nee lijkt op een stuk beton... daar heeft windkracht 12 nog geen invloed op...quote:
Ik vind dat haar ook maar niks. Het lijkt wel visdraad ofzo, met die glans en textuur. Slechte weaves zijn echt zo vreselijk.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:49 schreef Re het volgende:
[..]
nee lijkt op een stuk beton... daar heeft windkracht 12 nog geen invloed op...
Maar misschien Windforce 11 wel?quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:49 schreef Re het volgende:
[..]
nee lijkt op een stuk beton... daar heeft windkracht 12 nog geen invloed op...
Wel eens naar de jonge Joan Baez geluisterd?quote:Op zondag 9 december 2007 01:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het gepieperdepiep met haar stem, niet fijn voor het oor.
Kokosolie om precies te zijn.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:29 schreef Skaai het volgende:
Ja dat wel, mooi koppie en toffe stem maar het lijkt alsof d'r haren in vaseline hebben gezeten.
quote:Op zondag 9 december 2007 12:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mensen die naar kokos stinken verdienen een klap.
Nee, laat ik dat eens doen, het zegt me niks.quote:Op zondag 9 december 2007 02:13 schreef Riparius het volgende:
[..]
Wel eens naar de jonge Joan Baez geluisterd?
Inderdaad. Bovendien vind ik haar stem erg mooi, ik ben fan.quote:Op zondag 9 december 2007 18:44 schreef thaleia het volgende:
Dat haar ziet er van dichtbij wel onecht uit maar van een afstandje, op een podium, ziet ze er prachtig uit hoor
Dan moeten ze d'r maar niet meer close-uppen.quote:Op zondag 9 december 2007 18:44 schreef thaleia het volgende:
Dat haar ziet er van dichtbij wel onecht uit maar van een afstandje, op een podium, ziet ze er prachtig uit hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |