Ah ok, maar zo kan je in pc wereld altijd blijven wachten op iets, tochquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:51 schreef Athmozz het volgende:
8800GT zou sneller zijn zelfs dan de GTS, maar die is nog niet gereleased dacht ik.
De 8800GT is officieel uitquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:51 schreef Athmozz het volgende:
8800GT zou sneller zijn zelfs dan de GTS, maar die is nog niet gereleased dacht ik.
Wat kost die dan? Kan hem ook niet vinden in een test vergeleken met de GTS 320quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:10 schreef Aibmi het volgende:
[..]
De 8800GT is officieel uitlevertijd is nog wel ongeveer 10 werkdagen, maar dat is wel het wachten waard.
Tweakers, tomshardwarequote:Op zaterdag 3 november 2007 14:12 schreef qmaxor het volgende:
[..]
Wat kost die dan? Kan hem ook niet vinden in een test vergeleken met de GTS 320
Klinkt idd als een nette kaart, alleen wat is dit?quote:
Ik zou een videokaart van 75 euro nemen en even net iets meer aan de rest uitgeven misschien, of juist iets minder, en dan over 3 maanden die verkopen voor de helft en dan een videokaart van 200 of 300 euro erin gooien... Elke videokaart die je nu koopt waar je meer dan 100 euro voor betaald ga je in januari erg van balen ben ik bang, want er staat echt heel wat op stapel, die 8800 GT is pas het begin...quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:00 schreef qmaxor het volgende:
Ja I know dat alles blijft vernieuwen, maar ik wil gewoon binnen 3 weken een werkende pc in huis. Dus even de vraag, zouden jullie de GT 8800 pakken en wachten of gewoon safe een gts 8800 320 mb pakken?
Met videokaarten is dat ook zo, die moet je eigenlijk gewoon 1x per jaar vervangen om up to date te blijven, maar met bijna alles is het zo dat je het beter in januari dan in november of december kan kopen...quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:27 schreef qmaxor het volgende:
Heb je opzich wel een puntje Tennessee, om eerst een pauper kaartje te halen en dan later een "normale" erin te zetten. Maar op die manier blijf je wel bezig. Ik bel Azerty maandag wel even op en dan ben ik benieuwd wat ze te melden hebben over de GT 8800, of hij nog binnen 2 weken komt.
Volgens Intel is de X38 een performance chipset en de P35 een mainstream. Wat ik zeg is dat IK zou kiezen voor de goedkoopste cpu en gpu mogelijk, en dan een X38 inplaats van een P35, en in januari of februari de CPU en GPU upgraden. Wat TS doet moet hij zelf weten. Het is waar dat er altijd wel weer iets nieuwers aankomt, maar er is een verschil tussen eeuwig blijven wachten en verstandig met je geld omgaan.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:13 schreef Patjakker het volgende:
Op die P5K kan je ook gewoon de Penryn Cpu plaatsen. Zoveel voordeel biedt die X38 nu ook weer niet. Voor de die hards heb je een extra pci-e x16 slot. En pci-e 2.0 ondersteuning. Nu dus zeker de prijs niet waard. En volgens jouw redenatie kun je dus beter weer wachten, want begin volgend jaar staat X48 alweer klaar.
Antec LifeStyle Sonata III ¤ 99,05quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:53 schreef qmaxor het volgende:
...Nu kom ik eigenlijk op de Tweaker pc uit (zonder de poespas):
Antec LifeStyle Sonata III ¤ 109,95 ¤ 109,95
Arctic Cooling Freezer 7 Pro (Socket 775) ¤ 19,95 ¤ 19,95
Asus EN8600 GTS SILENT/HTDP/256M ¤ 153,27 ¤ 162,20
Asus P5K ¤ 95,- ¤ 101,95
Intel Core 2 Duo E6750 ¤ 156,- ¤ 162,-
Kingston KVR667D2N5K2/2G ¤ 41,30 ¤ 50,25
NEC AD-7173S 18x (Dual-layer, LabelFlash, SATA, Zwart) ¤ 25,30 ¤ 30,25
Samsung SpinPoint T166, 500GB (7200rpm, SATA II, 16MB, NCQ) ¤ 87,70 ¤ 94,65
Totaal: 731,20
Je kan het beste gewoon op Internet wat zoeken en/of bij winkels gaan kijken. Als je dan iets hebt gevonden wat je mooi vindt zoek of vraag je op Internet naar ervaringen met dat model. Dit is echt puur een kwestie van persoonlijke smaak.quote:Behuizing: Er zijn 100den verschillende kasten, maar ik geen idee wat de verschillen allemaal zijn op het uiterlijk en de grootte na. Ik ben opzoek naar een niet te grote kast, waar toch nog 1 schijf bijgeplaats kan worden en die er een beetje strak uitziet, zoiets bv:
Als het goed is wel. Zorg dat je goede backups maakt van belangrijke bestanden voordat je je harde schijf over zet!quote:OS: Ik heb thuis nog een XP liggen die ik wil installeren, als ik m'n pc samenstel bij bv azerty en thuisgestuurd krijg is de bios etc allemaal geinstalleerd? Gewoon XP CD erin en partitie aanmaken en gaan met de banaan? Ik kan wel iets met pc's maar al die moederbord, VGA etc instellingen in de bios is niet aan mij besteed. Gewoon pc uitpakken en OS installeren en geen moeilijke instellingen meer.
je hebt zowiezo altijd fabrieksgarantie. voor info over bedrijven raad ik je tweakers.net pricewatch aan, daar staan van alle bedrijven wel meerdere ervaringen en zo.quote:Garantie: Wat nemen jullie? 1 jaar of toch voor de 2 jaar gaan. Hoe werkt het als er iets kapot gaat, ga je dan met je pc langs het bedrijf of stuur je het op. Hoelang duurt dit gemiddeld?
heb ik mijn mening al over gegeven. Heb geen ervaring met de service omdat ik die nog nooit nodig heb gehad.quote:Asus; ik heb op veel forums gelezen, dat mensen dit merk afkraken, terwijl ik altijd dacht dat het een dik A-merk was, maar iedereen zit te klagen over de garantie, m.b.t. de levertijd.
nogmaals, gebruik tweakers.net en de rest van Internet...quote:Welke winkel? De meeste mensen gaan verwijzen meteen naar azerty, maar dit bv ziet er ook wel prima uit: http://www.popelectronics.nl/product.php?productid=1312&cat=44&page=1
Ik wil via internet kopen, omdat goedkoper is, maar betaal liever een paar euro's meer als ik zeker weet dat ik niet voor verrassingen kom te staan, zoals een brak systeem of ineens een lange levertijd en slechte service & garantie.
Daarom. Je betaalt dus de hoofdprijs voor een zeer minimale performance winst.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:01 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Volgens Intel is de X38 een performance chipset en de P35 een mainstream. Wat ik zeg is dat IK zou kiezen voor de goedkoopste cpu en gpu mogelijk, en dan een X38 inplaats van een P35, en in januari of februari de CPU en GPU upgraden. Wat TS doet moet hij zelf weten. Het is waar dat er altijd wel weer iets nieuwers aankomt, maar er is een verschil tussen eeuwig blijven wachten en verstandig met je geld omgaan.
Niet overdrijven, hij is 85 euro duurder. En minimale performancewinst is óók performance winst.quote:Op zondag 4 november 2007 08:27 schreef Patjakker het volgende:
[..]
Daarom. Je betaalt dus de hoofdprijs voor een zeer minimale performance winst.
Over verstandig met je geld omgaan gesproken...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |