Vandaag hebben ze het dan toch nog gered, ik ben woest, woedend en pisnijdig ....
zie onderstaande klacht mail...
Graag zou ik willen weten wat voor onbenullen hier in het dorp (Havelte) de post bezorgen. Eerst worden pakketten op mijn vorige adres, van Helomaweg * in mijn brievenbus geperst waardoor mijn brievenbus bijna knapte. Hier heb ik een klacht over ingediend. Vervolgens worden pakketten op hetzelfde adres midden in de winter op mijn stoep gepleurd.... hier heb ik geen klacht over ingediend.
Op mijn adres aan de lagelaan werden pakketten doodleuk aan de OPENBAREWEG voor mijn deur gegooid. Ook hier heb ik geen klacht over ingediend omdat dit tijdens mijn verhuizing gebeurde.
Vervolgens op mijn huidige adres krijg ik een enveloppe met elektronica componenten die aan alle kanten gescheurd was. Hier heb ik wel een klacht over ingediend.
En dan nu de absolute apotheose, de nummer één van onverschilligheid,onbenul, onkunde of vul zelf maar in.
Mijn pakket een doos van 600x400x400mm wordt door mijn buurman aangetroffen midden op de Dennenlaan opengescheurd en al. Voor de duidelijkheid dat is 500 meter van mijn huis.
Stelletje prutsers! Ongeloofelijk dat dat gebeurd! Het pakket is netjes voorzien van een pakket sticker met mijn naam en adres erop. ow ja en dan staat er ook nog verhoogd aansprakelijk op de doos. Dit ker was de inhoud "slechts" een laptop tas en die zijn gelukkig waterdicht. Mijn voorstel is om die pakketbezorger9s) hier rechtstreeks naar de sociale dienst te sturen voor een uitkering, of nog liever naar afghanistan want zulk uitschot is wat mij betreft het licht in hun ogen niet waard!
Mocht het uit bovenstaande nog niet blijken, ik ben PIS en PIS nijdig door die KUT service van jullie!
Met vriendelijke groet,
B. de Vos
Het is toch te zot voor woorden dat zoiets gebeurd. Ik verwacht ook nog een doos met auto onderdelen voor mijn amerikaan, ik vrees het ergste............... Ben al langblij dat mijn laptop afgelopen week niet zo midden op de weg is gepleurd..........
And God created BB.