Jaaaaaaa, heel boeiendquote:Op donderdag 1 november 2007 14:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja ik ook. Boeiend [afbeelding]
Ah net als vorige keerquote:Op donderdag 1 november 2007 14:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, heel boeiend
Ik heb het al beloofd aan Re
Ja, net als vorige keer, en deze keer moet het wél lukkenquote:Op donderdag 1 november 2007 14:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah net als vorige keer [afbeelding]
Mita komt ook.
Jajaquote:Op donderdag 1 november 2007 14:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, net als vorige keer, en deze keer moet het wél lukken [ afbeelding ]
Ja. Dát zal het zijnquote:Op donderdag 1 november 2007 12:33 schreef Re het volgende:
[..]
omdat jij werk als prioriteit ziet, zie jij het als werkdagen
Misschien kan je ze nog edittenquote:Op donderdag 1 november 2007 17:43 schreef Svensational het volgende:
Toffe lay-out [afbeelding]!
Al die PI-loze posts die ik straks ga terugzien [afbeelding]!
mwoah, op deze manier wordt tenminste duidelijk dat er hard gewerkt wordt aan een oplossing.quote:Op donderdag 1 november 2007 17:58 schreef MissBliss het volgende:
Op deze manier krijg je vanzelf een hekel aan Fok.
Ze kunnen fok beter een tijdje offline gooien tot het weer goed werkt.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
mwoah, op deze manier wordt tenminste duidelijk dat er hard gewerkt wordt aan een oplossing.
Ze gooien 'm binnenkort offline, om de mysql-dinges aan te passen. Maar daarvoor moeten er nog andere dingen aangepast worden, dus wanneer dat precies gaat gebeuren is nog niet bekend.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ze kunnen fok beter een tijdje offline gooien tot het weer goed werkt.
Ah, nou hopen dat dat helpt dan, zou fijn zijnquote:Op donderdag 1 november 2007 18:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze gooien 'm binnenkort offline, om de mysql-dinges aan te passen. Maar daarvoor moeten er nog andere dingen aangepast worden, dus wanneer dat precies gaat gebeuren is nog niet bekend.
De baggerlayout is zoveel toffer dan dezequote:Op donderdag 1 november 2007 18:39 schreef Fir3fly het volgende:
Deze layout is in ieder geval beter dan de baggerlayout. Alleen jammer dat er geen PI's meer zijn [afbeelding].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |