dat stond op haar hyves dat het een act was.quote:Op zondag 25 november 2007 17:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb me gisteravond zo zitten ergeren aan dit walgelijke kapsoneswijf... had ze niet ergens gezegd dat het een act is, maar daar geloof ik geen zak van. Ze heeft een taxi nodig als ze haar schoenen wil vinden, zover loopt ze ernaast![]()
![]()
En ze heeft ook eigenlijk helemaal niet zo'n geweldige stem als je goed luistert... weg ermee
Ze kan niet zingen, ze is gewoon 13 in een dozijn maar probeert met een act popiejopie te doen. Tot nu toe schijt ik op haar diva-gedragquote:Op maandag 26 november 2007 22:33 schreef BVO het volgende:
Ze kan zingen, ze is uniek, ze is een beetje gek.. tof toch? Neem het allemaal toch niet zo zwaar op. Tot nu toe vind ik haar diva-gedrag wel leuk.
moet dat dan?quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:38 schreef buzzer het volgende:
Maar ik zou het er echt niet op kunnen
Ik had niet anders van je verwacht.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:22 schreef Fir3fly het volgende:
Ja nu is het helemaal duidelijk. Wat een verschrikkelijk mens.
Ik denk eerlijk gezegd dat dat haar weinig doet, maar we zullen zien.quote:Op zondag 25 november 2007 13:10 schreef Fir3fly het volgende:
Irritant, overdreven, vervelend klinkende stem. Nee, ik vind haar niks. Maar gelukkig krijgt ze zo te zien de wind van voren van Gordon in de volgende aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |