Het was mss niet heftig, maar naar mijn idee was Huub wel aan het zeuren. Niet leuk voor Lieke die gisteravond erg haar best heeft gedaan om het gezellig te maken voor Huub en zichzelf.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:50 schreef Desii het volgende:
[..]
dat vind ik nou ook weer niet nodig, want zo heftig ging het er nu allemaal niet aan toe.
Huub vond dat Lieke zijn nummer niet genoeg promootte oid...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:55 schreef Darklight het volgende:
waarom jankt die Lieke?
Omdat Huub zijn kwaadheid over het hokje op haar aan het afreageren is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:55 schreef Darklight het volgende:
waarom jankt die Lieke?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:56 schreef kit2u het volgende:
letterlijk en figuurlijk
Drama's om niks volgens mij. Iets met de clip van Brian......dat Lieke daar wel enthousiast over was en niet die van Huub of zoiets.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:55 schreef Nostalgist het volgende:
Huub kan Lieke niet vinden.....
Huub zei dat hij het promotiewerk zelf wel kan doen.. het gaat hem er meer om dat hij niet aan haar merkt dat ze zijn nummer in de groep niet openlijk boven die van Brian verkiest.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:56 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Huub vond dat Lieke zijn nummer niet genoeg promootte oid...
Gisteren zei Lieke nog dat zij baalde dat zij beelden van Brian's clip moest gebruiken bij de montageles.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:58 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub zei dat hij het promotiewerk zelf wel kan doen.. het gaat hem er meer om dat hij niet aan haar merkt dat ze zijn nummer in de groep niet openlijk boven die van Brian verkiest.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:00 schreef beequeen het volgende:
Heeft Huub Lieke nu echt nog niet op de bank zien liggen?
Dat was bij de presentatie al zo. Ze klapte niet toen hij die cd uitpakte en ging de Party lezen bij het luisteren. Ze kon het wel opbrengen om samen met Huub op de foto te gaan. Dat natuurlijk wel. Later was ze hem aan het afvallen in bijzijn van de platenmeneer omdat Huub haar niet de hoogte had gebracht dat zijn plaatje was vertraagd. Dat ze hem niet snapte enzo.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:58 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub zei dat hij het promotiewerk zelf wel kan doen.. het gaat hem er meer om dat hij niet aan haar merkt dat ze zijn nummer in de groep niet openlijk boven die van Brian verkiest.
Ik begrijp dat ze mee mag met Brian, ze zit in het achtergrondkoordje samen met Amanda en N.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:08 schreef Nostalgist het volgende:
Lieke mag mee naar optredens van Huub......
Wat een onzin... dan wil je werkelijk over alles zeuren.... En dat nummer van Huub is nu eenmaal grote bagger.... Huubquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:58 schreef Clank het volgende:
[..]
That's the spiritquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:11 schreef Clank het volgende:
Huub: Ga lekker hysterisch doen in je eentje.. ik heb het wel een beetje gehad.
Precies. Toen zei ze dat ze het Huub wel gunde, maar binnen bepaalde propoties bla bla blaquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:09 schreef Clank het volgende:
Ik herinner me nu het gesprek van Lieke en Jaap waar Lieke er zo van baalde dat Huub mss mocht optreden buiten de villa. En nu mag ze mss met Brian mee om zijn nummer te promoten.
ik dacht toch echt dat het over mogelijke optredens van Huub ging.....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ze mee mag met Brian, ze zit in het achtergrondkoordje samen met Amanda en N.
Lieke was gisteravond wel enthousiast over de clip van Huub,zij is al sinds gisteren bezig om Huub op te vrolijken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:09 schreef riri het volgende:
Huub vraagt veel teveel van zijn teamgenoten....
het spel draait niet alleen om hem...dat mag weleens tot hem doordringen
zoals nu blijkt is het ook bijna wel duidelijk waar Lieke heel erg mee zit...ze vindt dat ze heel veel geeft en doet wat Huub verwacht en at the and heeft ze het gevoel dat het nooit goed genoeg is voor hem...ze moet voortdurend op haar tenen lopen
Hij brengt nog ff een glasje water en zegt dat ze der eigen onder controle moet proberen te krijgen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:11 schreef Clank het volgende:
Huub: Ga lekker hysterisch doen in je eentje.. ik heb het wel een beetje gehad.
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Volgens mij is Lieke boos dat Huub haar niet gevraagd heeft voor zijn clip en dat terwijl ze al in de clip van Brian zit, verwarrend hoor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
ik dacht toch echt dat het over mogelijke optredens van Huub ging.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |