abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54204016
Vandaag hebben ze het dan toch nog gered, ik ben woest, woedend en pisnijdig ....
zie onderstaande klacht mail...

Graag zou ik willen weten wat voor onbenullen hier in het dorp (Havelte) de post bezorgen. Eerst worden pakketten op mijn vorige adres, van Helomaweg * in mijn brievenbus geperst waardoor mijn brievenbus bijna knapte. Hier heb ik een klacht over ingediend. Vervolgens worden pakketten op hetzelfde adres midden in de winter op mijn stoep gepleurd.... hier heb ik geen klacht over ingediend.
Op mijn adres aan de lagelaan werden pakketten doodleuk aan de OPENBAREWEG voor mijn deur gegooid. Ook hier heb ik geen klacht over ingediend omdat dit tijdens mijn verhuizing gebeurde.
Vervolgens op mijn huidige adres krijg ik een enveloppe met elektronica componenten die aan alle kanten gescheurd was. Hier heb ik wel een klacht over ingediend.
En dan nu de absolute apotheose, de nummer één van onverschilligheid,onbenul, onkunde of vul zelf maar in.
Mijn pakket een doos van 600x400x400mm wordt door mijn buurman aangetroffen midden op de Dennenlaan opengescheurd en al. Voor de duidelijkheid dat is 500 meter van mijn huis.
Stelletje prutsers! Ongeloofelijk dat dat gebeurd! Het pakket is netjes voorzien van een pakket sticker met mijn naam en adres erop. ow ja en dan staat er ook nog verhoogd aansprakelijk op de doos. Dit ker was de inhoud "slechts" een laptop tas en die zijn gelukkig waterdicht. Mijn voorstel is om die pakketbezorger9s) hier rechtstreeks naar de sociale dienst te sturen voor een uitkering, of nog liever naar afghanistan want zulk uitschot is wat mij betreft het licht in hun ogen niet waard!

Mocht het uit bovenstaande nog niet blijken, ik ben PIS en PIS nijdig door die KUT service van jullie!

Met vriendelijke groet,
B. de Vos

Het is toch te zot voor woorden dat zoiets gebeurd. Ik verwacht ook nog een doos met auto onderdelen voor mijn amerikaan, ik vrees het ergste............... Ben al langblij dat mijn laptop afgelopen week niet zo midden op de weg is gepleurd..........
And God created BB.
pi_54204094
mijn moeder werkt bij de TNT
pi_54204114
zal ik haar voor je slaan?
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 17:34:27 #4
58666 Blur
Wat zeg je?
pi_54204217
Om schijtziek te worden van die lui ja.
Vanmorgen zouden ze een pakket bij mij afleveren tussen 9 en 13 omdat ik gisteren niet thuis was.
Nooit, never nooit zijn die lui vroeg en komen ze eerder om 12:50 dan vroeg in de morgen.
Behalve vandaag! Hebben ze net na 9 uur al een briefje door mijn brievenbus gevrot. De krengen.
Kan ik maandag weer naar het postkantoor. Lekker dan.
pi_54204294
de DPD heeft het me overigens een keer egflikt een briefje doorde bus te gooien dat ik e rniet was terwijl ik achter de voordeur stond.... en er was echt niet gebeld... ook klacht ingediend....
komt die doos de dag erop weer aan d edeur...
wil ze het pakketje niet aan mijn moeder afgeven omdat dat niet de geadresseerde was ...
weer klacht ingediend......
bleek dat later dat ze al meer klachten over die dame gehad hadden en dat ze vervolgens ontslagen was......

[ Bericht 3% gewijzigd door bees op 27-10-2007 17:46:26 ]
And God created BB.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 17:39:21 #6
58666 Blur
Wat zeg je?
pi_54204319
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 17:30 schreef -CONFESSIONS het volgende:
zal ik haar voor je slaan?
Stokslagen!
pi_54204544
TNT besteedt de pakketdienst tegenwoordig toch uit?
Hier komt nooit iemand van TNT de pakketen brengen.
You dream it, I live it.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:04:00 #8
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_54204790
Ik geef je volkomen gelijk, ze kunnen inderdaad weinig goed doen, maar je klachtmail zit ook niet lekker in elkaar.
Wel weet ik dat ik precies hetzelfde zou doen en dat ik dit alleen maar zeg omdat ik nu 'nuchter' ben

Maar gelijk heb je!
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_54204821
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 17:39 schreef Blur het volgende:

[..]

Stokslagen!
kan niet zo snel een stok vinden
ik pak de paardenzweep
pi_54204852
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 18:04 schreef nijnja het volgende:
Ik geef je volkomen gelijk, ze kunnen inderdaad weinig goed doen, maar je klachtmail zit ook niet lekker in elkaar.
Wel weet ik dat ik precies hetzelfde zou doen en dat ik dit alleen maar zeg omdat ik nu 'nuchter' ben

Maar gelijk heb je!
Als ik erg boos ben ben ik niet zo goed instaat een goede nette brief op te stellen....
Het liefst had ik ze ook gebeld zoals voorgaande keren..:)
Maar het blijven eikels....
And God created BB.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:08:47 #11
164018 nijnja
pi_54204886
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 18:07 schreef bees het volgende:

[..]

