Thuis bij Guido komt er aan dus.quote:"Anders kom ik de volgende zaterdag wel. En idols komt 28 oktober bij mij thuis filmen om 14:00 uur"
Hij kwam me ook al zo bekend voor.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:01 schreef Palomar het volgende:
huba huba hop hop hop, hoepel hoepel op op op
jep , weg met die idiootquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:01 schreef Palomar het volgende:
huba huba hop hop hop, hoepel hoepel op op op
En toch zal ie niet echt doorbrekenquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:39 schreef female81 het volgende:
Je hebt na het bekijken van de uitzending trouwens wel constant "Guido gortworst, Guido Gortworst, Guido Gortworst" in je kop.
Net zo effectief als "Voedingscentrum.nl,Voedingscentrum.nl, Voedingscentrum.nl" en "Bijbanen.nl, Bijbanen.nl, Bijbanen.nl"...
Ik verwacht het wel ja, net zo'n (achterlijk) type daarvoor.quote:Op zondag 28 oktober 2007 08:14 schreef female81 het volgende:
Binnenkort op de bank bij Jensen?
die kip van vorige week sloeg echt nergens opquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:33 schreef Bos81 het volgende:
Erg irritant inderdaad.
Zou dit weer zo'n figuur zijn die Johan Vlemmix heeft gestuurd, net als die kip vorige week?
quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:25 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
hij heeft echt een pedofiele kop
OMG, wat sneuquote:
Kutste nummer ooitquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:38 schreef RaymanNL het volgende:
OMFG Een single van hem: Pizza ik hou van jou!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |