Dat is niet geheel onmogelijkquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:07 schreef DaMart het volgende:
Heeft Duvel hem niet stiekem verstopt?
Pingpongbat hem!quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik probeer eerst even de schudstoel-methode
Alleen spijtig dat ik het bijbehorende "GHROAOAHHRORORHAOAOAOR" geluid even niet kan makenquote:
Dat haalt de efficiëntie wel weg jaquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Alleen spijtig dat ik het bijbehorende "GHROAOAHHRORORHAOAOAOR" geluid even niet kan maken
Dat domein is nog vrij!quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat haalt de efficiëntie wel weg ja![]()
Misschien is het geluid te downloaden? Op www.schudstoel.com?![]()
Te duisterquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.vergane-glorie.nl/
Wat een ontzettend gave site!
En dan maak je een film, leave britney alone?quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:20 schreef Dizer het volgende:
OMG nieuwe cd van Britney is![]()
! FTW ze is goed zeg!!!
.
Iets van Stephen King?quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:49 schreef Svensational het volgende:
M'n vader is morgen jarig, iemand die nog een tof spannend boek weet dat ik 'm kan geven?
Hij leest nu net een Stephen King-Omnibusquote:
Ooohquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij leest nu net een Stephen King-Omnibus!
Ja.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:49 schreef Svensational het volgende:
M'n vader is morgen jarig, iemand die nog een tof spannend boek weet dat ik 'm kan geven?
Of Frederick Forsythquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:49 schreef Svensational het volgende:
De nachttrein naar Lissabon.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:49 schreef Svensational het volgende:
Tirza, prachtig boek over vaderliefde. En erg spannend.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:49 schreef Svensational het volgende:
Uhuhquote:
Als jullie naar Slotervaart durven komen, kunnen jullie met mij lunchenquote:
Oehquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als jullie naar Slotervaart durven komen, kunnen jullie met mij lunchen![]()
Kloptquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Klopt![]()
![]()
En bovendien is er in de buurt weinig plek om tof te lunchen.![]()
![]()
Eer we ergens lekker zitten zou ik alweer terug moetenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had al helemaal zin in een trio-lunch.
Nodig ons dan niet uitquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Eer we ergens lekker zitten zou ik alweer terug moeten![]()
Het was niet serieusquote:
Ergens door de weekquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:03 schreef Giechel_Ho het volgende:
He Z wanneer gaan wij naar de ultieme bromance film Superbad(8 nov premiere)
Ik moet nogquote:
Jaaa, gezellig natuurlijkquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Je kunt altijd nog op Re teren.
Is goed 14.gifquote:
Ik ben niet zoals jij, vieze flikkerquote:Of is dit ook geen serieus voorstel?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Je kunt altijd nog op Re teren.
nah, vrouwen moeten werkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:22 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dan is ze niet langer de godin van SHO, maar een geld- en aandachtverslindende SHOvrouw
Ik ben aan het schrijven geslagen vanavondquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Of iedereen is gelijk aan het lezen geslagen
Daar loopt in R&P toch ook al een topic overquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:00 schreef Re het volgende:
straks nog een docu over een meisje dat een jongetje werd, of andersom...
ik zat ook aan een voetverkleining te denken iddquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daar loopt in R&P toch ook al een topic overWe hebben documateriaal zat op FOK!
die had ik al hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vergeet de neusvleugelafstandsoptimalisatieoperatie niet!
Hele mooie documentaire, zeker het kijken waard.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:00 schreef Re het volgende:
straks nog een docu over een meisje dat een jongetje werd, of andersom...
FTW, ik heb geen sms verstuurd!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:41 schreef Dizer het volgende:
Ola. Zo. Net een half uurtje thuis! Ieegh. Vergadering liep uit!!!
Maar goed... dan krijg je opeens een sms'je tijdens de vergadering van een heel bijzonder iemand... en dan kan je bijna niet meer concentreren![]()
![]()
. Hoe tof
![]()
.
En nu mijn bed in, want ik moet er om 7 uur weer uit
FTW!! Stuur ik je een fucking geil en zeer lange (quote:
Wel hèquote:
Niet te hard van stapel lopen he Dizerquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:41 schreef Dizer het volgende:
Ola. Zo. Net een half uurtje thuis! Ieegh. Vergadering liep uit!!!
Maar goed... dan krijg je opeens een sms'je tijdens de vergadering van een heel bijzonder iemand... en dan kan je bijna niet meer concentreren![]()
![]()
. Hoe tof
![]()
.
En nu mijn bed in, want ik moet er om 7 uur weer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |