Idd man. oplichters..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:09 schreef Liquidootje het volgende:
Ja liedjes keuze verraden en kritiek op idols leveren, dan lig je eruit!
Ik vond haar stem ook niet altijd prettig. Hoewel ik liever Bas had zien vertrekken vanavond, vind ik haar exit niet zo erg.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:37 schreef Silvieja het volgende:
Als zij zingt, krijg ik kippevel.
En dat is niet positief.
Zelfs het gekras van een nagel over een schoolbord is prettiger om te luisteren.
Precies, dat was haar probleem. Ze valt ietwat in het niet bij Geweldige Zangeressen als Charlene, Mirjam en Pauline.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:41 schreef alwaysthebest het volgende:
Ze is niet slecht, maar na een optreden ben ik haar al snel weer vergeten.
quote:
Asnat/Sandy hoorden wel bij de laatste 3, maar dan bepaald de regie imo welke van de 3 eruit gaat.quote:Op zondag 6 januari 2008 01:16 schreef dwergplaneet het volgende:
Had Sandy ook al niet uit de school geklapt over de liedjeskeuze? Het zou niet de eerste keer zijn dat er zogenaamd met SMS gestemd wordt, maar de regie bepaalt wie eruit moet. Bij Big Brother was het ook al zo.
Total Touch is leuk.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Eruit. Zal haar totaal niet missen. Het nummer wat ze zong vond ik trouwens wel tof
. Volgende week Mirjam exit en dan wordt het pas leuk.
nee, eerst bas of misschien neil, vindt mirjam totaal niet interessant, maar ze lijkt me wel een aardig type.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Eruit. Zal haar totaal niet missen. Het nummer wat ze zong vond ik trouwens wel tof
. Volgende week Mirjam exit en dan wordt het pas leuk.
Op zich is het geen excuus. Je wordt toch min of meer gedwongen om een nummer te zingen die je niet ligt. Probeer er dan maar eens alles van jezelf in te gooien als je een nummer moet zingen waar je niet achter staat.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:24 schreef PeRi het volgende:
Ik zal haar niet missen, al weet ik niet of ze verdiend er uit is deze week. Ze deed het best aardig. Alleen jammer van die excuzen achteraf, 'mocht niet kiezen boohoo'.
Volgens mij heb je wel een keuze, maar moet er een juiste mix tussen ballads en up-tempo's zijn ofzo?quote:Op zondag 6 januari 2008 14:38 schreef _Arual_ het volgende:
Ik vraag me toch wel af hoe dat kiezen gaat. Er zijn dus tien nummers waaruit ze moeten kiezen, en als je de laatste bent, heb je blijkbaar gewoon pech?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |