Was 1malig voor een goed doel, iets met weesegeltjes..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:13 schreef Djeda het volgende:
[ afbeelding ]
Ehmmm beter kleding aan als je fietst PPI![]()
Hoe naakt moet ik?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:22 schreef Veulen het volgende:
Word dit het naakte mannen topic?
Leef je uit zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:22 schreef Veulen het volgende:
Word dit het naakte mannen topic?
Weesegeltje tussen dat wijf d'r benen, zal je bedoelenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:22 schreef ppi het volgende:
[..]
Was 1malig voor een goed doel, iets met weesegeltjes..
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:23 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Weesegeltje tussen dat wijf d'r benen, zal je bedoelen![]()
Chippendaals naakt moet jequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:22 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Hoe naakt moet ik?
Dan moet ik de foto's in KPD uploaden, daar heeft deze SC niets aan.quote:
Ga is foto's makenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:25 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Gatverdamme, wat een teringlelijk wijf.
Nee, die blonde van jou netquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:25 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Gatverdamme, wat een teringlelijk wijf.
Nou goed, nog een klein stringgetje aan mag wel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:25 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Dan moet ik de foto's in KPD uploaden, daar heeft deze SC niets aan.![]()
Hoelang heb jij al geen sex gehad ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:23 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Weesegeltje tussen dat wijf d'r benen, zal je bedoelen![]()
Lees ik net dat ik oma word en dat Gert de vader van mijn kleinkind isquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:24 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Je bent gelukkig nog wel lekker agressief.
Dat heb je van je moeder trouwens.
Ja, die moeder die nu weer ergens laveloos starnakel zat onder een barkruk ligt.
Heb ik niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou goed, nog een klein stringgetje aan mag wel.
Ja, hou jij dat geteisem even in bedwang.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lees ik net dat ik oma word en dat de vader van mijn kleinkind Gert is
Komt deze valse beschuldiging er ook nog overheen???![]()
![]()
Ben nog ff bijlezen
Je hebt teveel gezopenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lees ik net dat ik oma word en dat Gert de vader van mijn kleinkind is
Komt deze valse beschuldiging er ook nog overheen???![]()
![]()
Ben nog ff bijlezen
Trek je veter uit je schoen. Of heb je die ook nietquote:
Alsof die zolang online blijvenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:27 schreef Djeda het volgende:
IK ga me bed in laterssssss, ik kijk morgen wel naar de foto's van NS
Die veter is niet breed genoegquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Trek je veter uit je schoen. Of heb je die ook niet![]()
Godgloeiendegodverdomme.quote:
Schiet op dan, dan blij fik nog ffquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:28 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Alsof die zolang online blijven![]()
Dan hou je je hand er maar voorquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:27 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Heb ik niet.
Wehehe, dit gaat weer hilarisch worden hoor, menschenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:28 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Godgloeiendegodverdomme.
Okee, ben zo terug.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:27 schreef Djeda het volgende:
IK ga me bed in laterssssss, ik kijk morgen wel naar de foto's van NS
Alsof die niet in 1 minuut tijd 20x opgeslagen wordenquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:28 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Alsof die zolang online blijven![]()
Oh ik ben gek op Peter van Straatenquote:
Ik wacht nog ff op de foto's van NS.quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:31 schreef mijndochters het volgende:
gert van samson?
ik ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:32 schreef Djeda het volgende:
[..]
Ik wacht nog ff op de foto's van NS.
Ben je die foto's van mij en Neo in de Karl Heinz Halle alweer vergeten ?quote:![]()
Maarre jij mag ook wel foto's online zetten hoor.![]()
Hoe kan ik die nou vergeten, ik werd verliefd met de eerste blik op die foto.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:34 schreef ppi het volgende:
[..]
ik ook![]()
[..]
Ben je die foto's van mij en Neo in de Karl Heinz Halle alweer vergeten ?
Hij is goed, 1 tekening en das genoeg.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik ben gek op Peter van Straaten![]()
![]()
Agnes boeken zijn ook superquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:35 schreef ppi het volgende:
[..]
Hij is goed, 1 tekening en das genoeg.
Yeah right, 2 bier en 1 Bacardi Razz met 7-up... dat lijkt me idd teveelquote:
Dat bedoel ik, en straks in Acapulco maken we onze eigen foto's en video's.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:35 schreef Djeda het volgende:
[..]
Hoe kan ik die nou vergeten, ik werd verliefd met de eerste blik op die foto.![]()
Schiet op. ik wil naar bedquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:37 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ik moet hier last mee krijgen.
Dat kan niet anders![]()
Ook dít wilden we nog even geheim houden, maar.... Lobasca is dus zwanger van Gert van Hermien.quote:
Zoek es tussen je billenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:37 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ik heb een kleine vertraging wegens zoekgeraakt kabeltje![]()
Ik zou gaan, ik ben dat teringkabeltje kwijt.quote:
Tering, bier over mijn bureauquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook dít wilden we nog even geheim houden, maar.... Lobasca is dus zwanger van Gert van Hermien.
Toen hij zwoel
"Alle duiven op de dam" [ afbeelding ]
in haar oor kweelde, was ze verkocht.![]()
Schiet ff op dat kabeltje hoeven we niet te zien, daar mag dat handdoekje overheen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:37 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ik heb een kleine vertraging wegens zoekgeraakt kabeltje![]()
Ik bedoelde het camera >>> pc kabeltjequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:39 schreef Djeda het volgende:
[..]
Schiet ff op dat kabeltje hoeven we niet te zien, daar mag dat handdoekje overheen.
Duh - deceptie en kwaadheid strijden om voorrang.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:39 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik zou gaan, ik ben dat teringkabeltje kwijt.
Bovendien heb ik zo'n vaag vermoeden dat als je weg bent en hij komt online dat je 'm toch wel te zien krijgt.![]()
hebbie um al ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:40 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik bedoelde het camera >>> pc kabeltje![]()
Niet het Neo >>> vrouwen die wegrennen kabeltje![]()
Wat een baggerexcuusquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:40 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik bedoelde het camera >>> pc kabeltje![]()
Niet het Neo >>> vrouwen die wegrennen kabeltje![]()
Geloof me, die foto online krijgen is meer plezier voor mij dan voor julliequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:40 schreef ppi het volgende:
[..]
Duh - deceptie en kwaadheid strijden om voorrang.
Nou ja die vent is ook al een tijdje singlequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook dít wilden we nog even geheim houden, maar.... Lobasca is dus zwanger van Gert van Hermien.
Toen hij zwoel
Sodeflikker op, hij is hilarisch geworden.quote:
ZIEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:41 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Geloof me, die foto online krijgen is meer plezier voor mij dan voor jullie![]()
Eerst zien dan geloven.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:42 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Sodeflikker op, hij is hilarisch geworden.![]()
Ik ben zó lollig.![]()
Ja zijn columns en gebonden.. Echt grappigquote:
Het wordt eng ppiquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:42 schreef ppi het volgende:
[..]
ZIEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
is geloven.
Thanks, zal er eens op googeln, maar eerst neo's foto'squote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zijn columns en gebonden.. Echt grappig![]()
We krijgen niets meer te zien, straks zijn we weer gereduceerd tot een paar strepen op zijn haplijstje vrees ik....quote:
Sla je ze op ??quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:48 schreef ppi het volgende:
[..]
Thanks, zal er eens op googeln, maar eerst neo's foto's![]()
IK ga naar bedquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:49 schreef ppi het volgende:
[..]
We krijgen niets meer te zien, straks zijn we weer gereduceerd tot een paar strepen op zijn haplijstje vrees ik....
Nee ik heb écht een foto, en dat is het sneuequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:49 schreef ppi het volgende:
[..]
We krijgen niets meer te zien, straks zijn we weer gereduceerd tot een paar strepen op zijn haplijstje vrees ik....
Al moet ik de hele nacht wakker blijven.quote:
PM ze in ieder geval, hier een voorlopige lijst:quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:51 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Nee ik heb écht een foto, en dat is het sneue![]()
FF aangepastquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:55 schreef ppi het volgende:
[..]
PM ze in ieder geval, hier een voorlopige lijst:
1 Djeda
2 Djeda
3 Djeda
4. Veulen Thera Soury Leandra en Gert
Bah ..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:00 schreef ppi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zonder snoertje![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:00 schreef ppi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zonder snoertje![]()
quote:
Geen flauw idee, ken verder noch de Chippendales noch de Romannetjes..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:02 schreef TherAngelina het volgende:
[..]![]()
Is dat euh... hoe heet die kerel... dat vaste model voor romannetjes... Fabio! ...in het midden?
Hee smiijt ondertussen Interview With The Vampire er ff inquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:06 schreef TherAngelina het volgende:
Ik smijt er ondertussen Interview With The Vampire in geloof ik.
Heee. ontkenningsfase'???quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Toen hij zwoel
En zijn publiek loopt wegquote:
Deze ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Hee smiijt ondertussen Interview With The Vampire er ff in![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:07 schreef ppi het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ken verder noch de Chippendales noch de Romannetjes..
Tom Sebastiaanquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:15 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]!
Hoe ik ze ken is me ook een raadsel. Van sommige kennis weet ik echt niet hoe ik eraan kom
.
Jááá!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:14 schreef ppi het volgende:
[..]
Deze ?
[ afbeelding ]
Flauw:
[ afbeelding ]
quote:
Is misschien maar beter ook..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:15 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]!
Hoe ik ze ken is me ook een raadsel. Van sommige kennis weet ik echt niet hoe ik eraan kom
.
Zo, dat klinkt vastberaden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:15 schreef Lobasca het volgende:
Vanaf morgen kunnen jullie 9 maanden aftellen...
Waar zie je datquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:19 schreef Lobasca het volgende:
Ik zie het nu pas... GERT ZWANGER VAN LOBASCA.. stuur hem luiers en spenen en kruippakjes!
De vorige SC had ongeveer dezelfde titel.....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
In de TT.. ik heb niet zo´n lange neus..
Ben je daar niet een beetje vroeg mee?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:25 schreef APK het volgende:
Hebben jullie de klok allemaal al een uur vooruit gezet?![]()
Dat mag alleen precies op tijd anders beschadig je het uurwerk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:25 schreef APK het volgende:
Morgen, wijsneusquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:25 schreef APK het volgende:
Kom op !!! Kom es met een echte ventquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:18 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Háááhahaha.
Waarom vanaf morgen?Is Het net gebeurd?
In Amsterdam willen ze met alle geweld voorlopenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:27 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ben je daar niet een beetje vroeg mee?
Mijn bril ligt standaard op het toilet...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:26 schreef ppi het volgende:
[..]
De vorige SC had ongeveer dezelfde titel.....
Ook niet gezien ?
Is dat zoooo nee he ? Volgende week pas ... Grapjurkquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:25 schreef APK het volgende:
Echte venten zien er niet verwijfd uit met langig haarquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Kom op !!! Kom es met een echte vent![]()
Ik peins me intussen suf![]()
Om te zien of je niet per ongeluk een kind doorspoelt?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn bril ligt standaard op het toilet...![]()
Jesus, lezen jullie de krant niet?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:27 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ben je daar niet een beetje vroeg mee?
Daarom vraag ik het ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:31 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Echte venten zien er niet verwijfd uit met langig haar.
Omdat je zo gevoelig bent, bedoel je.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
Jesus, lezen jullie de krant niet?
Vanmorgen een hele pagina in de volkskrant over de schadelijke gevolgen van de wintertijd op het gevoelsleven enzo.
Het schijnt erger te zijn dan jetlag!![]()
Ik ga nu alle klokken, video's, telefoons, magnetrons en whatever nog een klokje heeft 30 minuten vooruit zetten om alvast te wennen.
Vroeger draaide je op vrijdag nog wel eens een mooie lovesong voor mijquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
Vanmorgen een hele pagina in de volkskrant over de schadelijke gevolgen van de wintertijd op het gevoelsleven enzo.
Ik ga nu alle klokken, video's, telefoons, magnetrons en whatever nog een klokje heeft 30 minuten vooruit zetten om alvast te wennen.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:31 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Om te zien of je niet per ongeluk een kind doorspoelt?
kan Fok ook niet alvast een half uurtje doen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn pc looopt per dag een minuut achtquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
kan Fok ook niet alvast een half uurtje doen?![]()
En? Wat doe je met die extra minuut?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn pc looopt per dag een minuut achter..
Het schijnt dat je dat kan instellenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn pc looopt per dag een minuut achter..
Je hebt er een in je inbox, maar je kunt de mediaplayer niet vinden om de url te copy / pasten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:34 schreef Lobasca het volgende:
Vroeger draaide je op vrijdag nog wel eens een mooie lovesong voor mij![]()
Me dood ergeren..ik snap niet hoe dat kan?!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En? Wat doe je met die extra minuut?![]()
Echte mannen gaan Cold Turkeyquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
Jeetje..niet zo bruut tegen een lief dom blondje..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Je hebt er een in je inbox, maar je kunt de mediaplayer niet vinden om de url te copy / pasten.![]()
okay.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:39 schreef ppi het volgende:
[..]
Echte mannen gaan Cold Turkey![]()
Wham - 1 volledig uur - met 1 ferme zwiep aan het apparaat - zondagochtend 02.00 sharp.
Niet je eigen tekortkomingen op een ander afschuiven, Brutus!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:40 schreef APK het volgende:
HiDiHo, kun je Lobasdinges helpen om de mediaplayer te vinden in Vista?
Sla het wel op Trustequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:42 schreef ppi het volgende:
Die foto zie ik morgen wel, goodnight everyone![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jeetje..niet zo bruut tegen een lief dom blondje..![]()
Vaagquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Me dood ergeren..ik snap niet hoe dat kan?!
Truste ppiquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:42 schreef ppi het volgende:
Die foto zie ik morgen wel, goodnight everyone![]()
Talking to me?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vaag![]()
Je kunt in XP, ik weet niet of dat in Vista ook zo is, automatisch de tijd updaten vanaf internet.
Hou daarvoor CTRL ingedrukt en dubbelklik op de tijd. je kunt dan in het 3e tabblad een tijdserver invullen, vul daar dan ntp.utwente.nl in.
quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:47 schreef Lobasca het volgende:
ApKaatje..heb me media player gevonden..en nu?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:50 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Nu file --> open URL --> en dan de URL pasten.
Wat ben je toch een bijzonder wijf dat je dat zomaar in je eentje kunt!![]()
Volgens mij ziet die vogel er net zo schijt uit als ik, 's morgens na een nachtje stappen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:50 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
!
Brad kan het natuurlijk ook heel goed hebben zoals ik nu weer zie.
En voor jou:
[ afbeelding ]!
Ja, ik ben echt heel goed ingelezen.
Geen Johnny Depp?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:50 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
!
En voor jou:
[ afbeelding ]!
Huhquote:
Welke?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij ziet die vogel er net zo schijt uit als ik, 's morgens na een nachtje stappen.![]()
@Lobasa, post die url evenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:54 schreef APK het volgende:
[..]
Huh [ afbeelding ]
De URL zit in je PM, Control-C, Control-V![]()
Ik ben te dom om voor de duvel te dansen...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:54 schreef APK het volgende:
[..]
Huh [ afbeelding ]
De URL zit in je PM, Control-C, Control-V![]()
Juh!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
@Lobasa, post die url even![]()
Ik wil APK wel voor lul zien staan![]()
![]()
Ah, nee APK is een lieffiequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Is het een filmpje van APK's beruchte striptease!?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk moesten we maar eens een uurtje per week prive les nemenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben te dom om voor de duvel te dansen...![]()
![]()
Is dit tot aan de tijger tanga of beyond?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:59 schreef APK het volgende:
Hiero: mms://smart3.smartvideoserver.org/n01/tmp/S12194_h.wmv
Ok gekopieërd. Waar moet ik 'm nu plakken?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:59 schreef APK het volgende:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:59 schreef APK het volgende:
John van de Heuvelquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:50 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
!
En voor jou:
[ afbeelding ]!
Op je brievenbus!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:02 schreef Lobasca het volgende:
Ok gekopieërd. Waar moet ik 'm nu plakken?
Eigenlijk wel, want dit zet geen zoden aan de dijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eigenlijk moesten we maar eens een uurtje per week prive les nemen![]()
Ik zie die onderste kutkneus en Jared Letho.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:01 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Welke? Ik zie ze allemaal? Welke zijn kruisjes?
Die eerste jongen die zingt is de broer van Sita!quote:
Zeg dat nou niet!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:04 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Omfg, APK...
Ze is voor je gemaakt.
Told ya.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:06 schreef TherAngelina het volgende:
Godverdomme, nu zie ik ook kruisjes en kikkers.
Het belangrijkste is zichtbaarquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:06 schreef TherAngelina het volgende:
Godverdomme, nu zie ik ook kruisjes en kikkers.
quote:
je kunt nog editenquote:
quote:
Het freubelen is niet aan mij besteedquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het knutselhoekje weer druk aan het knippen en plakken zie ik........![]()
Hiero: mms://smart3.smartvideoserver.org/n01/tmp/S12194_h.wmv klikkenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:10 schreef Lobasca het volgende:
Maar goed.. jullie zien geile porno..en ik weer niet..
Nee, frigide mutsen worden er kriegelig van......quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het freubelen is niet aan mij besteed![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het knutselhoekje weer druk aan het knippen en plakken zie ik........![]()
Waarom doe je dat zelf niet?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:12 schreef TherAngelina het volgende:
Kan iemand even 'Michiel Huisman' intikken op Google en dan dat plaatje waar hij zijn arm likt onder de douche?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:12 schreef TherAngelina het volgende:
Kan iemand even 'Michiel Huisman' intikken op Google en dan dat plaatje waar hij zijn arm likt onder de douche?
Kan zo in de voorronde van Idolsquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hiero: mms://smart3.smartvideoserver.org/n01/tmp/S12194_h.wmv klikken![]()
Oh, set me up with the spirit in the sky, that's where I go when I die.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog tuig van de richel hier?
Yep en ikquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kan alleen nog maar de kikker zien als ik klik.quote:
Please na het weekendquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:14 schreef APK het volgende:
HiDeHo, ik heb nog een vraagje....
Vertelquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:14 schreef APK het volgende:
HiDeHo, ik heb nog een vraagje....
Als je de afbeelding nou eensch opzoekt en op je hd zet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:17 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik kan alleen nog maar de kikker zien als ik klik.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als onoprechte hoer kan ik wel wat hebben![]()
Qua slechte eetstijl niet zo lang. Dus maak je geen zorgenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe lang leven muizen gemiddeld? Dat zal jij vast wel weten....
Kweekmuisjes leven met een beetje geluk een jaarquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe lang leven muizen gemiddeld? Dat zal jij vast wel weten....
Morgen pas, ouwe!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En even voor APK (en anderen) de tijd gaat niet vooruit, maar achteruit. Langer slapen dus!!
Lever je wel oprechte kwaliteit?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vind je wel oprechtquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bij mij op het pak staat "Houdbaar tot 11-2007"quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:20 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Kweekmuisjes leven met een beetje geluk een jaar.
Andere muisjes kunnen wel drie jaar leven.
Ja hoor, ik sta volledig in voor haar kwaliteitquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lever je wel oprechte kwaliteit?
Maakt dat nog uit?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lever je wel oprechte kwaliteit?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:23 schreef Lobasca het volgende:
Voor ApKaat http://www.youtube.com/watch?v=p_okB0t1TuYje
Lekker ding ... tochquote:
Zou je dat wel doen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor, ik sta volledig in voor haar kwaliteit![]()
Okay, in het kort:quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bij mij op het pak staat "Houdbaar tot 11-2007"
Als eerste reserve neem ik dat dan maar voor waar aan.......quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor, ik sta volledig in voor haar kwaliteit![]()
Juh, zeker weten dat een paar COS-mutsen er in getrapt waren!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En even voor APK (en anderen) de tijd gaat niet vooruit, maar achteruit. Langer slapen dus!!
Doen. Ik ben zelf ook enorm integerquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als eerste reserve neem ik dat dan maar voor waar aan.......
Ik vind je ook oprecht en ook geen hoerquote:
Wel de laatste grafische drivers gedownload...? (als ik zo vrij mag zijn om te vragen)quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:27 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, in het kort:
Vorige computer (P4 2.4 en de rest) zes weken geleden overleden.
Nieuwe puter gekocht (Sempron 3200+ en ATI X1650-Pro)
Torrents die ik gedowned had liepen niet meer lekker, frames werden geskipped....
Meer RAM gekocht.![]()
Hielp niet. (Deze opmerking ga ik vanaf nu niet meer plaatsen)
Alle ATI drivers gedaan.![]()
XP 6x opnieuw geinstalleerd.![]()
Twee weken geleden nieuw moederbord plus geforce gekocht.![]()
Inmiddels 2GB RAM![]()
Vanavond XP SP2 (Legaal!) wederom opnieuw geinstalleerd.
![]()
En de torrents die ik download skippen nog steeds frames.![]()
![]()
![]()
Er staat toch ATI drivers gedaan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wel de laatste grafische drivers gedownload...? (als ik zo vrij mag zijn om te vragen)
Partyyyyyyyyy!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:23 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=p_okB0t1TuY
Ik zaaide verwarring..........weet zeker dat er al een paar zenuwachtig waren nu......quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:28 schreef APK het volgende:
[..]
Juh, zeker weten dat een paar COS-mutsen er in getrapt waren!![]()
Jah, maar van meegeleverde CD-Rom, of........quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:29 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Er staat toch ATI drivers gedaan?![]()
Niet zo oneerbiedig over je fans!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:28 schreef APK het volgende:
[..]
Juh, zeker weten dat een paar COS-mutsen er in getrapt waren!![]()
En heb je ondertussen ook al een andere netwerkkaart?quote:
Dat was ikquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Had hij niet iets met de secretaresse van Bram?
Heb jij dat heerlijke songfestivalnummer van vorige week nog, je weet wel daar waar je me hart mee veroverd hebt?quote:
Ligt eraan, ben je terminaal?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:33 schreef Disana het volgende:
Niemand vindt het kennelijk zielig dat ik ziek ben.... nou, dan stap ik maar weer mijn bedje in...![]()
Genoteerd!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vind je ook oprecht en ook geen hoer![]()
Sterktequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:33 schreef Disana het volgende:
Niemand vindt het kennelijk zielig dat ik ziek ben.... nou, dan stap ik maar weer mijn bedje in...![]()
![]()
Ik was inmiddels een nieuw moederbord en een andere grafische kaart verder.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wel de laatste grafische drivers gedownload...? (als ik zo vrij mag zijn om te vragen)
Toch geen borderline he?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben oprecht ziek dus ik weet niet wat ik doe.
Dat is echte liefdequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hallo, hij wil voor niets hé......![]()
WTF heeft mijn netwerkkaart er mee te make?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:30 schreef HiDiHo het volgende:
En heb je ondertussen ook al een andere netwerkkaart?
En andere downloads, doen die het wel?
Mmmmhhmmm...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:36 schreef APK het volgende:
[..]
WTF heeft mijn netwerkkaart er mee te make?![]()
CPU is vaak het probleem niet eens. Schijven ook niet meer, zijn ook snel genoeg. Het meeste gedoe heb je met grafische kaarten (genoeg memory d'r op en echt de allerlaatste drivers downloaden). Je kunt nog proberen om je cache geheugen op schijf (wisselbestand) wat te vergroten, maar ik vermoed dat dat niet veel soelaas zal bieden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ik was inmiddels een nieuw moederbord en een andere grafische kaart verder.
Vanavond heb ik een schone install gedaan.
Volgens mij ligt het aan de instellingen van Media player 9
HiDiHo, de CPU is een E2160 dual core, daar moet je wel een pornofilmpje mee af kunnen spelen, toch?
Nee, maar zo voelt het welquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ligt eraan, ben je terminaal?
Dat kan waarschijnlijk alleen maar ' Eres tu' geweest zijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb jij dat heerlijke songfestivalnummer van vorige week nog, je weet wel daar waar je me hart mee veroverd hebt?![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:33 schreef Disana het volgende:
![]()
Ik had een ook een nieuw moederboard van Dell gekregen...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
CPU is vaak het probleem niet eens. Schijven ook niet meer, zijn ook snel genoeg. Het meeste gedoe heb je met grafische kaarten (genoeg memory d'r op en echt de allerlaatste drivers downloaden). Je kunt nog proberen om je cache geheugen op schijf (wisselbestand) wat te vergroten, maar ik vermoed dat dat niet veel soelaas zal bieden.
Ja, doe ik. Let jij een beetje op hier, dat 't geen beestenboel wordt? Lobasca moet ook nog heelhuids weer haar bedje in straks.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Disaan, beterschap joh, ga lekker slapen. Slapen is genezing zeggen ze.....
mwa, kleine kans dat die pakketjes verliest en anders is het die torrent host zelf misschien.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:36 schreef APK het volgende:
[..]
WTF heeft mijn netwerkkaart er mee te make?![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:38 schreef APK het volgende:
[..]
Dat kan waarschijnlijk alleen maar ' Eres tu' geweest zijn.
Vorige week was ik dronken, close to a coma.![]()
Ik ga ook zo naar bed......ze redden zich wel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, doe ik. Let jij een beetje op hier, dat 't geen beestenboel wordt? Lobasca moet ook nog heelhuids weer haar bedje in straks.
Oh, nou dan weet ik het nog niet, dit is pas de 2e dag en ik heb nog geen woede- of knuffelaanvallen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jah, een langdurige....
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:29 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Er staat toch ATI drivers gedaan?![]()
Ik sta volledig in voor mij zelf!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, doe ik. Let jij een beetje op hier, dat 't geen beestenboel wordt? Lobasca moet ook nog heelhuids weer haar bedje in straks.
Hij heeft het volgens mij over het afspelen als die zooi al op z'n pc staat.....Maar zou inderdaad ook gewoon kunnen dat hij ze allemaal niet binnen heeft gekregen..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mwa, kleine kans dat die pakketjes verliest en anders is het die torrent host zelf misschien.
probeer het anders eens met een andere pc![]()
FF tongen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:41 schreef tong80 het volgende:
Oh het gaat hier helemaal niet over DGK
Zou prima moeten lukken jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ik was inmiddels een nieuw moederbord en een andere grafische kaart verder.
Vanavond heb ik een schone install gedaan.
Volgens mij ligt het aan de instellingen van Media player 9
HiDiHo, de CPU is een E2160 dual core, daar moet je wel een pornofilmpje mee af kunnen spelen, toch?
Tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:41 schreef tong80 het volgende:
Oh het gaat hier helemaal niet over DGK
Dat moet ik dan maar geloven. 'k Ben er gewoon niet gerust op, maar jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik sta volledig in voor mij zelf!Slaap lekker!
![]()
![]()
Nee ik neuk altijd eerstquote:
Dat komt nog, je kun in de beginfase zitten......quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, nou dan weet ik het nog niet, dit is pas de 2e dag en ik heb nog geen woede- of knuffelaanvallen.
Je moet toch het ijs breken voor je zomaar gaat tongen natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat komt nog, je kun in de beginfase zitten......
Zorg er wel voorquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Alleen als ze als een koelkast is.......toch?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:43 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Je moet toch het ijs breken voor je zomaar gaat tongen natuurlijk.
Had ik het over jou dan ?quote:
Ik zit aan de chocomel..en moet morgen bijtijds op Schiphol zijn.. komt voor de bakker!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat moet ik dan maar geloven. 'k Ben er gewoon niet gerust op, maar ja![]()
Lijkt mij ook niet, ik heb 2GB RAM en heb het virtual memory ook al een keer naar D: verplaatst.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
CPU is vaak het probleem niet eens. Schijven ook niet meer, zijn ook snel genoeg. Het meeste gedoe heb je met grafische kaarten (genoeg memory d'r op en echt de allerlaatste drivers downloaden). Je kunt nog proberen om je cache geheugen op schijf (wisselbestand) wat te vergroten, maar ik vermoed dat dat niet veel soelaas zal bieden.
Nou Lobas, heb je een ander wijkje van je baas gekregen? Dat is toch best een stukkie fietsen al met al....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zit aan de chocomel..en moet morgen bijtijds op Schiphol zijn.. komt voor de bakker!
Wat lukt er niet dan? Krijg je een melding?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:46 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet, ik heb 2GB RAM en heb het virtual memory ook al een keer naar D: verplaatst.
Volgens mij is het dus een instelling van Media player. ;{
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |