abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54212935
Hoi,
Heeft iemand hier ervaring met spookhuizen in leiden en de omgeving??
ik had hier al wat gelezen over het spookhuis in hazerswoude-rijndijk en die in monster.
maar weet iemand er nog meer?

ik weet verder alleen nog dat het spookt in het ingangs gebouw van het Naturalis uit eigen ervaring, dit gebouw was heel vroeger een pesthuis.
pi_54213269
Het kermisseizoen is helaas afgelopen.

Voor de kermis in Leiden moet je nog een paar maanden wachten. Wellicht staat daar ook een spookhuis.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_54213339
spookhuizen kun je ook op een ander manier opvatten en als je beter had gelezen had je al kunnen begrijpen dat het niet om een atractie gaat.
pi_54213873
Ik ben ook eens in Naturalis geweest, het spookt er inderdaad onwijs in het ingangsgebouw. Niet normaal!
  Moderator zondag 28 oktober 2007 @ 00:56:02 #5
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54213882
Sommige mensen willen het graag verkeerd begrijpen
Maar ik woon er helaas niet in de buurt en zou zo niets weten.

Mag ik vragen naar jouw eigen ervaringen bij Naturalis?
Je hebt me nieuwsgierig gemaakt.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_54214053
Het was echt heel fascinerend, ik heb er nog een tijdje staan kijken. Veel mensen, veel verhalen. Mij viel het meeste op dat hun aanwezigheid echt heel duidelijk is.
pi_54215187
Moet zeggen dat dat huis bij hazerswoude rijndijk er inderdaad spookie uitziet, maar nu ben ik ook wel benieuwd wat je bij het ingangsgebouw van Naturalis hebt meegemaakt..
pi_54215199
beszt eng spookhuizen
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_54215504
Zijn de spoken een beetje fotogeniek? Lijkt me wel vet om een paar schemerfoto's daar te maken.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_54218986
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 02:00 schreef zhe-devilll het volgende:
beszt eng spookhuizen
gevaarlijk toch ook?
Amstelveen de beste
  zondag 28 oktober 2007 @ 11:49:28 #11
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_54219405
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 11:26 schreef anisubs het volgende:

[..]

gevaarlijk toch ook?
SOms wel, dan stoot je je hoofd tegen zoen monster die tegen je aan springt en heb je een blauwe plek op je voorhoofd, waardoor je charisma skills achteruit lopen en je nu dus minder chicks kan krijgen dan normaal
pi_54220803
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 01:03 schreef Janteh het volgende:
Het was echt heel fascinerend, ik heb er nog een tijdje staan kijken. Veel mensen, veel verhalen. Mij viel het meeste op dat hun aanwezigheid echt heel duidelijk is.
Vreemd, ik heb daar echt niks gemerkt en ik ben er toch wel minstens 3x geweest.

Wist je voor je er kwam dat het een pesthuis was? Of had je de ervaring en kwam je er daarna achter dat het een pesthuis is geweest?
  zondag 4 november 2007 @ 20:49:36 #13
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_54364772
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 12:57 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Vreemd, ik heb daar echt niks gemerkt en ik ben er toch wel minstens 3x geweest.

Wist je voor je er kwam dat het een pesthuis was? Of had je de ervaring en kwam je er daarna achter dat het een pesthuis is geweest?
ik wilde hetzelfde vragen Ben er ook al een paar keer geweest, maar heb niets raars gemerkt
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_54365481
het pesthuis in Leiden lijkt mij een interessante ervaring om eens te gaan onderzoeken- is er een bepaalde kant van het pesthuisgebouw waar veel activiteit is?
de laatste keer dat ik naar Alphen a/d Rijn fietste dacht ik dat het huis aan de waterkant in Hazerswoude Rijndijk werd gerenoveerd...
zelf vind ik het sterrenkunde gebouw er erg scary uitzien van binnen - zodra je binnenloopt zie je een prachtige ronde trap. Wellicht dat het spookt in de 300jaar oude Leidse schouwburg of bij De Burcht of aan het kanaal/centrum.

[ Bericht 10% gewijzigd door donder9 op 04-11-2007 21:50:33 ((wikipedia) de foto is van Leidse sterrenwacht) ]
  maandag 5 november 2007 @ 09:03:37 #15
8372 Bastard
Persona non grata
pi_54373492
Enige wat ik weet van het spookhuis op de Rijndijk is dat ik er een keer ben heen gegaan om foto's te maken met mn webcam, jaren geleden dus. Dat ik thuis kwam en de webcam het gewoon niet meer deed! Nieuwe drivers geinstalleerd en alles maar kreeg hem nooit meer aan de praat...
The truth was in here.
pi_54380760
quote:
Op zondag 4 november 2007 21:12 schreef donder9 het volgende:
het pesthuis in Leiden lijkt mij een interessante ervaring om eens te gaan onderzoeken- is er een bepaalde kant van het pesthuisgebouw waar veel activiteit is?
Naar zeggen in dit topic bij de ingang.
quote:
de laatste keer dat ik naar Alphen a/d Rijn fietste dacht ik dat het huis aan de waterkant in Hazerswoude Rijndijk werd gerenoveerd...
zelf vind ik het sterrenkunde gebouw er erg scary uitzien van binnen - zodra je binnenloopt zie je een prachtige ronde trap. Wellicht dat het spookt in de 300jaar oude Leidse schouwburg of bij De Burcht of aan het kanaal/centrum.

[ afbeelding ]
De Burcht is naar mijn ervaring een hele fijne plek om te zijn, net als de kanalen in het centrum. Ook als daar iets is geweest vroeger is de kans groot dat die energie al vervaagd is omdat in het centrum zoveel mensen elke dag zijn. Die nemen ook weer hun energie mee en dat vervangt vaak weer het oude.

De sterrenwacht lijkt me een prachtig gebouw . Helaas ben ik er nog nooit binnen geweest..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')