Als ik erg boos ben ben ik niet zo goed instaat een goede nette brief op te stellen....
Het liefst had ik ze ook gebeld zoals voorgaande keren..:)
Maar het blijven eikels....
Ik geef je ook gelijk, en ik denk dat het op deze manier ook beter overkomt dan een nette brief. Maar je snapt ook wel wat ik bedoel toch .

Ze moeten het inderdaad ook niet bij mij proberen want dan word ik ook echt boos, dan gaat het niet om de inhoud van de doos/box, maar gewoon dat het niet wordt afgeleverd...
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_54205277
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 18:08 schreef nijnja het volgende:

[..]

Ik geef je ook gelijk, en ik denk dat het op deze manier ook beter overkomt dan een nette brief. Maar je snapt ook wel wat ik bedoel toch .

Ze moeten het inderdaad ook niet bij mij proberen want dan word ik ook echt boos, dan gaat het niet om de inhoud van de doos/box, maar gewoon dat het niet wordt afgeleverd...
idem, het is het bezit van een ander waar jij tijdelijk op past.
Wat mij betreft is zo'n postbode gewoon een vandaal netzoals de gemiddelde zatlap die mijn fiets tot twee keer toe heeft gesloopt. Wellicht moet ik de volgende keer maar eens doen alsof het helemaal nooit is aangekomen......
And God created BB.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:31:18 #13
164018 nijnja
pi_54205324
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 18:29 schreef bees het volgende:

[..]

idem, het is het bezit van een ander waar jij tijdelijk op past.
Wat mij betreft is zo'n postbode gewoon een vandaal netzoals de gemiddelde zatlap die mijn fiets tot twee keer toe heeft gesloopt. Wellicht moet ik de volgende keer maar eens doen alsof het helemaal nooit is aangekomen......
Dat zou ook een goeie zijn ja. 'Ik vertrouw jullie, en jullie brengen het niet.'

Maar inderdaad het slaat gewoon nergens op, het werk is om persoonlijke dingen persoonlijk te houden...
pi_54205533
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 17:50 schreef Meddo het volgende:
TNT besteedt de pakketdienst tegenwoordig toch uit?
Hier komt nooit iemand van TNT de pakketen brengen.
Dat ligt aan de grootte van de pakketten. Grote en zware pakketten gaan via TNT Cargo en dat gaat via transportbedrijven. (en ik werk bij zo'n transportbedrijf, maar wees niet bevreesd, ik rijd slechts de lijndienst.)

EN TS, heb je al geklaagd? Want wat jij beschrijft kan gewoon niet. Dat is namelijk wel een hele erge peppi en kokki manier om pakjes ergens te bezorgen.

Toen ik nog koerier was zeiden we wel eens:"Nog even dat adres er uit gooien." maar dat hebben we nooit letterlijk genomen.
pi_54205721
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 18:42 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat ligt aan de grootte van de pakketten. Grote en zware pakketten gaan via TNT Cargo en dat gaat via transportbedrijven. (en ik werk bij zo'n transportbedrijf, maar wees niet bevreesd, ik rijd slechts de lijndienst.)

EN TS, heb je al geklaagd? Want wat jij beschrijft kan gewoon niet. Dat is namelijk wel een hele erge peppi en kokki manier om pakjes ergens te bezorgen.

Toen ik nog koerier was zeiden we wel eens:"Nog even dat adres er uit gooien." maar dat hebben we nooit letterlijk genomen.
er is geklaagd, dit is de derde klacht al...
And God created BB.
pi_54205927
Ik werk ook bij de TNT
pi_54205928
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 18:54 schreef bees het volgende:

[..]

er is geklaagd, dit is de derde klacht al...
Bij wie? De TNT of de afzender. Als bij de TNT niet werkt zou je het bij de afzender kunnen proberen. Dat is de klant van TNT en als het een grote klant is wil TNT die nautuurlijk niet kwijt.

Aan de andere kant weet ik hoe er bij UPS en DHL met de spullen omgegaan wordt en daarom zal ik bijv. ook nooit een Dell-computer bestellen.
pi_54206164
Vandaag laatste dag als bezorgster van TNT, nu kan ik hiervoor niet meer aansprakelijk worden gesteld
pi_54206212
ik begin nu eigenlijk een beetje te vrezen voor de pakketjes die ik besteld heb
Raise your head and say: "WELL DONE, WELL DONE!".
pi_54206389
MOCHT je dat bericht letterlijk zo gemailed hebben zou ik als werknemer bij de klachtenafhandeling denken: Krijg de pleuris maar, de groeten
pi_54206475
Mensen die "Met vriendelijke groet" eronder zeggen terwijl de brief niet vriendelijk is
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 19:40:27 #22
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_54206540
Verstandige mail, zo word je wel geholpen!
pi_54206662
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 19:37 schreef jordeeeh het volgende:
Mensen die "Met vriendelijke groet" eronder zeggen terwijl de brief niet vriendelijk is
Dat betekent niet dat je daarom ook ineens niet meer vriendelijk kunt groeten

Ik werk ook bij de TNT als bijbaan, hoe ze zijn verschilt sterk per regio, net zoals een winkelketen of horecaketen

[ Bericht 3% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 27-10-2007 21:14:53 (Typfout) ]
Een heer met stijl
pi_54208964
Er wordt aardig wat gezeikt op mijn werkgever

Vaak wel terecht overigens!
pi_54209143
Kloten of klote?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')