Wat een sierlijke post.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:17 schreef beequeen het volgende:
Lekker snel.
Wat mij betreft valt Jaap nu dood neer, wat een comediant .
jaap werkt hier al aan sinds hij door t stof moest voor brian.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien, StookJaap dus.
?????????????????????????????????????????????.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:17 schreef EdAtTheBar het volgende:
Grappig om te zien hoe iedereen hier zwaar pro H en L is, maar als het er op aan komt toch duidelijk voorkeur heeft voor of H of L.
Ik geloof ook niets meer van Jaap.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:17 schreef beequeen het volgende:
Lekker snel.
Afluisteren is natuurljik niet netjes, maar in dit geval kan Huub er misschien iets van op steken en zien wat voor spelletje Jaap speelt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:16 schreef riri het volgende:
Zat Huub nou af te luisteren bij het gesprek van Lieke en Jaap?
Had nooit gedacht dat bij Huub als eerste de paranoïa zo toe zou slaan...ik had hem toch echt sterker ingeschat
Ja, ja. Iedereen mag of doet het maar Huub niet?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:16 schreef riri het volgende:
Zat Huub nou af te luisteren bij het gesprek van Lieke en Jaap?
Had nooit gedacht dat bij Huub als eerste de paranoïa zo toe zou slaan...ik had hem toch echt sterker ingeschat
Ik kan me haast niet voorstellen dat je als ex zo graag de gastspeler wil uithangen. Of je moet camerageil zijn ...en wanhopig zijn qua centen (mochten ze een bedrag krijgen).quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:09 schreef coldstar het volgende:
Als dit zo is, dan heb je kans dat inderdaad Hedda erin komt als gastspeelster. Dan weet je in ieder geval zeker dat het spoedig afgelopen is met deze relatie.
en weer zijn stoornis verhaal zekerquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:17 schreef beequeen het volgende:
Lekker snel.
Tapla verzorgt vast wel een mooie begrafenis voor Jaap, dit ipv zijn bruiloft.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat een sierlijke post.
Kans-loos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |