voorbereid om jou te ontmoeten?
Die houd ik ook alvast vast.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Lijkt me gezellig 7 oktober 2067.
quote:
Je mag in mijn plaatsquote:
Als initiator moet jij wel mee natuurlijkquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je mag in mijn plaats [afbeelding]
Ik kan dan niet [afbeelding]
Ligt eraan of ik nog doorga met dansles of niet... ik zit er serieus aan te denken om daarmee te gaan kappenquote:Op donderdag 1 november 2007 08:03 schreef Re het volgende:
jammer DM... wie weet de week erna?
quote:
omdat jij werk als prioriteit ziet, zie jij het als werkdagenquote:Op donderdag 1 november 2007 12:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom plannen jullie altijd alles op werkdagen
Neeeeeeequote:Op donderdag 1 november 2007 14:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
fftjes vanavond? Heeulllllangggg [afbeelding]
Ja ik ook. Boeiendquote:Op donderdag 1 november 2007 14:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Neeeeeee
Ik moet morgen vroeg op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |