De vertaalslag van kaart naar werkelijkheid wil nog wel eens het struikelblok zijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Je hebt een kaart
je kijkt naar begin
je kijkt naar eind
en dan kom je er
kan er iets mis gaan

Je kan je bij anderen ook sociaal gedragen en daar niet achter de computer gaan zitten natuurlijk...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:39 schreef Plato1980 het volgende:
Ik haat het om achter computers van andere mensen te zitten, zeker van mensen die hun printer niet goed geīnstalleerd hebben.
Ik moet een e-mail uitprinten, zodat diegene waar ik nu ben vanavond mee kan naar het stadion.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan je bij anderen ook sociaal gedragen en daar niet achter de computer gaan zitten natuurlijk...
Ik vind de mijne toffer.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wat vinden jullie van mn nieuwe sig
Ah, jij gaat naar 't boer'nvoetball'n vanavond?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik moet een e-mail uitprinten, zodat diegene waar ik nu ben vanavond mee kan naar het stadion.![]()
Ik daal vanuit mijn ivoren toren naar het proletariaat af ja.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, jij gaat naar 't boer'nvoetball'n vanavond?
Die van jou heeft ergens wel wat diepzinnigs.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
dat was mn vraag niet [ afbeelding ]
Niet vloeken!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan je bij anderen ook sociaal gedragen en daar niet achter de computer gaan zitten natuurlijk...
Ik heb dertig kg overgewicht en daar schaam ik me voor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ben je oud en lelijk dat je geen verjaardag & foto's in je fotoboek hebt?
Ik kom de ivoren toren niet uit dit weekend. Ik blijf lekker in Den Haag!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik daal vanuit mijn ivoren toren naar het proletariaat af ja.
maar slimme mensen zijn dun !quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb dertig kg overgewicht en daar schaam ik me voor.![]()
Maar jij verricht dan weer ontwikkelingswerk door een stel niet-Hagenaars in onze mooie stad rond te leiden. Zo dragen we dit weekend beiden ons steentje aan de beschaving bij.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kom de ivoren toren niet uit dit weekend. Ik blijf lekker in Den Haag!
Query optimalization verschilt in de praktijk aanzienlijk bij database, en over dit onderwerp vallen dus nauwelijks generalisaties te maken. Zo, volgende onderwerpquote:
Hehe, dat zou wel gemakkelijk zijn he?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:28 schreef mrbox het volgende:
MNR je hebt toevallig niet een paper over genetisch programmeren en query optimization op de boeken plank liggen ? Paper schrijven zuigt
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:44 schreef Plato1980 het volgende:
Ik vind de mijne toffer.
Leugenaars ook!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
maar slimme mensen zijn dun !
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
maar slimme mensen zijn dun !
Nee. Alleen maar oudquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ben je oud en lelijk dat je geen verjaardag & foto's in je fotoboek hebt?
Beschuldig je mij nu van een leugen?quote:
Geestelijk wel ja.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Alleen maar oud [ afbeelding ].
Ik heb je nooit gemeet, dus over het lelijk matig ik me geen oordeel aan.quote:
Wel zo verstandig inderdaad.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb je nooit gemeet, dus over het lelijk matig ik me geen oordeel aan.
Ik maakte slechts een algemene opmerking, maar wellicht dat er conclusies aan verbonden kunnen worden dat jij je genoodzaakt voelt om te reageren...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Beschuldig je mij nu van een leugen?
Zijn dat smartshoes?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wat ga ik vanavond aandoen
skinny heels
Jurkjequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wat ga ik vanavond aandoen
jurkje, rokje, skinny
heels, laarzen, flatjes, dunks
sog alert
Haha, droogklootquote:
We hebben nog overwogen om je uit te nodigen voor vandaag, maar aangezien jij altijd zo loopt te bitchen op Den Haag, hebben we besloten je dat maar niet aan te doen...quote:
Ik schuif zo meteen een pizza naar binnen en vervolgens ga ik aan de Bavaria.quote:
Je kunt natuurlijk eens een keer een meet overslaan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:31 schreef Q. het volgende:
Den Haag..
Ik moet er volgende week nog heenEn dan gaan er geen eens treinen dus moet ik met de auto. Het drama!
.
Ik heb vandaag de crewmeet niet gecrashted. Telt dat niet?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk eens een keer een meet overslaan.![]()
Niet echt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de crewmeet niet gecrashted. Telt dat niet?
Ik aan de Grolsch. Bavaria had ik gisteren alquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:32 schreef Plato1980 het volgende:
Ik schuif zo meteen een pizza naar binnen en vervolgens ga ik aan de Bavaria.
Hoor je dat dawg: ik ga aan de Bavaria.
Dat had ik van de week, het was gratis maar vies, dus ik ben maar op rode wijn overgestapt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik aan de Grolsch. Bavaria had ik gisteren al.
shit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
volgens mij heb je of het vraatzucht of het slimheids gen
niet beide
Zet msn uit, scheeld meestal een hoopquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
waarom heb ik het concentratie vermogen van een dood vogeltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |