Bemoei je met je eige!quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:30 schreef Lienekien het volgende:
En dan maar gewoon geen volgende openen? Puik plan.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:30 schreef Lienekien het volgende:
En dan maar gewoon geen volgende openen? Puik plan.
Als jij dat nou eens deed, dat zou al stukken schele.quote:
Zeker.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als jij dat nou eens deed, dat zou al stukken schele.
Zo moet dat. Verontwaardiging. Reacties. Kotsen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:59 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Lekker postmodern.. Lucebert
. had het kunnen schrijven!
Godsgruwelijk lelijk? Nee, niet overdrijven! Verwerpelijk en een schande voor de poëzie, dat wel. Net zoalsquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:02 schreef Petertje81 het volgende:
"Wat een godsgruwelijk lelijk gedicht post je daar, Peter."
"Dank je."
Ik lijk misschien ongeletterd en dat ben ik ook, maar toch ben ik content met het feit dat ik dit niet direct als dusdanig herkende.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:06 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Paul van Ostaijen. ROFLMAO!
Moge een kilo of wat bedorven karma je deel zijn. Dat of:quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:07 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik lijk misschien ongeletterd en dat ben ik ook, maar toch ben ik content met het feit dat ik dit niet direct als dusdanig herkende.
Bedorven karma? Is dat negatieve karma? Dat zou niet erg vriendelijk zijn. Een slecht karma wens ik niemand toe.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:09 schreef Petertje81 het volgende:
[..]
Moge een kilo of wat bedorven karma je deel zijn. Dat of:.
Dag ventje met de fiets op de vaas met de bloem.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:08 schreef Frollo het volgende:
Dag visserke-vis met de pet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |