Ik krijg bol.com bonnen voor m'n verjaardag en besluit daar een usb stick bij de bol.com te bestellen. Zo gezegd, zo gedaan en op 22 oktober doe ik mijn bestelling de deur uit: "Op werkdagen voor 21:00 besteld, de volgende dag in huis". Vol verwachting klopt ons hart!
quote:
Hallo,
op 22 oktober heb ik via jullie website een bestelling gedaan met bestelnummer 625180870. Bij het artikel stond vermeld "Op werkdagen voor 21:00 besteld, de volgende dag in huis". Inmiddels zijn we 4 werkdagen verder en de bestelling heeft mijn brievenbus nog niet bereikt.
De Track en Trace pagina van de TNT geeft een melding: "Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco". Wat dus betekent dat zij wel bij jullie langs zijn geweest, maar de bestelling niet aantroffen. Dan is het ook moeilijk bezorgen.
Ik vraag me nu af:
- of mijn bestelling nog geleverd gaat worden;
- of dat ik m'n geld terug ga krijgen;
- of dat ik überhaupt wat van bol.com gehoord zou hebben.
Graag hoor ik het vervolgtraject.
Met groet,
EvL.
quote:
Geachte heer EvL.,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 26 oktober 2007.
Volgens onze gegevens is uw bestelling 625180870 op 23 oktbober 2007 in het postdistributienetwerk van TNT Post opgenomen. Het spijt ons dat u nog niets heeft ontvangen.
Uw bestelling is verstuurd met 3S-nummer 3SBOLD734904. Volgens de Track & Trace service van TNT Post (www.tracktrace.nl) is deze zending inmiddels uitgereikt. Het is mogelijk dat de postbode het pakket heeft afgegeven bij buren. Wij adviseren u daarom in uw buurt navraag te doen.
Is uw bestelling niet bij uw buren afgeleverd? Dan kunt u contact opnemen met het dichtstbijzijnde postkantoor, waar u op basis van uw 3S-nummer meer informatie kunt opvragen over de levering van uw zending. Voor meer informatie kunt u telefonisch contact opnemen met TNT Post via het nummer (058) 233 33 33.
Indien u uw bestelling niet via uw buren of het postkantoor heeft kunnen achterhalen en u hem op [VERZENDDATUM + 5] nog niet in uw bezit heeft dan verzoeken wij u nogmaals met ons contact op te nemen. Wij nemen op uw melding dan uiteraard de nodige actie.
Wij gaan ervan uit dat u uw bestelling spoedig zult ontvangen.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
L.M.
bol.com Klantenservice
www.bol.com
De bol.com antwoord met een goed punt, ik heb met mijn neus naar de track en trace pagina van de TNT gekeken, het is 24 oktober geleverd.
Alleen, waarom heb ik mijn usb stick dan niet? Ik vind het vreemd dat zij suggereren dat ik dan maar uit moet gaan zoeken waar zij mijn bestelling gedaan hebben. Volgens mij heb ik zaken gedaan met bol.com en hoe zij mijn bestelling leveren, interesseert me echt niet. Als ik het maar krijg.
Kortom: een maitlje terug.
quote:
Hallo,
ten eerste dank voor uw antwoord.
Ten tweede vind ik het een vreemd antwoord.
U suggereert dat ik zelf uit moet gaan vinden wat een door Bol.com ingehuurde partij, TNT, met mijn bestelling gedaan heeft. Dat vind ik een vreemde gang van zaken.
Ik doe immers geen zaken met TNT, ik doe zaken met Bol.com.
Hoe Bol.com mijn bestelling op het leveringsadres krijgt, maakt mij bijzonder weinig uit zolang het maar geleverd wordt binnen de door Bol.com gestelde levertijd: "Voor 21:00 besteld, volgende dag in huis".
Dat het Bol.com niet lukt deze levertijd te halen, kan ik mee leven: foutje kan gebeuren. Dat mijn bestelling na vijf dagen nog niet geleverd is en dat Bol.com na een klacht van mijn kant doodleuk suggereert dat ik dan zelf maar uit moet gaan zoeken waar Bol.com mijn bestelling gelaten heeft, dat lijkt me niet helemaal de bedoeling.
Ik ga er van uit dat u uw uiterste best gaat doen om mijn bestelling te traceren en dat als u daar niet in slaagt mij of mijn geld terug gaat geven of nogmaals een poging doet het artikel in kwestie bij mij af te leveren.
Met groet,
EvL.
Wordt vervolgd.