Vijfduizend jaar geleden misschien.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:37 schreef bijdehand het volgende:
Stippen, dé nieuwste rage van Nederland...
![]()
Ja, dat was de dealquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:44 schreef yosander het volgende:
[..]
Vijfduizend jaar geleden misschien.
Maar was het niet zo dat als ze niet zou doorgaan, dat ze hem dan op de McDonalds moest trakteren?![]()
'Tjek die tjappies daar zitten'quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:12 schreef Biancavia het volgende:
Kijk uit voor die Gordon, jeweettog.
en hij de rest van de miljoenenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:20 schreef YPrue het volgende:
'Als je doorbreekt, krijg je 100 euro van me'![]()
Dries Roelvink?quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:21 schreef Andiyan het volgende:
Geniaal. Hoe heette dat andere kansloze mens met die manager ook alweer?
T ligt op het puntje van mn tong..
Ja, die. Ook zo'n neger (iets normaler uiterlijk) met een latina-achtig meisje dat niet zingen kon..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:54 schreef sbientje het volgende:
je bedoelt toch niet manta he?
oh wacht... waarvan die manager verhaal ging halen bij de jury?
Waar woont die manager lege dozen eigenlijk>?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:04 schreef Giechel_Ho het volgende:
"Voor de bitches"![]()
En dan doodleuk zeggen dat hij geen cent te makken heeft, maar dankzij de "fame" die "bitches" binnenhaalt
![]()
http://www.rtl.nl/shows/jensen/home/index.xmlquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:21 schreef charmed_angel het volgende:
kanje jensen ergens terugkijken?
Over een uurtje de herhaling op RTL5quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:21 schreef charmed_angel het volgende:
kanje jensen ergens terugkijken?
Helemaal links onderquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Misschien handig/leuk als er de bijbehorende link ook even post?
haha ja, dat viel mijn ma ook op... Je ziet Wendy echt heel snel opstaan en afstand creeren tussen die vierkante gorilla en haarzelfquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:50 schreef Lord Dreamer het volgende:
Je kan zeggen wat je wil maar die man was echt gewoon relaxed. Na dat Gorden zei dat haar manager een Lul was zag je Wendy echt achteruit stappen met een blik van oh oh nu hebben we een probleem. Maar die beste man bleef echt gewoon kalm
Haha hij is nog racistisch ook, met zn black power tekentje op zijn profiel.quote:Op zondag 4 november 2007 19:29 schreef pinkplatinum het volgende:
Pfh deze mensen zijn acteurs! Ze zijn nog eneens broer en zus maar ze hebbe een relatie
[ link | afbeelding ]
Pp2g van Mitta
Pp2g van Mora
Me tooquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:36 schreef Catch22- het volgende:
ik hoop dat we meer van hem gaan horen, hij is cool
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |